Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bujoilu, harrastaako täällä kukaan?

Vierailija
16.03.2022 |

Itse olen todella innostunut bujoilusta, mutta minulla se kaatuu jatkuvasti siihen, että haluaisin bujoni olevan liian "kaunis".

Minulla se itse systeemi kyllä toimii, ja siksi haluaisinkin saada sen pysyvästi toimimaan. Bujoa parempaa systeemiä en ole itselleni vielä löytänyt pysyäkseni kärryillä kaikesta tärkeästä ja saadakseni enemmän aikaiseksi. Siksi ärsyttääkin, että aina jossain vaiheessa alan kiinnittää liikaa huomiota siihen, miltä bujoni näyttää. Eihän sitä kukaan ulkopuolinen edes näe. Silti alan aina kaipailla enemmän leikekirjamaista söpöstelyä omaani. Ihmisethän netissä esittelevät tosi upeita bullet journaleita.

Miten teillä sujuu?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun bujo on niin ujo, ettei se halua näyttäytyä kaikille, vaikka sievä onkin. Miehelleni olen näyttänyt sitä kyllä ja mies on tykännyt kovasti.

Vierailija
42/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö bujo ole kamppailulaji?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitunbujoilu?

No jos et edes tiedä, mitä bujoilu on, niin oletettavasti tämä ketju ei ole sinulle?

Vähän sama kuin joku kysyisi "harrastaako täällä kukaan curlingia" ja ensimmäinen vastaus olisi "mitä vatun nevöhööd köölinkiä puhukaa suomea öhö öhö".

Vierailija
44/44 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi