Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielipide naisten ikääntymisestä

Vierailija
22.08.2015 |

On tullut tälläsenä vanhempana kollina selattua paljonkin palstaa ja oon yllättynyt miten täällä haukutaan naisia ja naisten ulkonäköä. Haluun muistuttaa teitä rakkaat naiset että älkää uskoko sitä kun tuputetaan ikinuoruutta ja väitetään että pelkästään kakskytkesäset saa viisarin värähtämään.

Höpö höpö. Voin sanoa että kuulkaa ikääntyessä itekkin alkaa katella oman ikäisiä ja miehet pitää kaunista naista kauniina oli ikä mikä tahansa. Älkää nielasko tota holywood kuraa että pelkästään 18v perään vihelleltäis. Oma vaimo oli kauneimillaan 40v ja nyt 58v kun tuli lasiin huomaan katseen hakeutuvan justiinsa 30-45 vuotiaisii eniten vaikka toki nuoremmat ja vanhemmatkin on kauniita. Ja se ei oo kuulkaa tervettä et 50v kuolaa 15-17-vuotiaita jankutettiin täällä mitä tahansa. Ihan lapsia mulle on.

Halusin vaan sanoa että nauttikaa kesästä ja antakaa reilusti vanhemmatkin naiset paljaan pinnan nkyä, upeita ootte kaikki. Kyl se on niin ettei oo miestä joka ei nelikymppisestä syttyis jos on hyvännäkönen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älkää jumalauta tunkeko mitään kumia tissiin tai rotanmyrkkyä naamaan. Rypyt sata kertaa kauniimpia ja antaa selväjärkisemmän kuvan kun joku leikelty muovipärstä.

Vierailija
2/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Ihana lukea välillä näitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:31"]

Tykkään! Ihana lukea välillä näitäkin.

[/quote]No kiva jos tykkäsit mutta jännä jos tulee yllätyksenä. Tulee nykyään vietettyä enemmänkin aikaa internetissä kun aika hiljaseloa nykyään vietetään, lapsetkin jo lähteneet pesästä. Monesti oon ihmetellyt miksi aina haukutaan naisia täälläkin. Parisuhde on aina kahden kauppa ja siinä oma panos joko tuottaa hedelmää tai kuivahtaa käsiin. Kaikki ei oo aina yksinomaan toisen osapuolen syy

Vierailija
4/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tervettä sekään, että melkein 60v pappa kuolaa 30v naisia. 

Vierailija
5/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän surettaa vaimosi puolesta, ap, että häntä et sitten ilmeisesti enää katsele. No, ehkä tämä toimii myös toisin päin ja teillä on muita hyviä asioita suhteessanne.

Vierailija
6/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:32"]

Vähän surettaa vaimosi puolesta, ap, että häntä et sitten ilmeisesti enää katsele. No, ehkä tämä toimii myös toisin päin ja teillä on muita hyviä asioita suhteessanne.

[/quote]

Heh, vaimoni on aina se ykkönen ja todella vetävä edelleen. Peitto heiluu yhä, harvemmin mut yhä.Kuitenkin valehtelisin jos väittäisin etten katso muita naisia. Pakostakin nään ja fantasioinkin välillä, mutta kyllä vaimo on omissa silmissä se kaunein nainen.

Katselu ei tarkoita pettämistä. Ollaan oltu +30 vuotta naimisissa ja ikinä en oo pettänyt, vaikka vaikeita aikoja on ollut. Pikkulapsiaikana tuntui jopa parin vuoden ajan, että rakkaus olisi sammunut. Jälkeenpäin tajusin sen olevan unen puutetta ja helvetin kovan stressin syy. Kun täällä tuntuu joka toisen mies hyppäävän vieraassa kukassa, niin ei se kuulkaa oo mikään pakko. Yksiavioinen suhde on mahdollinen.

Vierailija
7/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:25"]

[/quote]

Heh, no minkä sille mahtaa kun telkkarissa hyppää Kirsi Alm-Siiran ja Piia Pasasen kaktasia pakkauksia.

Vierailija
8/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:25"]

[/quote]

Miksei ole?

Vierailija
9/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sinun vaimosikin muita ja nuorempia miehiä katselee.

Vierailija
10/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on 58 ja katselet 30-45 -vuotiaita. Ja minkähän ikäinen olet itse? 60?
Oksettavaa.

Vierailija
11/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:56"]

Vaimosi on 58 ja katselet 30-45 -vuotiaita. Ja minkähän ikäinen olet itse? 60? Oksettavaa.

[/quote]

Olen 58 itse . Vaimo 56v.

Vierailija
12/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ei katselisi toisia? Eihän se ole pettämistä. Nyt heilahtaa ap:n pointti ohi ja suuresti kun kiinnitätte huomiota epäolennaiseen yksityiskohtaan.

Vierailija
13/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa vakuuttelua ettei iällä olisi väliä, kun itsekin kuiteskin kirjoitat katselevasi huomattavasti nuorempia naisia.

Vierailija
14/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:53"]

Kyllä se sinun vaimosikin muita ja nuorempia miehiä katselee.

[/quote]

No onhan sillä silmät päässä. Onhan se mun karvapersettä jo 30v kattellu et varmasti vaihtelu virkistää. Kanssa mun vaimoa vilkuillee kyllö muut miehet. Hän ei tunnu huomaavan. Mua ei kato kyllä yhtään kukaan, mikä on vähän masentavaa.

Vierailija
15/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:01"]

Jotenkin huvittavaa vakuuttelua ettei iällä olisi väliä, kun itsekin kuiteskin kirjoitat katselevasi huomattavasti nuorempia naisia.

[/quote]

No kyllä 50 kymppisetkin leidit kolahtaa. Pointtinani oli kylläkin, ettei kaikki miehet haaveile teini-ikäisistä tai puolet omasta iästään olevista naisista. Jos jostain yystä tulis ero niin en kyllä kolmekymppistä ottais, mutta onhan ne kauniita silmälle. Kauniimpia kuin parikymppiset.

Vierailija
16/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro kymppi täällä antaa kymmenen pistettä ja papukaijamerkin ap:n vastaukselle. : )

Vierailija
17/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli dokkari seksistä eri maissa, Kuubassa kuulemma miesten tapoihin kuuluu pitää kauniina suunnilleen kaiken ikäisiä naisia ja myös osoittaa se. Toki toimi toiseenkin suuntaa. Siellä näki melkoista daamia, kuuskybänen hieman ylipainoinen daami joka tanssii ja keinuttaa lanteita siinä missä parikymppinen koska on tottunut olemaan haluttava omana itsenään. Täällä marmatetaan kun naiset on kuivia känttyjä jne. voisko olla et se positiivinen huomio saa naisen kuin naisen syttymään ja säilymään seksikkäänä? Ja kuten sanottu, huomiota tuli myös miehille laidasta laitaan ;)

Vierailija
18/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:04"]

[/quote]

No kyllä 50 kymppisetkin leidit kolahtaa. Pointtinani oli kylläkin, ettei kaikki miehet haaveile teini-ikäisistä tai puolet omasta iästään olevista naisista. Jos jostain yystä tulis ero niin en kyllä kolmekymppistä ottais, mutta onhan ne kauniita silmälle. Kauniimpia kuin parikymppiset.

[/quote]

Niin koska et kelpais kolmekymppiselle. Ihan saletisti ottasit kauniin kolmekymppisen, jos se sinusta olis kiinnostunut.

Vierailija
19/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nuo nuoremmat ämmät täältä kirjottelee ja jankkaa samaa . Ne ei ymmärrä mitä ap ajaa takaa eikä pahemmin muitakaan kirjoituksia. Sen takia te ette kelpaa kuin panoseuraksi jos. siksikään. Katsokaas kun ihmisellä pitää olla myös korvien välissä jotakin . Ei vain haarojen välissä.
- näin on sorry

Vierailija
20/21 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:04"]

[/quote]

[/quote]

Niin koska et kelpais kolmekymppiselle. Ihan saletisti ottasit kauniin kolmekymppisen, jos se sinusta olis kiinnostunut.

[/quote]

Kovimpa tarkkaan minut tunnet. Sitten kun tuut mun ikään ymmärrät miksen voisi olla elämäänsä aloittelevan naisen kanssa, kun itse kaipaan ja rauhallisempaa meininkiä.