Miksi melkein kaikilla on nykyään sellainen puolinuttura?
Hiukset siis muuten auki, mutta päälaelle tai takaraivoon sidottu ponnari nutturalle? Eikös tämä trendi ollut jo muutama vuosi sitten usa:ssa/euroopassa..?
Jotenkin vain niin hölmön näköistä kun kaikilla nuorilla naisilla ja teinitytöillä on tuo sama kampaus.
Kommentit (31)
Vitsit, mä en ole kiinnittänyt ollenkaan huomiota. Itse pidän hiuksia noin silloin, kun toivon niiden kuivuvan sieltä välistä/alta nopeammin.
Mulla ei oo eikä tuu.
Pilaa hiukset ja on vetin rumakin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:36"]siksi koska se on sosiaalisesti sallittua ja koska kaikilla naisilla nykyään tuntuu olevan pakko olla pitkät hiukset
[/quote]
Mulla on perseeseen asti olevat hiukset.Ei ole kyllä mikään pitkän hiusmallin kampaus.
Musta ne on kivan näköisiä, mutta itse en osaa tehdä sellaista nutturaa kunnolla. Tulee aina jotenkin urpon näköinen lopputulos. -n23
Suttuiset kampaukset ovat muodissa nykyään
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeasti älyttömän kätevä! Mä juuri viime viikolla hoksasin sen. Oon kans aikaisemmin ajatellut että mikä järki siinä on :D Mutta; tykkään pitää hiuksia auki, mutta ärsyttää kun ne ovat sit koko ajan naamalla (hiukseni ovat paksut ja luonnonkiharat. Mutta aina en haluaisi ponnarillakaan pitää, joten toi on hyvä välimuoto! :)
On varmaan kätevä, mutta myös ihan pirun ruma.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:36"]siksi koska se on sosiaalisesti sallittua ja koska kaikilla naisilla nykyään tuntuu olevan pakko olla pitkät hiukset
Mulla on perseeseen asti olevat hiukset.Ei ole kyllä mikään pitkän hiusmallin kampaus.
Ylipitkät hiukset ei ainakaan op hienot kellään.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:28"]
Ai tällainen? http://cos.h-cdn.co/assets/15/25/1280x1671/gallery-1434474743-celebs2.jpg
Mulla on melkein joka päivä tuollainen. Iltaisin, kun pesen meikit pois naamasta.
Oletko Gene Simmons?
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään.... lisää nutturoita vaan kaikille kansalaisille, niin kyllä on rentoa.
On muodin symbolit kääntyneet ihan ylösalaisin, kun nutturan käyttö on rentouden merkki.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:51"]
Äh, ootte ulkona, niin ootte ulkona:D saatte pitää sen permispolkan tai kananpyllyn ihan vapaana liehumassa, mammat:D
[/quote]
Permispolkka kuulostaa niin kauhealle, ja mulla varmaan kaikki ajattelevat juuri sen olevan. Luonnonkihara tukka pituudeltaan ylipitlä polkka. Kivaa olla epätrendikäs :( En jaksa suoristella tätä pehkoa ja muutenkin kuiva hius kärsisi siitä.