Miksi täällä aletaan heti syyttämään hyväksikäyttämisestä jos
vanhemmalla miehellä on parikymppinen kumppani. Itse olen 21-vuotias nainen ja avomies 35. Mistään helvetin hyväksikäytöstä ei todellakaan tässä suhteessa ole kysymys. Ihan sama, mitä väitätte. Toisaalta ainahan ulkopuoliset luulevat tietävänsä paremmin kuin suhteen osapuolet itse.
Onko av-mammat tosiaan noin kapeakatseisia? Miten onneni on keneltäkään pois?
Kommentit (19)
Tahtovat ohjailtavan tytön nämä papparat. Tytön jolla huono itsetunto eikä osaa vastaan sanoa. Siitä on kiva sitten muokata mieleisekseen. Hyväksikäyttöä se mielestäni on.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:33"]
Tahtovat ohjailtavan tytön nämä papparat. Tytön jolla huono itsetunto eikä osaa vastaan sanoa. Siitä on kiva sitten muokata mieleisekseen. Hyväksikäyttöä se mielestäni on.
[/quote]Ikis?
Tunnen kans yhden miehen harrastepiireissä. Oli n. 25 ja seurusteli 19 v naisen kanssa vuosia. Jätti tämän ja seurusteli tuolloin 16 v tytön kanssa. Tämän jälkeen vielä 2 v nuoremman kanssa. Jotain omituistahan tuossa on, vähän jopa sairasta:(
Aika huvittavia näkökantoja täällä, kun AV-palstalaisten mielestä parikymppinen nainen on vanhemman miehen osalta "ohjailtavissa oleva tyttö", mutta kuitenkin tuossa iässä kypsä esimerkiksi lapselle äidiksi.
Jos lapsen vanhemmaksi on ihmisten mielestä kypsä, niin eiköhän siinä pitäisi omalta osalta olla silloin myös täysin itsenäinen eikä kenenkään ohjailtavissa. Erittäin huolestuttavaa, jos lapsen vanhempi ei hallitse edes omaa elämäänsä, kun pitäisi pystyä silloin myös huolehtimaan lapsistakin.
Muakin käytetään hyväksi. Olen 45v. ja mies on 60v.
Ni kumpi teistä nyt ei ole se oletettava hyväksikäyttäjä?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:33"]vanhemmalla miehellä on parikymppinen kumppani. Itse olen 21-vuotias nainen ja avomies 35. Mistään helvetin hyväksikäytöstä ei todellakaan tässä suhteessa ole kysymys. Ihan sama, mitä väitätte. Toisaalta ainahan ulkopuoliset luulevat tietävänsä paremmin kuin suhteen osapuolet itse. Onko av-mammat tosiaan noin kapeakatseisia? Miten onneni on keneltäkään pois? [/quote] Ei se olekaan mutta se on aivan naurettavaa. Kertoo paljon miehen aikuistumattomuudesta. Eli ihmiset säälii miestäsi mutta varsinkin sinua. Ja jäät paljosta paitsi kun et ole kimpassa oman sukupolvesi edustajan kanssa.
[/quote]Siellä se kapeakatseisuus taas nostaa päätään. Mieheni ei ole millään tavalla jälkeenjäänyt, vaan ihan normaali 35-vuotias. Ei, hän ei ravaa baarissa kavereidensa kanssa ja kuvittele olevansa parikymppinen. Ei, hän ei varta vasten etsinyt parikymppistä naista. Ei, hän ei ole työtön. ap
[/quote]
Aika monta ei sanaa. Tehokeinona jo liikaa
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:02"]Aika huvittavia näkökantoja täällä, kun AV-palstalaisten mielestä parikymppinen nainen on vanhemman miehen osalta "ohjailtavissa oleva tyttö", mutta kuitenkin tuossa iässä kypsä esimerkiksi lapselle äidiksi.
Jos lapsen vanhemmaksi on ihmisten mielestä kypsä, niin eiköhän siinä pitäisi omalta osalta olla silloin myös täysin itsenäinen eikä kenenkään ohjailtavissa. Erittäin huolestuttavaa, jos lapsen vanhempi ei hallitse edes omaa elämäänsä, kun pitäisi pystyä silloin myös huolehtimaan lapsistakin.
[/quote]
Minusta 20 v ei ole kypsä äidiksi. Ei kannata siihen noin nuorena ryhtyä. Jos niin käy, varmaan äiti kasvaa ja kypsyy kuten muutkin ihmiset. Ja lapsikin selviää.
Olet aivoiltasi aikuinen vasta muutaman vuoden päästä. Sen eron huomaa vasta jälkikäteen.
Etkö sinä tehnyt pilkulleen tämän saman aloituksen muutama päivä sitten? Eikö silloin tullut tarpeeksi vastauksia vai tuliko liikaa?
Minä luulen, että tämä ikäeroteema ja esimerkiksi mulla on tuliterä audi -aloitukset ovat jonkinlaista bingoa: voittaja on se, joka kerää ensin viisi vastausta tyyliin senkin köyhä surkimus mullapa on audi xgr76½!!hyper tai minulle mammona ei merkitse yhtään mitään joten pidä audis sinä pinnallinen idiootti.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:33"]
Olet aivoiltasi aikuinen vasta muutaman vuoden päästä. Sen eron huomaa vasta jälkikäteen.
[/quote]
Ei kaikille noin käy. Osa on oikeasti jo kehittyneempi parikymppisenä ja valmiina esim avioliittoon ja äidiksi tuloon. Ihan oikeassa elämässä parikymppisten keskuudessa on todella suuri hajonta kypsyydessä. Itse en olisi parikymppisenä voinut seurustella oman ikäiseni miehen kanssa, ei olisi ollut mitään yhteistä. Olen aina ollut ns vanha sielu.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:33"]
[/quote]
No, älä yleistä omaa kokemustasi... Kaikki kun ei ole mitään teinikakaroita enää aikuisina.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:33"]vanhemmalla miehellä on parikymppinen kumppani. Itse olen 21-vuotias nainen ja avomies 35. Mistään helvetin hyväksikäytöstä ei todellakaan tässä suhteessa ole kysymys. Ihan sama, mitä väitätte. Toisaalta ainahan ulkopuoliset luulevat tietävänsä paremmin kuin suhteen osapuolet itse.
Onko av-mammat tosiaan noin kapeakatseisia? Miten onneni on keneltäkään pois?
[/quote]
Ei se olekaan mutta se on aivan naurettavaa. Kertoo paljon miehen aikuistumattomuudesta. Eli ihmiset säälii miestäsi mutta varsinkin sinua. Ja jäät paljosta paitsi kun et ole kimpassa oman sukupolvesi edustajan kanssa.
Kuinka mones miehesi avovaimo olet?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:33"]vanhemmalla miehellä on parikymppinen kumppani. Itse olen 21-vuotias nainen ja avomies 35. Mistään helvetin hyväksikäytöstä ei todellakaan tässä suhteessa ole kysymys. Ihan sama, mitä väitätte. Toisaalta ainahan ulkopuoliset luulevat tietävänsä paremmin kuin suhteen osapuolet itse. Onko av-mammat tosiaan noin kapeakatseisia? Miten onneni on keneltäkään pois? [/quote] Ei se olekaan mutta se on aivan naurettavaa. Kertoo paljon miehen aikuistumattomuudesta. Eli ihmiset säälii miestäsi mutta varsinkin sinua. Ja jäät paljosta paitsi kun et ole kimpassa oman sukupolvesi edustajan kanssa.
[/quote]Siellä se kapeakatseisuus taas nostaa päätään. Mieheni ei ole millään tavalla jälkeenjäänyt, vaan ihan normaali 35-vuotias. Ei, hän ei ravaa baarissa kavereidensa kanssa ja kuvittele olevansa parikymppinen. Ei, hän ei varta vasten etsinyt parikymppistä naista. Ei, hän ei ole työtön. ap
Älä välitä. Itse olen 25-v ja etisin miestä joka on 35-40-v. Ikäisteni kanssa minulla ei ole mitään puhuttavaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:44"]
[/quote]
Miksi se olisi naurettavaa? Tajuatko että moni parikymppinen on huomattavasti kypsempi kuin ikäisensä eikä ikäisistä löydy sopivaa miestä? Minä luulin parikymppisenä etten voi edes seurustella miesten kanssa koska en pitänyt ikäisistäni miehistä. Onneksi löysin sitten kymmenen vuotta vanhemman... Ja tajusin että rakastan miehiä, mutta vähän niitä vanhempia.
Up