Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnolliset ja kelvolliset ihmiset on parisuhteessa

Vierailija
23.08.2015 |

Yksin on vain säälittävät surkeat kelvottomat vialliset luuserit jotka ei kelpaa kenellekään eikä saa ketään. (Ja pelimiehet yms. mutta nekin on oikeesti säälittäviä.)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suurimmaksi osaksi elämästäni sinkku ja juuri kun aloin nauttia siitä, löysin suhteen jossa ollut nyt pari vuotta. Seurustelu on sekä työlästä ja kehittävää että ihanaa. Se on kuitenkin myös aikaa vievää. Olen lihonut koska en ole käynyt entiseen malliin urheilemassa ja syömisiinkin vaikuttaa tuo toinen herkkusuu. En ole myöskään keskittynyt omiin projekteihini niin kuin ennen. Sinkun ei tarvitse olla luuseri vaan hän voi toteuttaa itseään työn ja harrastusten kautta ja käyttää aikansa myös sivistyksen hankkimiseen tehokkaammin.

Vierailija
2/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no eikös se niin mene, että vakka kantensa valitsee? Luuseri löytää luuserin luo ja skarppi löytää skarppia seuraa ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin itse vuosia kestäneen parisuhteen, mutta nyt on juuri tuollainen olo. Että en koskaan enää saa parisuhdetta, jossa molemmat välittää toisesta. Että olen ikuinen yksinäinen luuseri.

Vierailija
4/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus olis paljon vähemmän ahdistavaa ja masentavaa jos asenteet ei olis just tuota ja sinkkuja haukuttais joka puolella.

Vierailija
5/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna voi olla myös törpöstä eronneita kunnollisia ihmisiä, jotka eivät vielä halua uutta ihmissuhdetta.

Vierailija
6/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässähän tilanteet voivat muuttua, joten tosi höpsö ja turha väite. Mutta kyllä ainakin lähes kaikki kiinnostavat bi/lesbonaiset joita minä olen nähnyt, näyttävät olevan tiukasti jonkun naisensa käsipuolessa. Huokaus.

Vierailija
7/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä avioliittoparisuhdekotileikissä ei ole sitten mitään, mitä terve & fiksu itsestään huolehtiva mies tarvitsisi. Valitettavasti en ollut tarpeeksi älykäs ymmärtämään tätä ajoissa, vasta ns karvas kokemus avasi silmät.

Tässä pitää lusia vielä kymmenkunta vuotta, mutta sitten otan takaisin oman (täysin parisuhteettoman) elämäni.

Vierailija
8/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, eipä ole ap:ta ainakaan älyllä siunattu.

t. Olen valinnut sinkkuuden, jatkuvasti treffeille pyytävät miehet sen sijaan eivät näytä valinnastani pitävän. Mutta hei, enhän toki kelpaisi kellekään tällä suosiolla... Hah hah.

Vierailija
9/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh.

Vierailija
10/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:08"]Tässä avioliittoparisuhdekotileikissä ei ole sitten mitään, mitä terve & fiksu itsestään huolehtiva mies tarvitsisi. Valitettavasti en ollut tarpeeksi älykäs ymmärtämään tätä ajoissa, vasta ns karvas kokemus avasi silmät.

Tässä pitää lusia vielä kymmenkunta vuotta, mutta sitten otan takaisin oman (täysin parisuhteettoman) elämäni.
[/quote]
Etkö kaipaa läheisyyttä, seksiä, asioiden jakamista toisen kanssa? Huono suhde on varmasti huonompi kuin olla yksin mutta kai hyvä suhde silti olis parempi?

Vierailija
11/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, turhaa ruikutusta! Elämäsi on juuri sellaista kun itse sen teet ja kuten "vanha kansa" jo sanoi, niin "taas on yksi päivä lähempänä akan ottoa".

Vierailija
12/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki ole ;) Mie olen keskittynyt käymään läpi edellisiä suhteita ja mikä niissä meni pieleen. Joskus voi myös itsessäkin olla jotain ominaisuuksia, joita kannattas kehittää. Sitten kun näkee suhteen mahdollisuuden, niin onpahan tehnyt kaikkensa sen onnistumiseen. Epätoivoinen hakeminen ei kannata.

M39

Vierailija
13/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Olen luuseri. Entä sitten? Mites tästä eteenpäin? Taitaapa elämä jatkua niin kuin ennenkin.

Vierailija
14/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:46"]

Yksin on vain säälittävät surkeat kelvottomat vialliset luuserit jotka ei kelpaa kenellekään eikä saa ketään. (Ja pelimiehet yms. mutta nekin on oikeesti säälittäviä.)

[/quote]

Tai sitten naimisiin menevät ne, jotka eivät näe itsessään mitään arvoa ihmisenä ellei joku muu heitä "omista", ihmiset, jotka eivät uskalla olla yksin ja jotka eivät viihdy itsensä kanssa vaan roikkuvat vaikka missä pettäjäpuolisossa tai väkivaltaisessa jyväksikäyttäjässä, ettei vaan olisi jonkun typerän nettitrollin mielestä "säälittävä luuseri".

Katos trolli, kun asioita voi kärjistää aivan mihin suuntaan haluaa ja sekin on yhtä totta tai todempaa.

Vierailija
15/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta, olen 30 ja aina välillä harkitsen eroa tosta äijästä kun se meinaa ärsyttää. Sitten alan oikeasti miettimään, että oman ikäluokkani sinkut, millaisia ne ovat? Mun omat toiveenikin kun ovat aivan ihmeelliset, miehen pitää olla valmis vastaanottamaan mun lapset mutta omia hänellä ei saa olla :D myöskin enempää lapsia itse en aio hankkia, joten mieskään ei saisi mun kanssa omia lapsia. Tulisi kuitenkin olla ihan täyspäinen tapaus, joten mulla olisi aika yksinäiset vuodet edessäni.

Vierailija
16/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vialliset luuserit? Kyllä Suomessa ainakin parisuhteelliset ihmisiset ovat monesti ihan järkyttävän näköisiä ja kokoisia. Kyllähän jokainen seuraa saa jos ei ole mitään kriteereitä. m25

Vierailija
17/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Just tätä ennen luin ketjun "hirviömies palasi kotiin" ja kyllähän siinäkin tuli niin mainiosti esille ap:n ajatus siitä, että kunnollisia ja kelvollisia ovat kaikki parisuhteessa olevat ihmiset.

Vierailija
18/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:30"]

Vialliset luuserit? Kyllä Suomessa ainakin parisuhteelliset ihmisiset ovat monesti ihan järkyttävän näköisiä ja kokoisia. Kyllähän jokainen seuraa saa jos ei ole mitään kriteereitä. m25

[/quote]Juuri näin. Moni ei vaan osaa/uskalla olla yksin vaan tyytyy sitten ulkoisten paineiden takia ensimmäiseen vastaantulevaan.

Vierailija
19/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylivoimaisesti säälittävimpiä ovat nämä parisuhteessa olevat ruikuttajat, jotka eivät näe kumppanissaan mitään hyvää (syystä tai aiheetta), mutta eivät silti eroa.

Vierailija
20/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, vai että _kaikki_ sinkut säälittäviä luusereita :D Itse ainakin oma elämäni on sen verran hektistä, ettei minulla ole halua tai aikaa seurustella kenenkään kanssa.