Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus ja nälkä!

Vierailija
22.08.2015 |

Haluaisin laihduttaa muutaman kilon, mutta aina kun vaan pienennän annoskokoja ja vähennän napostelua iskee kauhea jatkuva nälkä. Mitä sille voi tehdä?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ruuan laatua.

Vierailija
2/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän nälkää pitäviä ruokia, joissa on proteiiniä. Itselle tulee esim lenkin jälkeen todella huutava nälkä, johon minulle neuvottiin palkkariksi juoda maitoa, on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähähiilihydraattisesti.

Vierailija
4/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:17"]Syö vähähiilihydraattisesti.
[/quote]
Nimenomaan. Vähennä hiilareita ja enemmän proteiiniä.

Vierailija
5/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlaista ruokaa saa syödä aika paljon.
Itse pari kertaa kokeillut Jutan superdieettiä jolla paino kyllä tippuu, mutta koko ajan jäätävä nälkä ja kun se dieetti loppuu alkaa järjetön ahmiminen ja paino tulee humisten takaisin.

Olenkin miettinyt, että onko se noiden superdieettien idea, että ihmiset maksavat sen aina vaan uudestaan, kun niillä se paino tippuu ja sitten luullaan ettei sitä itse vaan osata pitää alhaalla.

Itse otin lopulta kunnollisen pt.n joka teki minulle ruokavalion ja saan syödä todella paljon enemmän ja monipuolisemmin kuin noilla Jutan dieetillä.

Paino tippuu toki hitaammin, mutta laski kokoajan ja nälkä ei ollut oikeastaan koskaan.
Ei ole tullut kertaakaan himoa syödä herkkuja tai mättää ruokaa.

Vierailija
6/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:17"]Syö vähähiilihydraattisesti. [/quote] Nimenomaan. Vähennä hiilareita ja enemmän proteiiniä.

[/quote]

Ei proteiinia kannata hirveästi syödä, liika proteiini lisää näläntunnetta. Mieluummin rasvaa enemmän.

Vierailija
7/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:18"]

Oikeanlaista ruokaa saa syödä aika paljon. Itse pari kertaa kokeillut Jutan superdieettiä jolla paino kyllä tippuu, mutta koko ajan jäätävä nälkä ja kun se dieetti loppuu alkaa järjetön ahmiminen ja paino tulee humisten takaisin. Olenkin miettinyt, että onko se noiden superdieettien idea, että ihmiset maksavat sen aina vaan uudestaan, kun niillä se paino tippuu ja sitten luullaan ettei sitä itse vaan osata pitää alhaalla. Itse otin lopulta kunnollisen pt.n joka teki minulle ruokavalion ja saan syödä todella paljon enemmän ja monipuolisemmin kuin noilla Jutan dieetillä. Paino tippuu toki hitaammin, mutta laski kokoajan ja nälkä ei ollut oikeastaan koskaan. Ei ole tullut kertaakaan himoa syödä herkkuja tai mättää ruokaa.

[/quote]

Näinhän se on, Jutalta loppuu tulot, jos ihmiset laihtuis pysyvästi.

Vierailija
8/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko tarpeeksi vettä? Joskus nälkä voi sekottua janoon. Ja myös näläntunne lähteä vedellä, kokeile!

Vierailija
9/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on oikeanlainen ruoka?

Vierailija
10/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö papuja. Pitävät aivan uskomattoman pitkään nälän pois.

Vierailija
11/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on dietillä ja tietiisedti syö vähemmän kuin kuluttaa, niin ei se nälkä kyllä vedellä lähde.

Vierailija
12/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:34"]

Mitä on oikeanlainen ruoka?

[/quote]

Kasvispainotteinen, sopivasti proteiinia, energiat saadaan rasvasta.

Vierailija
13/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:34"]Mitä on oikeanlainen ruoka?
[/quote]

Kasvikset esimerkiksi. Marjat, kananmuna, jauheliha, puuro...

Vierailija
14/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kunnon satsi perunaa. Älä syö pastaa. Perunassa on 80 % vettä, pastassa vain 20 %. Peruna on hyvä laihdutusruoka.

Vierailija
15/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:38"]

Syö kunnon satsi perunaa. Älä syö pastaa. Perunassa on 80 % vettä, pastassa vain 20 %. Peruna on hyvä laihdutusruoka.

[/quote]

Ei vesi pidä nälkää. Ap:n ongelma oli nälän tunne.

Vierailija
16/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kaurapuuro pittää nälkää

Vierailija
17/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin oikeanlaisella ruualla sitä ettei syödä eineksiä, tai herkkuja mitkä sisältää paljon kaikkea turhaa ja huonoja rasvoja ja paljon kaloreita.

Itse syön vähärasvaista lihaa,kalaa, perunaa, täysjyvä pastaa,täysjyvä riisiä, leipää (runsaskuituista), rahkaa, jogurttia (turkkilaista 10%), kasviksia, marjoja, hedelmiä, hyviä rasvoja,puuroa, mysliä,pähkinöitä.

Tuossa nyt ainakin mitä äkkiseltään tuli mieleen mitä kuuluu ruokavaliooni.

En syö eineksiä tai herkkuja kuin max. Kerran kuussa. Syön säännöllisesti n.3 tunnin välein niin ei tule edes illalla mieli mättää niitä herkkuja.

Vierailija
18/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:40"]

Mulla ainakin kaurapuuro pittää nälkää

[/quote]

Kuinka kauan?

Vierailija
19/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:42"]

Tarkoitin oikeanlaisella ruualla sitä ettei syödä eineksiä, tai herkkuja mitkä sisältää paljon kaikkea turhaa ja huonoja rasvoja ja paljon kaloreita. Itse syön vähärasvaista lihaa,kalaa, perunaa, täysjyvä pastaa,täysjyvä riisiä, leipää (runsaskuituista), rahkaa, jogurttia (turkkilaista 10%), kasviksia, marjoja, hedelmiä, hyviä rasvoja,puuroa, mysliä,pähkinöitä. Tuossa nyt ainakin mitä äkkiseltään tuli mieleen mitä kuuluu ruokavaliooni. En syö eineksiä tai herkkuja kuin max. Kerran kuussa. Syön säännöllisesti n.3 tunnin välein niin ei tule edes illalla mieli mättää niitä herkkuja.

[/quote]

Eihän sun ruokas vaikuta oikeanlaiselta, jos sillä tulee nälkä jo kolmen tunnin päästä.

Vierailija
20/69 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:42"]

Tarkoitin oikeanlaisella ruualla sitä ettei syödä eineksiä, tai herkkuja mitkä sisältää paljon kaikkea turhaa ja huonoja rasvoja ja paljon kaloreita. Itse syön vähärasvaista lihaa,kalaa, perunaa, täysjyvä pastaa,täysjyvä riisiä, leipää (runsaskuituista), rahkaa, jogurttia (turkkilaista 10%), kasviksia, marjoja, hedelmiä, hyviä rasvoja,puuroa, mysliä,pähkinöitä. Tuossa nyt ainakin mitä äkkiseltään tuli mieleen mitä kuuluu ruokavaliooni. En syö eineksiä tai herkkuja kuin max. Kerran kuussa. Syön säännöllisesti n.3 tunnin välein niin ei tule edes illalla mieli mättää niitä herkkuja.

[/quote]

Eihän sun ruokas vaikuta oikeanlaiselta, jos sillä tulee nälkä jo kolmen tunnin päästä.
[/quote]

Ei sillä tule nälkä missään vaiheessa, sitähän ap juuri halusi! Aineenvaihdunta pysyy myös hyvin käynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi