Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8v. tytöllä nyt jo tummaa karvoitusta kasvoissa :(

Vierailija
23.08.2015 |

Me vanhemmat ollaan astetta karvaisempia, nyt tästä näyttää kärsivän tyttömme.

Huulen yläpuolella on jo tummahkoa karvaa sekä kulmakarvatkin näyttää että yhteen kasvaa..

Täällä ei tietystikään satu olemaan ketään jolla sama tilanne? Sitä mietin jo nyt että missä vaiheessa noita alkas poisteleen?

Mua itseä on nuorena kiusattu samasta aiheesta, enkä tietysti haluais sitä tytölle..

Mutta toisaalta en haluais hänen alkavan stressaa aiheesta ihan vielä..

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:48"]

Ap, älä ole huolissasi. Tässäkin keskustelussa kaikki, joilla on omakohtaista kokemusta karvoista ovat ihan sinut niiden kanssa. Ei siis huolta. :)

[/quote]

Onko? En minä ja tyttäreni ainakaan ole. Se jokapäiväinen karvanpoisto syö itsetuntoa, aristaa ihoa, ja ottaa vaan aivoon niin maan helevetisti.

[/quote]

No sinun kokemustasi lukuunottamatta muut ovat olleet ihan ok asian kanssa. 

Vierailija
42/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttärelläni on ollut pienestä pitäen voimakas karvankasvu. Piiitkät karvat säärissä ja käsissä ja upea, paksu tukka. Vaikka on vaalea niin karvat erottuvat selkeästi. Heti kun alkaa itseään häiritsemään niin teemme asialle jotain. Ihan samanlaista kauneudenhoitoa se on kuin mikä tahansa muukin kotona tapahtuva itsestään huolehtiminen. Miksi altistaa lapsi kiusaamiselle/syrjimiselle oman ehdottomuutensa vuoksi? Asia on helposti hoidettavissa arkipäivän asia, kuten hiusten laittaminen ja hampaiden harjaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi