Miksi laihat pukeutuvat huonosti?
Kävin tänään kaupassa ja mitä näinkään? Lukuisia laihoja ihmisiä ilman minkäänlaista tyylitajua.
Mistä tämä johtuu?
Onko niin että laihat ovat askeettisia syömisten suhteen ja tuo sitten heijastuu myös pukeutumiseen?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:38"]Ei, vaan kyllästymisestä niihin kommentteihin, ett "ollaanpa sitä hienona/pyntättynä/juhliin menossa" aina, kun on hiemankaan miettinyt mitä päälleen laittaa. Toisaalta, ainakin itse koen, että olipa ylläni mitä tahansa, aina on vähintäänkin hyvännäköinen. ;)
[/quote]
Jännää. Niin minäkin. Iloiset silmät ja valloittava hymy. :)
Olen myös ylipainoinen.
Laihojen ei tarvitse yrittään niin kovasti saada itseään paremman näköiseksi vaatteilla. Koska lähes mikä tahansa näyttää vähintäänkin siedettävältä, koska mitään vartalon ongelmakohtia ei tarvitse peitellä.
Reps... Kukahan kaunokainen tyylitajumestari siellä toisessa päässä :D
Suomessa on pakko, kun ei täällä myydä kuin isoja kokoja. Kokolapussa voi lukea S, mutta oikeasti koko on silti vähintään L.
Suomessa tuntuu kun olisi aina juhlavaatteet päällä, kun tykkään pukeutua "hienoihin" vaatteisiin. Käytän paljon hameita ja mekkoja esimerkiksi. Ehkä monet eivät pidä juuri siitä olosta, että tuntuu kuin olisi ylipukeutunut. En tosin tiedä, miksi se liittyisi juuri laihuuteen...
Ei, vaan kyllästymisestä niihin kommentteihin, ett "ollaanpa sitä hienona/pyntättynä/juhliin menossa" aina, kun on hiemankaan miettinyt mitä päälleen laittaa. Toisaalta, ainakin itse koen, että olipa ylläni mitä tahansa, aina on vähintäänkin hyvännäköinen. ;)