Maskisuositus jatkuu! Laittakaa ne maskit päälle
Kommentit (10)
Heitin jo roskiin aiemmin kun sanottiin ettei tartte enää. Elämänlaatuni parani huomattavasti.
Nope. Sulla on varmaan väestönsuoja taiteltu pahvista?
Vierailija kirjoitti:
Heitin jo roskiin aiemmin kun sanottiin ettei tartte enää. Elämänlaatuni parani huomattavasti.
Ja sairastutit ehkä kymmeniä tai satoja kulkiessasi ihmisten keskellä maskittomana.
En laita. Huomasin, miten paljon terveempi olo tuli, kun hylkäsin maskit helmikuun lopulla, lopullisesti.
Olen käyttänyt pandemian alusta asti ja jatkan käyttöä niin kauan kuin on tarpeellista. Kiitos teille maskittomille, että teidän vuoksenne ei pandemialle loppua näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sairastutit ehkä kymmeniä tai satoja kulkiessasi ihmisten keskellä maskittomana.
Miksi ne kymmenet ja sadat eivät itse käytä maskia?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen terve. Ei terveen tarvitse käyttää maskia.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt pandemian alusta asti ja jatkan käyttöä niin kauan kuin on tarpeellista. Kiitos teille maskittomille, että teidän vuoksenne ei pandemialle loppua näy.
😅 Ajatella, jos tuo olisi kirjoitettu ihan vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅 Ajatella, jos tuo olisi kirjoitettu ihan vakavissaan.
Nokyllähän se maskittomuus auttaa pitkittämään epidemiaa, kasvattaa leviämispiikkejä ja johtaa siten kovempiin rajoituksiin.
Se on edelleenkin suositus. En aio edelleenkään käyttää.