Kivat lauantaimässyt ostin tälle illalle.. mitäs teillä?
-geishasuklaapatukka
-suffeli
-sommersby siideri
-punkkupullo
-hampurilaisainekset (pekoni, cheddar, jauheliha, sämpyt ja vähän vihreää) ja coleslawta
-sipsipussi (pieni)
-toffee jäätelöpaketti
-kokista
-vesimelonia
namnam..
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:11"]Hamppariaineksia, ribsejä, kanasiipiä, pekonivartaita, jäätelöä, limukkaa, sipsua.
[/quote]
21v/167/55
Täällä löytyy energiajuomaa (battery tuo ainoa oikea) ja levy fazerin pähkinäsuklaata. Olen vedellyt myös yhden jätsipuikon.
Yleensä koitan hillitä suklaasyöppöyttäni ja pitää määrät parissa suklaapatukassa, mutta huomenna on synttärini, joten päätin heittää tän viikonlopun semmoseksi fiiliksen mukaan mässäilyksi x) Huomenna sitten vielä kakkukahveille vanhempieni luo, iskälläni kun on myös synttärit, tosin jo tänään.
Ap on sotanorsu. Pöyristyttävä määrä kaikkea.
Luonnonjugurttia vadelmia ja mansikoita. Yksi slice pakastepizzasta.
iso kalja, popparia, suklaata, kokista... sipsit tais eilen loppua. pärjäänköhän noilla :( 178/56/n
niin ja just käytiin hesellä hahaa :D
Mulla on karkkipäivä! :D Painonhallintaprojekti aloitettu, eli arkisin töissä puuroa ja illalla kotona ruokaa, karkkia ei ollenkaan (se on mun pahe). Paitsi lauantaina! Kävin filmtownissa ostamassa irtokarkkeja, 250grammaa tarttu mukaan. Namnamnam! Ja taidan ottaa kaksi limelonkeroa, kunhan lapsi nukahtaa.
Tulin just juhlista ja masu täynnä voileipäkakkua ja juustokakkua.. nam ♥
Kasvispizza, Geishapatukka ja kokista. Kotimatkalla kaupasta mansikkaeskimo. Päivän ainoat sapuskat aamupalan lisäksi.
Nachoja, kermaviilidippi ja n. 200-300 g irtokarkkeja. Söin pari tuntia sitten pakastepizzan. Otan ehkä myös yhden oluen.
Irtokarkkeja, limua, jäätelötuutteja ja kinder buenoa löytyy. Aika makea valikoima tällä kertaa :D
Neljän viljan puuroo ja pari Renniee (Y)
Oltiin päivä liikenteessä joten lounas syötiin hamppariravintolassa ja päivälliseksi uunista lankkuperunoita ja seipyöryköitä höysteineen. Illaksi jumbojuustonaksuja ja dippiä sekä cokista. Sellainen terveysmättöpäivä tänään :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:10"]Sipsejä, jääteetä, pakastemutakakku, Fazerin sininen, Ben&Jerrys jäätelö ja pitsan tekoon alan justiin. Jääkaapissa oli puolikas geishasuklaalevy ja pari Daim patukkaa. Ne söin jo.
[/quote]
168 cm ja 59kg. Ikää 31v. Mies lähti lasyen kanssa mummolaan niin mättään naamaani nää viikonlopun aikana. Kävin kyllä fillarilla Espoosta hernesaaren rannassa aamupäivällä, joten saanko anteeksi?
Tilattiin pitsa, sipsiä, kokista, popcornia, suklaata... Ja hamppariaineksetkin löytyy :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:21"]Noutopitsaa, punkkua, sangriaa, kokista. Oreo-suklaata, Twixejä, lakua. On myös salmiakkia ja hedelmäkarkkeja ja juustokakkua ja juustonaksuja, mut näitä en (ehkä) syö tänään. Harvinaisen laaja valikoima kyllä.
[/quote]
40 vuotta, 172 cm, 60 kg. En minä noita yksin syönyt!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:13"]Miten te voitte mässätä noin paljon?
[/quote] Heleposti! Olen ihan normaalipainoinen treenaava nuori nainen ja on fyysisesti rankka työ. Kerran viikossa saa kyllä hyvällä omalla tunnolla vetää karkkia ja pitsaa.. :D