Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8v. tytöllä nyt jo tummaa karvoitusta kasvoissa :(

Vierailija
23.08.2015 |

Me vanhemmat ollaan astetta karvaisempia, nyt tästä näyttää kärsivän tyttömme.

Huulen yläpuolella on jo tummahkoa karvaa sekä kulmakarvatkin näyttää että yhteen kasvaa..

Täällä ei tietystikään satu olemaan ketään jolla sama tilanne? Sitä mietin jo nyt että missä vaiheessa noita alkas poisteleen?

Mua itseä on nuorena kiusattu samasta aiheesta, enkä tietysti haluais sitä tytölle..

Mutta toisaalta en haluais hänen alkavan stressaa aiheesta ihan vielä..

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole rasisti, mutta pakko myöntää että mua ällöttää kun pikkutytöillä on tummat viikset.

Vierailija
22/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa voidaan kiusata mistä tahansa asiasta, joten en kyllä lähtisi ainakaan vielä karvoja poistattamaan. Tai ainakaan se ei poista kiusaamisen mahdollisuutta, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:27"]No ei ole luonnollista, että 8-vuotiaalla tytöllä on viikset. [/quote] Monikultturissa on

[/quote]

Suomessa ei pikkutytöillä kasva viikset, siksi noita mamuja ei pitäis ottaa tänne, kärsivät vaan liikaa, kun katselevat silokasvoisia ikätovereitaan.

Vai rupeisko joku kosmetologi tekemään bisnestä pikkutyttöjen karvoilla?

[/quote]

Olen ihan suomalainen ja kyllä on kasvanut viikset nuoresta saakka. 

Vierailija
24/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:59"]

Mä en ole rasisti, mutta pakko myöntää että mua ällöttää kun pikkutytöillä on tummat viikset.

[/quote]

Minua ällöttää ihmiset, jotka puhuvat rumasti pienten lasten ulkonäöstä.

Vierailija
25/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap:ta taitaa kans ällöttää koska hymiö :(

ja puhuu sentään omasta lapsestaan.

Vierailija
26/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:51"]

Yhteen kasvaneissa kulmakarvoissa on se huono puoli, että ne saavat ihmisen näyttämään koko ajan tuimalta tai vihaiselta. Se vaikuttaa sosiaalisiin suhteisiin kavereiden kanssa ja siihen, miten ihmiset suhtautuvat lapseen.

[/quote]

Ei jeesus mitä juttuja! Onko sinulla kokemusta asiasta? Minulla on, enkä allekirjoita höpinöitäsi lainkaan. :D Kulmakarvani eivät ole vaikuttaneet sosiaalisiin suhteisiini, kiitos vaan. Hyvin on pyyhkinyt näidenkin kulmien kanssa. 

[/quote]

Mut paremminkin vois mennä.   ;)

Vierailija
27/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:00"]

[/quote]

[/quote]

Ap:lla on ongelma ja halusi siitä täällä puhua. Annoin vaan rehellisen vastauksen. Voisinhan mäkin leikkiä suvakkia, ja hymistä että jopa pieni musta pujoparta olis söpö pikkutytöllä. Ja ajatella sit ihan jotain muuta. 

Vierailija
28/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuorten fanittamilla tähtösillä tai näyttelijättärillä mustat viikset? No miksiköhän ei ole? Vaikka Kardashanien perheessä ne kyllä varmasti kasvaisivat.

Vierailija
29/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:55"]Onneks mun kauniilla lapsella ei oo mamuvanhempia.
[/quote]

Voi luoja! Mä oon niin suomalainen kuin voin olla ja mulla on tummat paksut kulmakarvat, voimakas tumma karvoitus niin jaloissa, kainaloissa kuin alapäässäkin, huulien yläpuolella kasvaa karvaa ja leuassakin. Niin ja hiukset on luonnostaan paljon vaaleammat kuin luulisi muuta karvoitusta katsoessa.

Kulmakarvani kasvavat yhteen, jos en joka päivä ole niitä nyppimässä. Ja joo, kesällä en jaksa niitä joka päivä olla siistimässä, mutta se on se sitten sen ongelma, jota se häiritsee. Sääret, kainalot ym. on huomattavalla sängellä jo illalla, jos ne aamulla sheivaan. Kasvoissa olevia karvoja nypin silloin kuin jaksan ja alkavat itseäni häiritsemään. Joo, olisihan niitä vaihtoehtoja karvojen poistoon tietenkin muitakin, mutta nyt mennää näillä, sillä ei mun karvojen pitäisi ketään muuta kuin itseäni haitata.

Vierailija
30/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tyttö on karvainen, mutta ei siitä vielä ainakaan mitään haittaa ole ollut. Tosin tyttö on alle kouluikäinen vasta. En jaksa uskoa, että karvoista minkäänlaista ongelmaa tulisi. Ihan luonnollinen asia kuitenkin, toiset ovat karvaisempia ja toiset karvattomampia. Tuskin lapset tuollaista asiaa murehtii.

Vierailija
31/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tyttären kanssa supisuomalaisia, ja karvaisia kummatkin. Minä olen tumma, ja karvat ovat mustat. Tytär on maantieharmaa, ja karvat sen väriset. Paitsi kulmakarvat on tummemmat. Kyllähän se ottaa aivoon, ja tytärkin on kiukutellut. pitkät käsikarvat annoin ajaa tuossa kuudennella luokalla, silloin ne oli häirinnyt jo jonkun aikaa. Naamassa tyttärellä ei onneksi vielä kasva, mutta itselläni sitäkin enemmän. Tarttuisin poistotoimeen sitten, kun tyttö itse haluaa.

Kyllä oli amispojat kateellisina mun viikistä, ja pujoparrasta, jos antaisin kasvaa rehottaa. Rintakarvoista puhumattakaan. Selkä taitaa olla ainoa karvaton alue mulla. Luueln, enhän mä itse näe sinne.

Vierailija
32/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:04"]

[/quote]

[/quote]

Ap:lla on ongelma ja halusi siitä täällä puhua. Annoin vaan rehellisen vastauksen. Voisinhan mäkin leikkiä suvakkia, ja hymistä että jopa pieni musta pujoparta olis söpö pikkutytöllä. Ja ajatella sit ihan jotain muuta. 

[/quote]

Oletpa oksettava ihminen. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. 

[/quote]

On ja hänellä ei oo mustia viiksiä eikä tule. Oksenna pois. Luulen kuitenkin että minun mielipiteeni edustaa  enemmistöä, sinä et.

Vierailija
33/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vaan mustien karvojenne rehottaa, jääpähän kaikki komistusmiehet meille sitten.  :)))

Vierailija
34/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

On ja hänellä ei oo mustia viiksiä eikä tule. Oksenna pois. Luulen kuitenkin että minun mielipiteeni edustaa  enemmistöä, sinä et.

Johdan 18-2 ainakin yläpeukuissa. Oksenna taas.

Vierailija
35/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Fiksu pitäisi suunsa kiinni eikä haukkuisi pienten tyttöjen luonnollisia ominaisuuksia ällöttäviksi. Olet aikuinen ja tehtäväsi on käyttäytyä niin ja olla esimerkkinä lapsille.

Vierailija
36/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:38"]

Antakaa vaan mustien karvojenne rehottaa, jääpähän kaikki komistusmiehet meille sitten.  :)))

[/quote]

Koskaan ei ole ollut komeista miehistä pulaa, vaikka karvoja riittääkin. Tuli varmaan yllätyksenä, mutta meitä on täällä pallolla reilut kuusi miljardia ja jokaisella omat makunsa ja mieltymyksensä.

Vierailija
37/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Johdan 18-2 ainakin yläpeukuissa. Oksenna taas.

[/quote]

Johdat? Eli jos tässä keskustelussa on useita törppöjä paikalla, se tekee sinusta törppöjen kuninkaan. Selvä. Olen samaa mieltä. 

Vierailija
38/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä ole huolissasi. Tässäkin keskustelussa kaikki, joilla on omakohtaista kokemusta karvoista ovat ihan sinut niiden kanssa. Ei siis huolta. :)

Vierailija
39/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni halusi poistatttaa karvat ylähuulen päältä ja kulmakarvojen välistä laserilla. Tee niin kuin tyttäresi haluaa. Puhu hänen kanssaan. 

Vierailija
40/42 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:48"]

Ap, älä ole huolissasi. Tässäkin keskustelussa kaikki, joilla on omakohtaista kokemusta karvoista ovat ihan sinut niiden kanssa. Ei siis huolta. :)

[/quote]

Onko? En minä ja tyttäreni ainakaan ole. Se jokapäiväinen karvanpoisto syö itsetuntoa, aristaa ihoa, ja ottaa vaan aivoon niin maan helevetisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan