Maailman nopein ihminen: Bolt vs Gatlin
Kumpi voittaa? Kumpi on maailman nopein ihminen tänä vuonna?
Kohta nähdään. Bolt kompuroi oudosti semeissä, Gatlin ilmeisen kovassa kunnossa. Taitaa vaihtua valtikka...
Kommentit (58)
On se väärin jos mies nimeltä Bolt ei olisikaan maailman nopein,
Trayvon Bromell, Michael Rodgers on toinen
Toivottavasti ei radalle syljeksijä voita
Iloitkoon kun vielä voi, kärähtää kohta
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:13"]
Mä en usko hetkeäkään, että Bolt on puhdas. Tiedättekö, Jamaikan poikia ei testata juuri ollenkaan harjoituskauden aikana. Silti jännään täällä ja toivon Boltin voittoa. Enemmän kuitenkin kiinnostaa muut lajit .
[/quote]
Ei noista kukaan täysin puhdas ole. Olettama vain on, että jokainen on syytön kunnes toisin todistetaan.
[/quote]
Niin no mun pointti oli, että aika tekopyhää on moralisoida gatlinia, kun on täysin selvää, että Bolt on käyttänyt kiellettyjä aineita myös.
Voitti silti. Harmi ettei tullut ME:tä.
Gatlin juoksi välierissä nopeammin?
Harmittaa asafa powellin puolesta
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:23"]Gatlin juoksi välierissä nopeammin?
[/quote]
Juoksi nopeammin mutta tuuli eri.
Gatlin meinasi mennä lopussa nenälleen kun juoksu meni yli. Eipä tuommoista huomannut kisan aikana, mutta hidastuksissa näkyi selvästi.
Äiti lohduttaa Justinia, liikkistä
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:25"]
Gatlin meinasi mennä lopussa nenälleen kun juoksu meni yli. Eipä tuommoista huomannut kisan aikana, mutta hidastuksissa näkyi selvästi.
[/quote]
Kuten kommentaattori sanoi, meni yliyrittämiseksi. Tsäänssit voittoon olisi ollut. Sadasosan ero
Höh, milloin on viimeksi joku valkoihoinen ollut finaalissa?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:13"]
Mä en usko hetkeäkään, että Bolt on puhdas. Tiedättekö, Jamaikan poikia ei testata juuri ollenkaan harjoituskauden aikana. Silti jännään täällä ja toivon Boltin voittoa. Enemmän kuitenkin kiinnostaa muut lajit .
[/quote]
Ei noista kukaan täysin puhdas ole. Olettama vain on, että jokainen on syytön kunnes toisin todistetaan.