Parhaat parisuhdeneuvosi – peukutusketju
Listataan parhaita parisuhdeneuvoja joko parisuhteen saamiseksi tai parisuhdetta varten. Peukku ylös = hyvä neuvo mielestäni. Peukku alas = huono neuvo mielestäni. Yksi neuvo per viesti, ap aloittaa:
Aikuiseen ikään ehtineenä näkee kyllä parissa vuodessa sen, voiko parisuhde toisen kanssa onnistua ja millainen toinen ihminen oikeasti on. Älä siis paukkaa hirveällä kiireellä naimisiin, vaan katso pari vuotta, onko ihminen oikeasti sellainen kuin ajattelet hänen olevan. Alun huumassa toista ei välttämättä näe realistisesti tai toisen ”puutteet” eivät vielä häiritse.
Ap
Kommentit (50)
Muista, että kenenkään parisuhde ei ole täydellinen. Jos ruoho tuntuu vihreämmältä aidan toisella puolella, niin muista, että jokaisessa suhteessa on omat ongelmansa ja alkuhuuman jälkeen arki astuu jokaiseen suhteeseen. Hyvästä suhteesta ei kannata erota vain siksi, että kaipaa huuman kokemista.
Muista, että parisuhteen tarkoitus on tehdä elämästäsi parempaa. Puolison pitäisi olla tuki ja turva elämän myrskyissä. Hänen kanssaan pitäisi olla kivaa. Miksi muuten sitoutua?
Jos parisuhde on elämäsi vaikeuksien ja hankaluuksien pahin lähde tai jos joudut sen takia luopumaan itsellesi tärkeistä asioista, se on täysin arvoton riippa. Silloin on paras erota.
Vierailija kirjoitti:
Yritä tavata ihmisiä tosielämässä, jos haluat parisuhteen. Deittisivustoilla monilla on aivan älyttömät kriteerit, mutta oikeassa elämässä harvemmin on sellaista vaatimuslistaa. Deittisivustoilla on myös niin paljon tarjontaa, että tosielämässä on helpompi erottua edukseen.
Aika hiljaista... Oon pian 37v ja mulla on kontakteja, treffejä ja suhteita yli 100 eri naisen kanssa, mutta tosielämässä ei ainuttakaan minkäänlaista naisen kanssa lähestymistä, joka olis johtunut siitä että nainen tai mä olisin kiinnostanut. Oon seurustellut ja ollut erilaisissa suhteissa siitä asti kun täytin 18v. Olen kolmen lapsen isä. Nämä kaikki yli 100 naista ovat netistä. Juuri tuli tälle päivälle kolmas tinder match ja nimenomaan netti on se missä on helppo jutella ja ottaa selvää onko mitään yhteistä... Esim pitkät treffit kahvilassa eivät tuota tulosta, niistä ei jää mitään käteen, kaikki oikeasti olennainen unohtuu aivan kokonaan... M36v
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa naiset se nalkuttaminen. Kiitos.
yst. terveisin
kaikki miehet ikinä
Mistä tulee tämä käsitys, että nalkuttaminen on sukupuolisidonnainen ilmiö? Minä en voi olla ainoa nainen, jonka mies nalkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet lihava, niin laihduta.
Tai sitten lopetat U L I N A N siitä, että kunnollisia miehiä ei ole enää jäljellä. N23
Puhut asiaa. Meillä kunnollisilla miehillä on kriteerit naisille, ja yksi niistä kriteereistä on; älä ole lihava, jos olet, niin laihduta. M27
Tuo nyt on niitä kriteereitä joilla oikeasti on vähiten merkitystä, kun oikeasti hyvää kumppania etsii. Toki liikaa on liikaa. Joskus harmitti kun lapin reissulla yritettiin naisen kanssa kivuta niitä v-ittumaisia saanan portaita ylös ja eihän se muidu jaksanut kuin puoleen väliin, mä olisin voinut vaikka juosta kilpaa sinne ylös, vieläkin voisin. M36v
Katso, miten toinen puhuu eksistään. Kertoo siitä, miten luultavasti puhuu sinusta sellaisina päivinä, kun riitelette tai on vaikeaa.
Anna muutoksille aikaa. Ne ei tapahdu ihan hetkessä.
Lopettakaa naiset se nalkuttaminen. Kiitos.
yst. terveisin
kaikki miehet ikinä