Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin kymmenen kiloa ja oloni on mahtava!

Vierailija
22.08.2015 |

Kolme kuukautta sitten päätin että nyt riittää jokapäiväinen mässäily. Aloin syödä järkevämmin ja liikun reippaasti viitenä päivänä viikossa. Toukokuun lopulla mittani olivat 171cm, 76,9kg ja vy 96cm. Vyötäröllä oli aika hyvin ylimääräistä. Tänään mittani ovat 66,8kg ja vy 75cm. Olen huomannut että olen positiivisempi ja lopettanut turhan peen jauhannan. Tykkään uudesta minästäni ja aion laihduttaa vielä n. 3kg. Alkuun kilot karisivat vauhdilla, nyt hitaammin mutta olen silti tyytyväinen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
2/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kaventunut tuo vyötärö! Jätitkö alkoholin pois vai mistä moinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt alkoholia kolmeen vuoteen. Söin sipsejä ja karkkia ennen joka päivä ja huuhtelin ne alas kokiksella. Nyt herkuttelen vähemmän ja juon paljon vettä. Lisäksi syön päivittäin ehrman rahkaa väh sok mehukeitolla. :)

Vierailija
4/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4= Ap

Vierailija
5/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno. Itse myös laihdutan. Aloitin maanantaina superdieetin. Nälkä välillä vaivaa, mutta nyt jo paino näky tippuneen 2 kg ja näkyy kyllä, että vyötäröltä on turvotusta lähtenyt pois melkoisesti. Tavoitteena mullakin n. 10 kg ja sitten mahtuu koko vaatekaapin sisältö päälle.

Vierailija
6/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin aika nuori? Kyllä ottaa päähän lukea näitä keski-iästä käsin kun sipsejä uskaltaa syödä kerran vuodessa, joka päivä on kieltäymystä, liikuntaa harrastan viitenä päivänä viikossa ja silti olen pullukka ja vatsa on kuin vastakohonnut taikina :((.

Vierailija
7/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet sinulle ja mahtavaa, että tunnet olosi paremmaksi kuin ennen! :)
Itse olin ennen 71 kg ja 161 cm, mikä on pituuteeni nähden selvästi ylipainoinen. Laihdutin lisäämällä liikuntaa ja pakotin itseni jättämään herkut, ja nyt painan 59 kg. Oloni on kuin uudestisyntynyt, ja aion pudottaa sinun laillasi vielä pari kiloa.
Tsemppiä meille molemmille loppukiriin :)

Vierailija
8/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:31"]

Olet varmaankin aika nuori? Kyllä ottaa päähän lukea näitä keski-iästä käsin kun sipsejä uskaltaa syödä kerran vuodessa, joka päivä on kieltäymystä, liikuntaa harrastan viitenä päivänä viikossa ja silti olen pullukka ja vatsa on kuin vastakohonnut taikina :((.

[/quote]Syöt liian vähän?

Vierailija
9/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suosi superdiettejä vaan elämäntapamuutoksia, ettei kilot tule dietin loputtua takaisin. Nälkäkuuriakaan en suosittele, sortuu kuitenkin jossakin vaiheessa ahmimaan eikä jaksa kun nälkä vaivaa! Ap

Vierailija
10/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:31"]Olet varmaankin aika nuori? Kyllä ottaa päähän lukea näitä keski-iästä käsin kun sipsejä uskaltaa syödä kerran vuodessa, joka päivä on kieltäymystä, liikuntaa harrastan viitenä päivänä viikossa ja silti olen pullukka ja vatsa on kuin vastakohonnut taikina :((.
[/quote] Olen vähän vajaa 30v. Ap

Vierailija
11/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:31"]

[/quote]Syöt liian vähän?
[/quote]
No ei kun liian paljon. Hyvä esimerkki eilinen, aamupalaksi ruisleipä ja avovadoa, fruitie. Päivälliseksi ihan liikaa pasta-vihannes-lihspullapestoa, päivällisen päätin korvata kahdella ruisleivällä ja avocadolla koska se tuore ruisleipä oli niiin hyvää, yleensä en syö kovin paljon ruisleipää. Siinä sitten kuitenkin ratkesin syömään vielä lautasellisen laihaa hernekeittoa ja kaksi ruisleipää lisää. Tämän mässäilyn jälkeen jätin iltapalan väliin, kävin tunnin kävelyllä eikä vieläkään ollut nälkä, join illalla light siideritölkillisen kun olin ensin katsellut miten perhe veti perjantaisuklaat ja minä en. Eilisen saldo: ei lähtenyt läski, ei.

Vierailija
12/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lounas olisi pitänyt ylle kirjoittaa...

Vierailija
13/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se läski yhdessä päivässä tai kuukaudessa lähdekään. Pitää jaksaa sitä vajaata kalorien saantia  vuosi tai kaksi, jos painoa on paljon. Tai vaikka 1000 päivää.

Vierailija
14/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon hyvä pudotus on parhaita keinoja hyvän tuntemiseen, tulee myös tunne että on ohjakset niin sanotusti käsissä :)