Miksi ette käytä korkokenkiä arkipukeutumisessa?
Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat.
Kommentit (281)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:55"]
Klassinen tyyli ei ole koskaan moka. "Persoonallinen" tyyli yksinkertaisesti toteutuu useimmiten mauttomasti tai huonosti. Esimerkiksi shokkivärit hiuksissa tai leggarit.
[/quote]
Klassinen tyyli on moka väärässä ympäristössä. Menepä vaikka grillibileisiin klassisesti pukeutuneena, niin ymmärrät. Persoonallisiin tyyleihin lasketaan shokkivärien ja legginsien lisäksi mm. goottityyli ja vintageen pukeutuminen.
[/quote]Mutta korni lopputulos kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:34"]Ihan kivaa, kun nainenkin saa näyttää mieheltä, miesten tukka ja miesmäisen vaatteet, kenkiä unohtamatta. Ei ainakaan meikkä eikä tuoksuja, hyi. Tyylitöntä. [/quote] On ihanaa! Saa kulkea verkkareissa ja lättäkengissä, kasvattaa mahaa, juoda olutta, kiroilla, piereskellä! Suomalaisena naisena saa oikein toteuttaa itseään. Yksi pieni ongelma vaan on. Haluaisin miehen itselleni, mutta en erota niitä kuin vain haaroista puristelemalla. No, kyllä sekin konsti tällaiselle rohkealle ja itsenäiselle naiselle sopii!
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta: missä te törmäätte jatkuvasti tuollaisiin naisiin? Itse en ole tainnut nähdä livenä kuin yhden, ja hänkin on ihan tunnetusti hyvin "erikoinen persoona" muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:06"]178 cm kun löytyy pituutta, niin en todellakaan ala itseäni enää pidentää. Vituttaa jo muutenkin kyykistellä pygmien keskellä.
[/quote]
Huh, onneksi en ole tuommoinen amatsoni!
-N 165cm
[/quote]
LOL, etpä taida maailman hottisnaisten pituuksia.
[/quote]
Kuka nyt on kenenkin mielestä hottis.... Itse en pidä miesten pituisia amatsoneja kauniina, en huippumalleja tai muitakaan "hottiksia". Voivat toki kasvoista olla kauniita, mutta se pituus pilaakin kaiken. Pieni ja siro on se naistyyppi, jota ihailen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:55"]
Klassinen tyyli ei ole koskaan moka. "Persoonallinen" tyyli yksinkertaisesti toteutuu useimmiten mauttomasti tai huonosti. Esimerkiksi shokkivärit hiuksissa tai leggarit.
[/quote]
Klassinen tyyli on moka väärässä ympäristössä. Menepä vaikka grillibileisiin klassisesti pukeutuneena, niin ymmärrät. Persoonallisiin tyyleihin lasketaan shokkivärien ja legginsien lisäksi mm. goottityyli ja vintageen pukeutuminen.
[/quote]Mutta korni lopputulos kuitenkin.
[/quote]
Jos sulla sattuukin olemaan äärimmäisen rajoittunut maku, niin älä toki tee siitä koko ihmiskunnan ongelmaa. Tai edes kaikkien suomalaisten naisten.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:34"]Ihan kivaa, kun nainenkin saa näyttää mieheltä, miesten tukka ja miesmäisen vaatteet, kenkiä unohtamatta. Ei ainakaan meikkä eikä tuoksuja, hyi. Tyylitöntä. [/quote] On ihanaa! Saa kulkea verkkareissa ja lättäkengissä, kasvattaa mahaa, juoda olutta, kiroilla, piereskellä! Suomalaisena naisena saa oikein toteuttaa itseään. Yksi pieni ongelma vaan on. Haluaisin miehen itselleni, mutta en erota niitä kuin vain haaroista puristelemalla. No, kyllä sekin konsti tällaiselle rohkealle ja itsenäiselle naiselle sopii!
[/quote]
Tuolla niitä näkee kaduilla esim. Päijät-Hämeessä, ei erota sukupuolta, tosin naisilla on suuremmat rinnat, yleensä.
Ihan mielenkiinnosta: missä te törmäätte jatkuvasti tuollaisiin naisiin? Itse en ole tainnut nähdä livenä kuin yhden, ja hänkin on ihan tunnetusti hyvin "erikoinen persoona" muutenkin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:48"]
Ja minkä takia mun pitäisi kiduttaa jalkojani, siksi että olisin ilo jonku pervon silmille? Think again.
[/quote]
Sinä ilo jonkun miehen silmille? Onko kotitaloudessanne peiliä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:56"]
Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat.
[/quote] Siksi että niillä on epämukava kävellä.Siksi että niistä tulee myöhemmin vakavia ongelmia ja sitten taas kysytään naisilta miksi kävelette ontuen.
[/quote]Väärä asennoituminen. Ajattele mieluummin, että on mukavaa, kun on epämukavaa. Se on avain moneen hyvään asiaan.
[/quote]
Oma asenteesi on väärä. Ajattele mieluummin, että tennareissa kulkeva, lyhyttukkainen, hyvinvoiva ja tervejalkainen nainen on ilo silmälle. Se on avain tuon norsunv*ttunaamaisen naisista valittamisen selättämiseen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:56"]
[/quote] Siksi että niillä on epämukava kävellä.Siksi että niistä tulee myöhemmin vakavia ongelmia ja sitten taas kysytään naisilta miksi kävelette ontuen.
[/quote]Väärä asennoituminen. Ajattele mieluummin, että on mukavaa, kun on epämukavaa. Se on avain moneen hyvään asiaan.
[/quote]
Oma asenteesi on väärä. Ajattele mieluummin, että tennareissa kulkeva, lyhyttukkainen, hyvinvoiva ja tervejalkainen nainen on ilo silmälle. Se on avain tuon norsunv*ttunaamaisen naisista valittamisen selättämiseen.
[/quote]Todellisuudessa hän ei ole ilo silmälle. Nätti ulkonäkö on nätti.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:54"]
[/quote]
Tuolla niitä näkee kaduilla esim. Päijät-Hämeessä, ei erota sukupuolta, tosin naisilla on suuremmat rinnat, yleensä.
[/quote]
[/quote]
Aijjaa. Taitaakin olla se kolkka Suomea, jossa vähiten on tullut liikuttua. Muualla en ole moiseen ilmiöön törmännyt, joten lienee ihan teidän ikioma paikallinen erikoisuus?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:48"]
Ja minkä takia mun pitäisi kiduttaa jalkojani, siksi että olisin ilo jonku pervon silmille? Think again.
[/quote]
Sinä ilo jonkun miehen silmille? Onko kotitaloudessanne peiliä.
[/quote]
Mitä, onko av:lle tullut jokin uusi ominaisuus, jolla näkee anonyymien palstailijoiden naamat? Mäkin haluun!
Vasen nilkkani kipeytyy korollisia (3,5 cm riittää) kenkiä pitempään käyttäessäni. Mieluummin tingin ulkonäöstä kuin kärsin hirveästä vihlomisesta joka askeleella.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:54"]
[/quote]
[/quote]
Suomen Chicago, en ole paikallinen, ystäväni asuu siellä.
[/quote]
Aijjaa. Taitaakin olla se kolkka Suomea, jossa vähiten on tullut liikuttua. Muualla en ole moiseen ilmiöön törmännyt, joten lienee ihan teidän ikioma paikallinen erikoisuus?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itse olen myös nähnyt vastaavanlaisia naisia kyllä lähes joka puolella Suomea! Jos lukeudut itse heihin, et ehkä tunnista itseäsi.
Olen hoitaja kotihoidossa. Kävelen yli 10km päivässä ja joudun saunottamaan ihmisiä täysissä pukeissa: ei tule mieleenkään korkokengät tai muutenkaan epäkäytännöllisen tiukka pukeutuminen. Toki vapaa-ajalla saatan pukeutua toisin, mutta koska olen urheilullinen, enkä juurikaan missään kahviloissa istu seurustelemassa tms en tiedä missä niitä korkkareita ja muita hepeneitä pitäisin - koirien kanssa lenkillä?? -not.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:03"]
Ja sitten kaikki miehet pitäisi mua vaan huorana? Onko hiukan ristiriitaista että pyydetään pukeutumaan niihin korkkareihin ja sitten kun niin tehdään niin läiskitään perseelle ja haukutaan huoraksi?
[/quote]
Onko tässä vähän taas liiottelun makua... KAIKKI miehetkö sua tosiaan huorana pitää, jos laitat korkkarit jalkaan? :D Jännä, et mua on kohdeltu ihan normaalisti, riippumatta siitä millaiset kengät mulla on milloinkin. Luottaisit miehiiin vähän enemmän.
[/quote]
Miksi tämä on saanut alapeukkuja?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:56"]
[/quote]
[/quote]Todellisuudessa hän ei ole ilo silmälle. Nätti ulkonäkö on nätti.
[/quote]
Terveys on kaunista. Kärsimys on rumaa - varsinkin aiheeton, toiselle vain oman itsekkään mielihyvän vuoksi tuotettu kärsimys.
Sinä varmaan katselisit vesi kielellä myös silvottuja kiinalaisjalkoja ja kylkiluuamputaatiolla hankittua uumaa... Ush!
No minulla on tapaan käyttää n.3-5cm korkoja juhlapukeutumisessa tai jos muutenkaan laittaudun, lisäksi minulla on talvisin aina pikkukorolliset saappaat, en tosin Ilahduta niillä kenenkään silmää vaan astun niillä lujaa jos maa on peilijäässä :D Muutoin käytän arjessa lenkkareita ja kumppareita, jopa yliopustolla minne muut saattaa laittautuakin. Pyöräilen ja kävelen todella paljon, ei tulisi mieleenkään alkaa kulkea pikkumatkoja bussilla vain, että voin sipsuttaa arjen askareet nätisti korkkareissa. Mekkoja ja hameita käytän taas aika paljon, mutta niitäkin oman mieltymyksen takia, taaskaan ketään ei varmaan miellytä erityisesti nähdä minua kumpparit jalassa ja hame reisien väliin sullottuna sadettakki päässä pyöräilemässä taikka lenkkareissa ja mekossa noukkimassa koirani jätöksiä.
Minä käytän. Käytin kun omaa miestä ei kiinnostanut, käytin eronneena,ja käytän nyt kun onnellisesti naimisissa miehen kanssa joka nauttii niistä. Pukeudun muutenkin naisellisesti. Äidiltä opin jo 13-vuotiaasta lähtien, miten korkokengillä kävellään. Olen silti asiantuntijatehtävissä miesvaltaisella alalla, joka tapauksessa naisena olen joutunut taistelemaan paikkani - miksi tuhlata se käyttämällä rumia vaatteita :)
Ovat epämukavat ja epäkäytännölliset.