Mulle ei oo mitään paikkaa maailmassa
Oon yrittänyt opiskella mutta joka paikassa mua vihataan siksi että en oo ulonspäinsuuntautunut ja tarpeeksi puhelias. Ja mä en jaksa sitä. Niin että eipä tässä oo oikeasti yhtään mitään vaihtoehtoja.
Kommentit (24)
Ihan sama tunne on myös minulla.
-Eräjorma
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:27"]
Mitähän vittu saatanan perkeleen helvetin saatanaa mun muka pitäisi tehdä kun mä oon saatana yrittänyt ja monta monta monta monta kertaa mutta en vaan helvetin perkele jaksa sitä että aina on niin saatanan vammainen ja kelvoton koska ei ole eikä ikinä opi olemaan sellainen kuin muiden mielestä pitäisi. Ei oo mitään vaihtoehtoja, tää on jo pakko lopettaa.
[/quote]
Jos vaikka vastaisit ystävällisessä tarkoituksessa esitettyihin kysymyksiin, kun olet itse keskustelun aloittanut. Onko sinulla terapeuttia, tai diagnoosia?
Hei, ihan samat fiilikset on joo. Mutta sanoisin että monet huomauttelijat, kiusaajat, närppijät on kuule ihan yhtä kipeitä kun sinäkin mutta narsistinen egonsa takia eivät omia puutteitaan ja virheitään ole huomaavinaan vaan keskittyvät muitten elämän pilaamiseen, eli sinun ja minunkin, jotenka sanot vaan välillä kun ei ole paljon muita kuuntelemassa jollekin noista idiooteista paskoista samalla lailla pahasti takasin niin tunnet itsesi yhtä hyväksi kun nuo sekaisin olevat muka normistandardi häiriköt.. oikeasti eksovertin ja introvertin raja on tosi häilyvä, kyllä kaikki puhuvat paljon jos on mukavia luotettavia ihmisiä ympärillä, mutta harvoinpa sellaisia on ympärillä nykymaailmassa kun on niin paljon pätemisen tarpeisia idiootteja
Mitähän vittu saatanan perkeleen helvetin saatanaa mun muka pitäisi tehdä kun mä oon saatana yrittänyt ja monta monta monta monta kertaa mutta en vaan helvetin perkele jaksa sitä että aina on niin saatanan vammainen ja kelvoton koska ei ole eikä ikinä opi olemaan sellainen kuin muiden mielestä pitäisi. Ei oo mitään vaihtoehtoja, tää on jo pakko lopettaa.