Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivookohan sateenkaariväki että heidän lapsensakin olisivat gay

Vierailija
22.08.2015 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan väittää sateenkaariväen puolesta, että heille on aivan sama, onko lapsi hetero vai homo, kunhan on onnellinen.

Vierailija
2/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmat toivovat lapsilleen? Että nämä olisivat onnellisia ja tasapainoisia ihmisiä, voisiko olla ihan kuule näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan hyvä elämä. Eniten kuitenkin toivon että lapseni löytävät oman tiensä, niin ammatillisesti kuin yksityiselämässä. Että he ovat kotonaan omassa elämässään ja elävät täyttä elämää.

T. Sateenkaariperheen äiti

Vierailija
4/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saisin lapsia joskus, niin ehkä olisi jotenkin omasta mielestäni helpompaa ajatella, että hekin olisivat homoja/lesboja. Mutta toisaalta, vaikka olisivat heteroita, niin kyllä hyväksyn senkin. Pääasia että itse ovat tyytyväisiä.

Homo26v

Vierailija
5/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:03"]

Uskallan väittää sateenkaariväen puolesta, että heille on aivan sama, onko lapsi hetero vai homo, kunhan on onnellinen.

[/quote]

Millä perusteella? Onko sateenkaariväki sinusta suvaitsevampaa? Äärifeministit ovatusein lesboja ja vihaavat miehiä. En purematta niele sinun väittämääsi.

Vierailija
6/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:03"]

[/quote]

Millä perusteella? Onko sateenkaariväki sinusta suvaitsevampaa? Äärifeministit ovatusein lesboja ja vihaavat miehiä. En purematta niele sinun väittämääsi.
[/quote]

Perustin väittämäni siihen, miten itse asian koen ja miten olen kuullut myös muun tuntemani sateenkaariväen kokevan. Kyseiseen vähemmistöön kun itsekin kuulun.

Vierailija
7/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:04"]

Minusta se on ihan hyvä elämä. Eniten kuitenkin toivon että lapseni löytävät oman tiensä, niin ammatillisesti kuin yksityiselämässä. Että he ovat kotonaan omassa elämässään ja elävät täyttä elämää. T. Sateenkaariperheen äiti

[/quote]

Tietysti hyvä elämä ja terveys, mutta etkö muka ole ikinä miettinyt että kumpikohan olisi kivempaa että tuoko nais- vai miesystävän kotiin näytille.

Vierailija
8/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolla ja omalla esimerkillä tekevät niistä homoja.

Vierailija
9/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote]

Amerikkalaisissa elokuvissa joo. Jos tuntee Suomen feminismin historiaa, tietää että heteroja ne on täällä enimmäkseen olleet.

Vierailija
10/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:03"]

Mitä vanhemmat toivovat lapsilleen? Että nämä olisivat onnellisia ja tasapainoisia ihmisiä, voisiko olla ihan kuule näin?

[/quote]

Ja ei ikinä mitään muuta? Etkö esimerkiksi toivo että lapsesi pääsee ekalla haulla yliopistoon?

Vierailija
11/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:05"]

Jos itse saisin lapsia joskus, niin ehkä olisi jotenkin omasta mielestäni helpompaa ajatella, että hekin olisivat homoja/lesboja. Mutta toisaalta, vaikka olisivat heteroita, niin kyllä hyväksyn senkin. Pääasia että itse ovat tyytyväisiä.

Homo26v

[/quote]

Kiitos rehellisestä vastauksesta. Tällaisia on aika vaikea kysyä kasvotusten.

Vierailija
12/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ja sä oot mies - tai muuten vaan vähän yksinkertainen.

(Katsotaan,,,)

Vierailija
13/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että jokainen ihminen toivoo lapselleen mahdollisimman helppoa elämää, eikä homous taida olla helpompaa kuin heterous, ainakaan vielä. Tuskin se heille varsinaisesti mikään pettymys on jos  lapsi on homo, mutta tietävät itse minkälaista se on ja helpompaa olisi olla hetero.

Vierailija
14/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa uskoisin monen toivovan lapsestaan heteroa, koska moni nykyisin aikuinen  homo on saanut kokea pelkoa ja syrjintää suuntaumuksensa vuoksi. Heterous on kuitenkin edelleen helpompaa heteronormatiivisessa yhteiskunnassa.

Vierailija
15/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:04"]

Minusta se on ihan hyvä elämä. Eniten kuitenkin toivon että lapseni löytävät oman tiensä, niin ammatillisesti kuin yksityiselämässä. Että he ovat kotonaan omassa elämässään ja elävät täyttä elämää. T. Sateenkaariperheen äiti

[/quote]

Tietysti hyvä elämä ja terveys, mutta etkö muka ole ikinä miettinyt että kumpikohan olisi kivempaa että tuoko nais- vai miesystävän kotiin näytille.
[/quote]

Mä en oikeastaan mieti noin, mikä ois mulle kivempaa. Ehkä se johtuu siitä, että yksi lapsistani on vakavasti sairas ja tavoitteeni on saada heidät kaikki hengissä aikuisiksi + mieleltään mahdollisimman tasapainoisina.

T. Se sateenkaariperheen äiti

Vierailija
16/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:03"] Uskallan väittää sateenkaariväen puolesta, että heille on aivan sama, onko lapsi hetero vai homo, kunhan on onnellinen. [/quote] Millä perusteella? Onko sateenkaariväki sinusta suvaitsevampaa? Äärifeministit ovatusein lesboja ja vihaavat miehiä. En purematta niele sinun väittämääsi. [/quote] Perustin väittämäni siihen, miten itse asian koen ja miten olen kuullut myös muun tuntemani sateenkaariväen kokevan. Kyseiseen vähemmistöön kun itsekin kuulun.

[/quote]

Ai. Mä ensin luulin, että sä vastasit koko sateenkaariväen puolesta, mutta ilmeisesti puhuitkin vain tutuistasi. Tai tarkemmin ottaen siitä, mitä tuttusi ovat asiasta sinulle kertoneet. Taitaa olla homovanhempien keskuudessa melkoinen tabu toivoa lapsestaan homoseksuaalia, joten tuskinpa sitä toivetta muille ääneen edes kerrottaisi.

Vierailija
17/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin toivoisivat ja kaikki olisivat lopulta gay ja sateenkaariperheily olisi niin ihanaa, niin mistä niitä lapsia ja lapsenlapsia tulisi gay -perheille? 

Onkohan meillä ihan oikeasti lopun ajan merkit ilmassa? gay pridet, isikset, kansainvaellukset, tulivuoret, maanjäristykset....

taidan muuttaa johonkin amissi -yhteisöön, en halua enää yhtään liberaalimpaa "kehitystä".

Vierailija
18/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:03"] Uskallan väittää sateenkaariväen puolesta, että heille on aivan sama, onko lapsi hetero vai homo, kunhan on onnellinen. [/quote] Millä perusteella? Onko sateenkaariväki sinusta suvaitsevampaa? Äärifeministit ovatusein lesboja ja vihaavat miehiä. En purematta niele sinun väittämääsi. [/quote] Perustin väittämäni siihen, miten itse asian koen ja miten olen kuullut myös muun tuntemani sateenkaariväen kokevan. Kyseiseen vähemmistöön kun itsekin kuulun.

[/quote]

Ai. Mä ensin luulin, että sä vastasit koko sateenkaariväen puolesta, mutta ilmeisesti puhuitkin vain tutuistasi. Tai tarkemmin ottaen siitä, mitä tuttusi ovat asiasta sinulle kertoneet. Taitaa olla homovanhempien keskuudessa melkoinen tabu toivoa lapsestaan homoseksuaalia, joten tuskinpa sitä toivetta muille ääneen edes kerrottaisi.
[/quote]

Niin, uskallan väittää, sillä minulla on asiasta omakohtaista kokemusta. Ihmiset ovat erilaisia, mutta lähes jokainen homo tietää, miltä tuntuu kun ei hyväksytä. Sitä tunnetta tuskin kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen haluaa omalle lapselleen aiheuttaa.

Vierailija
19/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:20"]

Jos näin toivoisivat ja kaikki olisivat lopulta gay ja sateenkaariperheily olisi niin ihanaa, niin mistä niitä lapsia ja lapsenlapsia tulisi gay -perheille? 

Onkohan meillä ihan oikeasti lopun ajan merkit ilmassa? gay pridet, isikset, kansainvaellukset, tulivuoret, maanjäristykset....

taidan muuttaa johonkin amissi -yhteisöön, en halua enää yhtään liberaalimpaa "kehitystä".

[/quote]

Luuletko että jos vanhemmat toivoo lapsesta homoa, niin lapsesta sitten varmasti tulee homo ja loppujen lopuksi tämä johtaa siihen että kaikki muuttuvat homoiksi? Uskovaiset on niin... loogisia. Aatami ja Eeva sai pelkkiä poikia ja pojat sitten lisääntyivät ilmeisesti äitinsä kanssa lisää, mutta tämä ei ole uskovaisille mikään ongelma? Kyllä pelottavinta minusta olisi jos lapsesta tulisi epälooginen uskovainen.

Vierailija
20/26 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:08"]

[/quote]

[/quote]

Niin, uskallan väittää, sillä minulla on asiasta omakohtaista kokemusta. Ihmiset ovat erilaisia, mutta lähes jokainen homo tietää, miltä tuntuu kun ei hyväksytä. Sitä tunnetta tuskin kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen haluaa omalle lapselleen aiheuttaa.
[/quote]

Mutta pahintahan on, ettei oma perhe hyväksy. Ja sateenkaariperheessä sitä ongelmaa ei ole.