Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo täydelliset venäläiset naiset tehty ärsyttämään suomalaisia?

Vierailija
23.08.2015 |

Mulle sinänsä ihan sama mitä venäläiset naiset puuhaa, tunnen vain yhden joka on melko kaukana noista ohjelman naisista. Mutta jotenkin niin huvittavaa. Onko Anu Saagim jotenkin ohjelman teossa mukana=)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on tehty. 

Naisia on helppo ärsyttää. Samaan pyrki Bile-Dani. Ja onnistui. 

Vierailija
2/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:31"]

Todellakin on tehty. 

Naisia on helppo ärsyttää. Samaan pyrki Bile-Dani. Ja onnistui. 

[/quote]

Ei mua ärsyttänyt Bile-Dani vaan hämmästytti =) ja sitten huvitti. Että miten niin mitättömän näköisellä kaverilla on niin suuret luulot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuuko lääkityksestä mutta itse en tunne mitään kun näen mainoksen.

Vierailija
4/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ärsyttää, se kertonee vain heikosta itsetunnosta.

Vierailija
5/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei nuo itse naiset ärsytä yhtään. Oikein herttaisilta ovat haastatteluissa vaikuttaneet ja ihan asiaakin puhuneet. Sen sijaan ohjelman teennäinen, aggessiivinen ja provosoiva mainonta ärsyttää!

Vierailija
6/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on tehty siksi että suomalaisten naisten heikoissa kantimissa oleva itsetunto nousisi kun ohjelman venäläisnaiset puhuvat meistä niin kauniisti.

Vierailija
7/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tehty provoksi, mutta ei kiinnosta suuntaan enkä toiseen. Oon vaan nähnyt ne mainokset.

Vierailija
8/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei ärsytä huonosti pukeutuneet, huonosti leikellyt ja ylilaihat/lihavat turhakkeet. Näyttää tosi köyhältä porukalta vaikka onkin kuvattu lentokoneen edestä ja hotellisängyltä pyllistelemästä. Heh. Tavarataloissa ym näkee niitä aitoja rikkaita venäläisiä. Hämmästyin vain kun mun teini ilmoitti et toi pitää katsoa, kaikki puhuu siitä.

Vierailija
9/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:37"]

Jos ärsyttää, se kertonee vain heikosta itsetunnosta.

[/quote]Monen naisen identiteetti on paperinohut.

Vierailija
10/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset siellä ihan heikko itsetuntoinen, yritykset eivät töivät rahat ja juuri siksi ei pystyvät arvioida itsensä oikeudenmukaisesti.Sama kun yksi oikeudenavustaja LPR joka on Venäjällä rikollinen mutta Suomessa " venäjän asiantuntija" silloin kuin kaikki naapurit inhottavat häntä Viipurissa.Eli kaikkialla heillä on ei ole yhteikuntan hyväksytty minä itsekuva.

Vierailija
11/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ohjelma ja hyvät tyypit. Tykkään ihan hulluna, niin myös kaikki kaverit.

Jostain syystä miehetkin on tykänneet, ehkä heitäkin hömppä kiinnostaa.

Enlä ymmärrä miten näin hauska ja huväntuulinen ohjelma voisi ärsyttää ketään?

Vierailija
12/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kireällä saa olla pipo jos noista ärsyyntyy. Hömppää voi olla, mutta mitä sitten. 

Vierailija
13/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä sitä ärsytystä ja pöyristymistä on haettu mutta ohjelman hahmot olivat aloitusjaksossa aivan liian pliisuja saadakseen todellista kohua aikaan. Saman talon iltapäivälehdissä ollut jatkuvasti otsikoita kohuohjelmasta jne mutta aika pienellä pöhinällä ohjelma meni, ei suurta närkästymistä missään. Varmaan tekijöitä harmittaa. 

Vierailija
14/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät puhu Venäjää keskenään ja sitten suomennos?

Vierailija
15/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen, että ohjelma on pakko ollut tehdä venäläisistä, koska Suomesta ei juurikaan löydy samanlaisia täydellisiä naisia kuin esimerkiksi Beverly hillsin täydellissä naisissa jne.

Vierailija
16/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ärsytä yhtään, kun ainoa kontakti ohjelmaan on mainos tämän palstan yläosassa.Ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
17/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes viitsii katsoa. evvk.

Vierailija
18/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei haittaa ollenkaan. Haluan älykkään ja vaalean venäläisen jumalattaren.

Vierailija
19/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yritetty jotain sellaista. Mua kiehtoo se Valeria ja Regina. Toinen on todistetusti pärjäävä bisnesnainen ja muistuttaa jotenkin vähän venäläistä ystävääni. Regina taas on hissukan oloinen ja silti tekee duunia alalla, jossa pitäisi olla supliikki ja rohkea, joten haluan nähdä lisää. Se yksi, jolla on joku reuhka päässä, ei kiinnosta yhtään ja ne kaksi muuta vaikuttavat vain muovisilta ja bimboilta. Mikä sinällään ei ärsytä vaan pikemmin säälittää.

Vierailija
20/27 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 07:19"]Mä taas luulen, että ohjelma on pakko ollut tehdä venäläisistä, koska Suomesta ei juurikaan löydy samanlaisia täydellisiä naisia kuin esimerkiksi Beverly hillsin täydellissä naisissa jne.
[/quote]

Nehän oli vaan täydellisen sekopäitä ja käytös aiheutti lähinnä myötähäpeää (Beverly Hills).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän