Kaupan kassalla saa aina ihmetellä, kun ihmiset lappaavat hihnalle
useita LITROJA limsoja ja mehuja. Eikö ole opit ravitsemuksesta mennyt perille vai miten on mahdollista juoda noita litkuja litra tolkulla päivittäin. Useimmitenhän näillä sokerijuomien kuluttajilla (ja lapsilla jos niitä sattuu olemaan mukana) on sitä vatsaa jonkin verran kertynyt. Joskus tekisi mieli sanoa, että nämä juissi-mehut ovat kyllä ihan yhtä epäterveellisiä kuin vaikka coca cola, mutta rouvalla näyttäisi sitäkin olevan tuossa 6 litraa, joten antaa olla..
Nyt selitystä pöytään miten pystytte juomaan noin hirvittäviä määriä sokeria, sokeriaddiktit!
t. kaupan kassa N23
Kommentit (97)
Kävin tänään taas Lidlissä, ostin 200 g sipsejä, 400 grammaa suklaata, ja 2 litraa limsaa. Taisi nämä maksaa yhteensä 4 €, kun limu tarjouksessa. Oli mulla muutakin. Kassana oli tehokas japanilainen mies, ei siinä paljoa ylimääräistä mietitty. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:18"]
Entä mihin ihmiset tarvitsee sitä MAITOA???? Olette täysin Valion propagandan aivopesemiä jos luulette että se on esim lapsille tärkeää. Maito on huonoin kalsiumin lähde mitä on! Ja jos teidän pitää laittaa kahviin maitoa, ette osaa keittää hyvää kahvia. Tai sitten makuaistinne ei ole kehittynyt imeväisikäisestä...
[/quote]
Maidon litkijävasikoita minäkään en ymmärrä. Meillä menee maitoa hukkaan kun avattua purkkia ei ehditä käyttää siinä neljässä päivässä mikä sille luvataan säilyvyyttä (nelihenkinen perhe).
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:33"]
Me ostamme tuplapullot Jaffaa ja Cokista noin kerran 1-2 kuukaudessa. Koko kolmihenkinen perhe juo näitä esim. saunajuomaksi. Meille aikuisille mukillinen, pienelle lapselle noin desi. Emme juurikaan harrasta oluita tai muita alkoholipitoisia juomia arkielämässä. Voihan se näyttää jonkun silmään suurelta kertaostoksena tehtynä.
[/quote]
Älkää nyt jumalauta alkako selittelemään mitään tolle kyylälle! Huomaatteko itse miten teissä herää heti Kiltti Tyttö puolustelemaan ihan normaalia käytöstä!
AP:n kaltaiset trollit eivät tarvitse mitään asiallista palautetta vaan kunnolla pataan!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:09"]En ole kaupassa töissä, mutta saman huomannut. Monesti näillä ihmisillä on em juomien lisäksi myös muita sokeripitoisia juttuja ostoskärryissään kuten makeutettuja jugurtteja, muroja jne [/quote] Öö, karpatako niiden lasten pitäisi? Kuten sinä ehkä teet? Lasten kohdalla ihan normaali ruoka on paras vaihtoehto eikä mikään sokeriton ja hiilihydraatiton karppausdieetti.
[/quote]
Niin että jos ei halua syöttää lapsille turhaa piilosokeria juurikin niiden mehujen, (fitness)murojen ja jogurttien muodossa, ainoa vaihtoehto on karppaus? Ehkä juuri sinun kaltaistesi mustavalkoisesti ruokaan suhtautuvien ihmisten vuoksi meillä ylipäätään on ylipainoisia. Kaikk vähänkin omaan silmääsi terveellisempi ruokavalio on automaattisesti karppausta.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:33"]
Me ostamme tuplapullot Jaffaa ja Cokista noin kerran 1-2 kuukaudessa. Koko kolmihenkinen perhe juo näitä esim. saunajuomaksi. Meille aikuisille mukillinen, pienelle lapselle noin desi. Emme juurikaan harrasta oluita tai muita alkoholipitoisia juomia arkielämässä. Voihan se näyttää jonkun silmään suurelta kertaostoksena tehtynä.
[/quote]
Älkää nyt jumalauta alkako selittelemään mitään tolle kyylälle! Huomaatteko itse miten teissä herää heti Kiltti Tyttö puolustelemaan ihan normaalia käytöstä!
AP:n kaltaiset trollit eivät tarvitse mitään asiallista palautetta vaan kunnolla pataan!
[/quote]
Jaa, minä taas näen valtavan määrän aivan älytöntä aggressiota muissakin kuin sinussa. Yhtään ylipainoiset ihmiset ovat sisäistäneet kaiken moitteen, ja sitten hyökätään innoissaan raivoamaan porukalla, kun kohteeksi ilmoittautuu joku, jonka he laskevat vielä itseäänkin alemmaksi. Kaupan kassa jeesusristus, mikä se oikein luulee olevansa. Ei kerro tämä hyvää tämän maan tilasta. Raskasta työtä pienellä palkalla tekevää ihmistä halutaan katsoa alamäkeen.
Menkää nyt jumalauta itseenne ja miettikää, onko ihan pakko mennä vipuun täysillä heti, kun joku vähän härnää? Ehkä hän halusi nimenomaan osoittaa, miten ahdistuneesti täällä paarustetaan, ja miten paljon nojataan vastenmieliseen itsetehostukseen.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:04"]
useita LITROJA limsoja ja mehuja. Eikö ole opit ravitsemuksesta mennyt perille vai miten on mahdollista juoda noita litkuja litra tolkulla päivittäin. Useimmitenhän näillä sokerijuomien kuluttajilla (ja lapsilla jos niitä sattuu olemaan mukana) on sitä vatsaa jonkin verran kertynyt. Joskus tekisi mieli sanoa, että nämä juissi-mehut ovat kyllä ihan yhtä epäterveellisiä kuin vaikka coca cola, mutta rouvalla näyttäisi sitäkin olevan tuossa 6 litraa, joten antaa olla..
Nyt selitystä pöytään miten pystytte juomaan noin hirvittäviä määriä sokeria, sokeriaddiktit!
t. kaupan kassa N23
[/quote]
Lappaavat? Lappaavat? Peruskoulusta suoraan kaupan kassalle?
Provo? Olen itsekin istunut kassalla eikä mieleen jäänyt yksikään asiakas, paitsi vakkari, joka osti joka arkiaamu kuusi samanlaista tuotetta.
Mehun ostaja voi kohdallasi olla yhtä ällistynyt miten kassa voi olla noin hidas tumpelo. Tasoissa olette.
Kaupankassa LOL.
OLET HUIPPUYKSILÖ.
Olen minäkin välillä edessäasioivan ostoksia katsellut, että mihin ihminen tarkalleen ottaen tarvitsee seitsemän litraa mehua JA 4-päkin cokista. T. utelias kyylä
Light limua silloin tällöin lievittämään makeanhimoa.
Ehtaa coca colaa en edes pysty juomaan kun on niin härskiä että hampaatkin kuivuu suuhun.
Lapsille en ole edes opettanut mehujen juontia.
Ruoan kanssa maitoo ja janojuomana vesi.
Jos lähdetään reissuun niin silloin saa pillimehuja
Äiti 27v
En ole kaupassa töissä, mutta saman huomannut. Monesti näillä ihmisillä on em juomien lisäksi myös muita sokeripitoisia juttuja ostoskärryissään kuten makeutettuja jugurtteja, muroja jne
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:08"]Olen minäkin välillä edessäasioivan ostoksia katsellut, että mihin ihminen tarkalleen ottaen tarvitsee seitsemän litraa mehua JA 4-päkin cokista. T. utelias kyylä
[/quote]
Juhlat? Niissä on monesti monenlaisia juomia tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:08"]Olen minäkin välillä edessäasioivan ostoksia katsellut, että mihin ihminen tarkalleen ottaen tarvitsee seitsemän litraa mehua JA 4-päkin cokista. T. utelias kyylä [/quote] Juhlat? Niissä on monesti monenlaisia juomia tarjolla.
[/quote]
Samoilla ihmisillä kissanristiäiset viikoittain! Toisille se sokeri tekee pidot.
Meillä on tänä viikonloppuna grillijuhlat, joten sinne ostettiin limuja ja mehuja. Lihat oli ostettu aikaisemmin ja muut tarvittavat oli jaettu porukan kesken hankittaviksi.
Pahinta on se, että vanhemmat juottavat lapsille aspartaamia. Aiheuttaa aivoihin reikiä, surkastumista ja lapsettomuutta.
Näin kaupassa jostain bosniasta tulleen perheen jonka n 4v poika puuskutti ja ähisi ja röhisi, istui alas hetkeksi ja hädin tuskin pystyi nousemaan kun oli niin lihava. Mitä pojalla oli käsissään? Itsensä kokoinen sipsipussi, ja valtavia karkkipusseja.... so sad.
Entä mihin ihmiset tarvitsee sitä MAITOA???? Olette täysin Valion propagandan aivopesemiä jos luulette että se on esim lapsille tärkeää. Maito on huonoin kalsiumin lähde mitä on! Ja jos teidän pitää laittaa kahviin maitoa, ette osaa keittää hyvää kahvia. Tai sitten makuaistinne ei ole kehittynyt imeväisikäisestä...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:08"]Olen minäkin välillä edessäasioivan ostoksia katsellut, että mihin ihminen tarkalleen ottaen tarvitsee seitsemän litraa mehua JA 4-päkin cokista. T. utelias kyylä
[/quote] Jos ostaa noin kerran vuodessa lastenkutsuille ja satut näkemään juuri sen kerran?
Mua aina ihmetyttää nämä toisten ostokset -ketjut. Itse en KOSKAAN kaupassa kiinnitä huomiota toisten ostoksiin. Mietin vain niitä omia ostoksia tai muita asioita. Ei tulisi mieleenkään tuhlata ajatuksia ventovieraiden ihmisten ostoksiin. Mitä ihmettä se mulle kuuluisi mitä muut ostaa, plus ei kyllä kiinnosta sitten yhtään. Ihanko oikeasti teillä riittää mielenkiintoa kyylätä toisten kärryihin? Vai provoatteko vain? Ihmettelen ihan vilpittömästi millainen ihminen tsekkaa muiden ostoksia? Onko oma elämänne ihan tyhjää?