Varasin hotellin minulle ja vaimolleni- Vaimo ei ilahtunut..
Järjestin vaimolle yllätyksen ja varasin hotellin meille. Oli tarkoitus viedä reilun vuoden ikäinen lapsi hoitoon ja viettää aikaa vaimon kanssa kahdestaan.
No, vaimo ei siitä ilahtunut vaan suuttui minulle ja sanoi ettei lähde mihinkään.
Harmittaa, kun olisin nimenomaan halunnut viettää hänen kanssaan aikaa, koska sitä yhteistä aikaa on muutenkin liian vähän.
Vaimo on edelleen vihainen. Yritin selittää, että hyvää hyvyyttäni yritin, mutta turhaan..
Olen yllättynyt vaimon reaktiosta. Hänen mielestään olen tehnyt virheen ja minun pitäisi pyytää anteeksi.
Vaimo sanoi, että minun pitäisi ymmärtää, että hän on väsynyt eikä jaksa lähteä minnekään. Nimenomaan kun minä ymmärrän. Siksi olisinkin piristänyt häntä tuolla yllätyksellä.
Kommentit (24)
Tää sama avaus on ollut täällä aiemminkin.
Minä ilahduin, kun mies teki noin. Urkin vielä, että mikä hotelli, varasin itselleni sieltä oman huoneen samaksi yöksi ja respassa totesin miehelle, että minä menen nyt nukkumaan, nähdään huomenna aamupalalla.
Ja nukuin äärettömän hyvin ihan yksin! Ehdottomasti ihanin yllätys, mitä mies on järjestänyt.