Selviäisitkö vaatekaappisi nykyisellä sisällöllä, jos
lähiaikoina olisi tulossa häät, hautajaiset, cocktailkutsut ja iltapukujuhla? Itse joutuisin hankkimaan iltapuvun, mutta muista tilaisuuksista selviäisin ilman, että tarvitsisi ostaa uutta.
Kommentit (20)
En. Joutuisin kaikkiin noihin hankkimaan uudet asut. Olen laihtunut ulos kaikista, jotka omistan. Ei harmita yhtään :)))
Korkeintaan käyttämällä samaa arkisehkoa maximekkoa joka tilaisuudessa. :D No, onneksi ei ole ystäviä eikä välejä sukulaisiin?
Mä en selviäisi häistä enkä iltapukujuhlista. Kiloja pudonnut 25.
Selviäisin, joka tilanteeseen löytyy vaatteet jo työnkin puolesta.
Hautajaisiin pitäisi hankkia vaatteet, muista kyllä selviäisin.
Häät ja cocktailkutsut kyllä. hautajaisiin en taitaisi selvitä, äsken kysyin neuvoa. Iltapukua ei ole.
Riippuu siitä tarvitaanko iltapukujuhlaan pitkä iltapuku vai ei. Jos tarvitaan pitkä, pitäisi lähteä ostoksille.
Selviäisin, mutta vituttais. Vanhoja rumia rytkyjä kaikki, haluan uutta ja tuoretta päälleni! Iltapuku kyllä menis vielä, pienellä muokkauksella.
En.
En omista mitään sellaista asua, jolla voisi mennä noihin tapahtumiin.
Selviäisin jos juhlat olisi nyt. Jos kylmemmmällä ilmalla, niin sopiva takki puuttuu iltapukujuhliin.
En. Ei ole ikinä tuollaisia tapahtumia (hyvä, ettei hautajaisia olekaan), niin ei ole tullut hankittua sopivia vaatteita.
Nyt raskaana ollessa joutuisin hankkimaan kaikkiin uudet vaatteet.
Normaalitilassa iltapukujuhliin ei löydy päälle puettavaa, mutta kaikkiin muihin tilaisuuksiin kyllä.
Uudet sukkikset ja korkkarit pitäisi ostaa. Mekot löytyy.
Iltapuku pitäisi hankkia. Sekin on, mutta en halua aina laittaa samaa.
En, on varmaan jotain mitä vois laittaa päälle etiketin mukaan (paitsi iltapukua), mutta en todennäköisesti haluaisi laittaa mitään mitä kaapista löytyy.
En. Hautajaiset ja cocktailkutsut olisi ok. Häät ja iltapukujuhlat tarvitsisivat todella jotain uutta.
Iltapuku puuttuu, muihin löytyisi asut kyllä. :) ja asusteetkin sekä yhteensopivat korut sun muut.
Selviäisin kevyesti.