Onko ihan normaalia, että 30v tai 40v mies
Kommentit (19)
Moni mies tykkää nuoremmista. Ihan normaalia.
80-vuotiaskin mies pitää parikymppistä naista seksikkäänä.
Tavallaan ärsyttävää, mutta ehdottomasti biologiselta kannalta normaalia ja luonnollista
Yksi yli 50 v. on sitä mieltä että 20v. kullanmurut ovat ihanuuksia mutta eivät kai ne meitä vanhoja varten ole?
Tykkään kyllä kovasti.
On normaalia. Minä en edes yli 30v muijaa rupea tutstumaan, niistä on tullu tylsiä suorittajia siihen ikää.. M40
Oletpa viisas. Seksikäs nainen on seksikäs riippumatta häntä katsovan miehen iästä.
Googlaappa muuten joskus maalaus nimeltä Mona Lisa...
Juu, ja Gallen-Kallelan "Väinämöisen venematka". Se on rautaa.
20-vuotias näyttää vielä lapselta. Vasta 25 ikävuoden paikkeilla näytetään naisilta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 00:52"]
20-vuotias näyttää vielä lapselta. Vasta 25 ikävuoden paikkeilla näytetään naisilta.
[/quote]Niin varmaan. :D
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 00:52"]
[/quote]Niin varmaan. :D
[/quote]
Minäkin olin pitkään samoilla linjoilla. 22 vuotiaana jätin saman ikäisen tyttöystäväni ja seuraava oli sitten 25 vuotias nainen, enkä alle ole mennyt sen jälkeen. Tosiaan tuntui että vaikka kuinka nätti 20v, niin enemmän lapsi kun aikuinen se kuitenkin on.
Nyt kun olen jo tuohon verratuna vanha 38 vuotiaana, en edes pysty erottamaan alle kolmekymppiset. No tietenkin toisista näkee, mutta taas toisista en tiedä onko 17, 20 vai 28. Keväällä baarissa tapaamani naiselta vaadinkin nähdä henkkareita ennen kun uskoin että oli 27 vuotias, otti sen flirttinä mutta minun mielestä näytti korkeintaan 20 vuotiaalta.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:06"]
Yksi yli 50 v. on sitä mieltä että 20v. kullanmurut ovat ihanuuksia mutta eivät kai ne meitä vanhoja varten ole?
Tykkään kyllä kovasti.
[/quote]
Minkä ikäisiä omat lapsesi mahtavatkaan olla?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:10"]
On normaalia. Minä en edes yli 30v muijaa rupea tutstumaan, niistä on tullu tylsiä suorittajia siihen ikää.. M40
[/quote]
Ikuinen Peter Pan, voi kuinka söpöä :)
Ikis :) Parikymppiset on keskimäärin kaikista miehistä viehättävimpiä.
Onkohan kysyjällä dementia, kun vastaus unohtuu aina uudelleen ja uudelleen.
-Mies 29v + 1v-
Tottakai nuorempi nainen on seksuaalisesti kiihottavampi! Tästä nyt on turha väittellä!
On täysin, koska se on totta