Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OIKIS 2022

Vierailija
16.03.2022 |

Muita oikikseen tähtääviä ttäällä? Joko on luku-urakka alkanut XD Pääsykoekirjat toki ilmoitetaan vasta ensi kuussa mutta itse käyn läpi edellisten vuosien materiaaleja.

Olisi kiva kuulla oikiksessa opiskelevien/piskelleiden mietteitä alasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaupunkiin haet opiskelemaan? Itse olen opiskellut oikeustiedettä Turussa.

Vierailija
2/9 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kaupunkiin haet opiskelemaan? Itse olen opiskellut oikeustiedettä Turussa.

Helsinkiin. Elämä ja työt täällä, ei mahdollisuutta muuttaa. Turkua vois harkita jos opinnot voisi suorittaa 99% etänä. Tämä tuskin onnistuu joten Helsingin yo jää ainoaksi vaihtoehdoksi. Olen siis työelämässä ja opiskellut aikanaan yhden korkeakoulututkinnon. Alanvaihto meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanvaihto meneillään. Haen Helsinkiin. Tradenomi olen. Olen valmis hakemaan monta kertaa, mutta sisäänpääsy vaikuttaa aika vaikealta. Pääsykoe tulee vain kyseeseen, mutta yrittää pitää. 

Vierailija
4/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen Turkuun ja Joensuuhun. Ensi viikolla julkaistaan vihdoinkin kirjat, jee!

Vierailija
5/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä 22- vuotta sitten mulla unelma Ei enää.

Joo OK!👌

Vierailija
6/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luen pääsykoekirjoja, voi luoja ku on hidasta hommaa :D Helsinkiin hain ❤

Vierailija
7/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin aikoinani alanvaihtaja ja luin pääsykokeisiin työn ohella, viimeiset viikot otin vapaata. Oli paras päätös eli kyllä kannatti. Opiskelu oli mielenkiintoista, työ juristina vielä parempaa. Olen nyt unelmatyössäni. Tsemppiä lukuihin, älä anna periksi, lue ja kertaa viimeiseen asti.

Vierailija
8/9 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kadonnut valintatiedot opintopolusta? Hain itse muillekin aloille korkeampina hakutoiveina, ja oikis on nyt pyyhkiytynyt pois; ei "peruuntunut" tms, vaan palkki on vain tyhjentynyt.

Vierailija
9/9 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä aloittaja oli tämän päivän kokeesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä