Hups, olen unohtanut kierukkani
Siis ei voi olla totta. Olen täysin unohtanut, että sisälläni on kierukka ollut nyt pian 7 vuotta! Max 5 vuottahan se saa olla! Voiko tästä olla jotain haittaa muutoin kuin ehkäisyn kannalta? Siis ihan juuri vasta tuli mieleen tällainen asia. Mihin otan yhteyttä sen poistamiseksi? Neuvolaan,gynelle? Mitähän nekin siellä sanoo.. siis voi kiesus!
Kommentit (7)
Itse olen poistanut kierukan 70 v lähentelevältä naiselta, joten 7 v ollut kierukka ei tuntuisi mitenkään ihmeelliseltä .
Mulle sanoi lääkäri, että parhaimmillaan voi olla 10 vuottakin. Mutta useimmiten se 5-7 vuotta. Siinä vaiheessa kun alkaa tulemaan normaalit menkat tuo ei enää ehkäise. Mutta kannattaa käydä vaihtamassa, ei ne siel mitään sano =)
Okei huh kiitoksia teille. Siis tiedättehän tunteen,kun olette vaan ihan rauhassa ja yhtäkkiä jostain puskista tulee mieleen, AINIIN!! Kamala tunne, mutta onneksi ei nyt sitten ollut tämän vakavempi asia :) Heh, alkoi jo tuon ensijärkytyspaniikkiapuamitämäteen -fiiliksen jälkeen hieman naurattaa.
Mitäs jos ei poistata ikinä? Voiko vaan antaa olla forever jos ehkäisyasiat ei enää paina?
Itse käyn gynellä. Omani sanoi, että hyvinkin toimii sen 7 vuotta. Ehkä kuitenkin aika vaihtaa. =)