Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vävykokelas on miesHOITAJA!

Vierailija
23.08.2015 |

Kyllä niin hävettää tyttären puolesta. Ei voi käsittää millainen "mies" alkaa hoitajaksi, se on akkojen hommaa sanon minä. Yritän sanoa tyttärelle että vaihtaisi vaikka lääkäriin mieluummin. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:42"]Mieshoitajista yli 90% on homoseksuaaleja.
[/quote]

Mun tuntemista mieshoitajista ei yksikään ole homo. Ja voin sanoa, että tunnen todella monta mieshoitajaa.

Vierailija
2/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu nää provot on paskoja nykyään. Pliis, yrittäkää nyt vähän enemmän panostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaylord Focker

Vierailija
4/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys!! Nyt on vuosi 2015!! Jos mies kelpaa muuten tyttärellesi, pidä sinä mölyt mahassa. Olisit itse hommanut sen lääkärin mieheksesi niin olisit päässyt kehumaan.

Vierailija
5/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tyttäres on koht Pamela Martha Focker

Vierailija
6/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se hoitaa suakin kun nätisti pyydät.

Vierailija
7/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshoitajista yli 90% on homoseksuaaleja.

Vierailija
8/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:37"]

Herätys!! Nyt on vuosi 2015!! Jos mies kelpaa muuten tyttärellesi, pidä sinä mölyt mahassa. Olisit itse hommanut sen lääkärin mieheksesi niin olisit päässyt kehumaan.

[/quote]

Mun mielestä on hyvä että aloittaja kertoo suoraan mitä suurin osa naisista ajattelee, jotta miehet saa tietää että kannattaa välttää akkojen aloja jos haluaa että naiset ottaa tosissaan. Totuus on se että olkoon vaikka 2115 niin suurin osa naisista haluaa miehisen miehen eikä mitään sisar hento valkoista.

Vierailija
9/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshoitajat ovat aika upeita miehiä yleensä. Minun työkaverini (mies, sairaanhoitaja) tekee uraa Puolustusvoimilla. Työskennellyt sairaanhoitajana useissa maailman kriisipesäkkeissä. On välillä meillä töissä ja välillä siellä. Tosi mukava ja osaava hoitaja on. 

Vierailija
10/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais kyllä minulle

Vierailija
11/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan siinä huoklailet. Se on mies naisvaltaisella alalla, eli on muutaman vuoden päästä jossakin esimiesasemassa tai muuten mukavammissa hommissa. Näin siinä aina käy.

Vierailija
12/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tämä palsta on pullollaan aloituksia "mies ei osallistu perheen hoitamiseen", " mies ei tee kotitöitä", "mies ajattelee vain itseään", " mieheni on tunteeton" jne. lista on loputon... Sen sijaan tuntemani mieshoitajat ovat empaattisia, hyviä keskustelijoita ja heillä on auttamisen halu. Kyllä minulle siis mieshoitaja kelpaisi, hänestä tulisi varmaan todella hyvä isä! Sen sijaan lääkäreitä valitaan aivan eri kriteereillä, sellaisilla joilla ei niin paljon ole arvostusta perhe-elämässä, paitsi se hänen palkkansa.

Vierailija
13/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "mieshoitaja" joku uusi termi gigololle, joka hoitaa miehet?

Vierailija
14/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisesta sairaanhoitajasta tulee heti mieleen Rory Williams, siinä vasta mies. Kelpaisi kyllä minulle.

Vierailija
15/23 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:47"]

Turhaan siinä huoklailet. Se on mies naisvaltaisella alalla, eli on muutaman vuoden päästä jossakin esimiesasemassa tai muuten mukavammissa hommissa. Näin siinä aina käy.

[/quote]

Mitä nämä hoitajen mukavammat hommat ovat?

Vierailija
16/23 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miessairaanhoitaja omahoitajana teholla enkä ihmetellyt hänen sukupuoltaan kertaakaan. Ei mitään valittamista, työnsä teki hyvin.

Vierailija
17/23 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:47"]

[/quote]

Mitä nämä hoitajen mukavammat hommat ovat?

[/quote]

Nuorten naisten peseminen.

Vierailija
18/23 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä useat MIESHOITAJA-aloitukset herättävät ajatuksen, että jollakin on sama aihe mielessä jatkuvasti.

Vierailija
19/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saa olla johtotehtävissä, ei armeijassa. Ei saa ajaa autoa.

Mies ei saa itkeä, silittää, halata eikä varsinkaan näyttää heikkouksiaan. Eiku eihän miehillä oo heikkouksia.

Vierailija
20/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:37"]

Mun mielestä on hyvä että aloittaja kertoo suoraan mitä suurin osa naisista ajattelee, jotta miehet saa tietää että kannattaa välttää akkojen aloja jos haluaa että naiset ottaa tosissaan. Totuus on se että olkoon vaikka 2115 niin suurin osa naisista haluaa miehisen miehen eikä mitään sisar hento valkoista.

Missä kävi ilmi että aloittaja on nainen? Vävykokelas se on miehelläkin.