Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä häiriö on sellaisella ihmisellä joka alkaa vainoamaan toista?

Vierailija
16.03.2022 |

Joku persoonallisuushäiriö?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on tuomittu käräjillä ja hovioikeudessa vainoamisesta. Diagnoosikin minulla on. Mutta turha minun olisi sitä diagnoosia teille kertoa, alkaisitte taas provo-jankkauksenne.

Mut miksi vainosit? Olisi kiinnostavaa tietää ne sinun syysi, diagnooseilla ei väliä. Ja mitä tunsit vainoamaasi henkilöä kohtaan? Mitä kautta tunsitte /hän valikoitui kohteeksi?

Vierailija
22/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vainosi exäni exä. Koko suhteen ajan - vaikken ollut edes syypää heidän eroonsa. Ja kun erosin miehestä, hänen exänsä jatkoi vainoamistani. Syytti minua kummallisista asioista ja oli keksinyt minusta todella outoja juttuja exäni suvulle kerrottavaksi.

Lisäksi tuolla naisella oli erikoinen fiksaatio yhteen ruumiinosaani. Se jaksoi häntä kiinnostaa. Kyseli siitä viestein ja kertoili siitä exäni suvulle. Hänellä oli lähestymiskielto erästä toista naista kohtaan. Itse en jaksanut muuta kuin muuttaa toiseen kaupunkiin ja en kertonut exällenikään mihin muutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlaisen narsistisen loukkauksen kokenut.

Tämä. Ja narsisteja on muijissakin.

Tätä itse epäilen yhden ihmisen kohdalla. Kyse ei ehkä ole perinteisestä vainoamisesta kohdallani. Yhden kaverin kanssa riitannuimme pahasti parikymppisinä, koska hän ei kestänyt että kiusaamisen ja vit*uilun vuoksi katkaisin välit häneen. Yllätys oli suuri, kun vielä 20 vuotta myöhemmin näin häntä baarissa ja hän yhä käyttäytyi kuin parikymppinen kiusaava kakara. Räkäisesti tuli nauramaan hullun naurua naamalleni. Katsoin kuin hullua enkä reagoinut muutoin. Jäin kyllä miettimään, että millainen ihminen jaksaa vielä kymmenien vuosien päästäkin jatkaa outoa kiusaamista. Emme ole olleet missään tekemissä siinä välillä emmekä edes nähneet toisiamme. Hauskinta tässä on, että kyseinen ihminen on esimiesasemassa ihan valtakunnallisesti arvostetussa firmassa. Olen myös kuullut myöhemmin, ettei hän ole päässyt yli riidastamme. Olisi ilmeisesti pitänyt jäädä roikkumaan hänen oksennusämpärikseen.

Vierailija
24/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlaisen narsistisen loukkauksen kokenut.

Tämä. Ja narsisteja on muijissakin.

Tätä itse epäilen yhden ihmisen kohdalla. Kyse ei ehkä ole perinteisestä vainoamisesta kohdallani. Yhden kaverin kanssa riitannuimme pahasti parikymppisinä, koska hän ei kestänyt että kiusaamisen ja vit*uilun vuoksi katkaisin välit häneen. Yllätys oli suuri, kun vielä 20 vuotta myöhemmin näin häntä baarissa ja hän yhä käyttäytyi kuin parikymppinen kiusaava kakara. Räkäisesti tuli nauramaan hullun naurua naamalleni. Katsoin kuin hullua enkä reagoinut muutoin. Jäin kyllä miettimään, että millainen ihminen jaksaa vielä kymmenien vuosien päästäkin jatkaa outoa kiusaamista. Emme ole olleet missään tekemissä siinä välillä emmekä edes nähneet toisiamme. Hauskinta tässä on, että kyseinen ihminen on esimiesasemassa ihan valtakunnallisesti arvostetussa firmassa. Olen myös kuullut myöhemmin, ettei hän ole päässyt yli riidastamme. Olisi ilmeisesti pitänyt jäädä roikkumaan hänen oksennusämpärikseen.

Ne tekee tuota naaman tunkemista toisen naamaan ja siihen räjähtämistä.

Vierailija
25/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa joku häiriö tai ei niin niin paljon olen paskaa saanut niskaan että kostan.

Ketään vastaan ei muuten olisi, haluan elää rauhassa ja olla mukava ihminen ja olenkin, mutta se yksi kusipää. Kosto tulee.

Vierailija
26/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa joku häiriö tai ei niin niin paljon olen paskaa saanut niskaan että kostan.
Ketään vastaan ei muuten olisi, haluan elää rauhassa ja olla mukava ihminen ja olenkin, mutta se yksi kusipää. Kosto tulee.

Mitä kostat? 

Vierailija
27/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vainoajani hokee välillä sitä, että "kostaa minulle" (ei-mistään), enkä tunne koko ämmää mistään. Ilmestyy opiskelupaikkaan, bussiin...

Vierailija
28/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostat mitä?

Vierailija
29/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsi ja lue uudestaan ne aiemmat n kpl aloituksia jotka olet huomioikipeydessäsi asiasta aloittanut.
Sä olet vaan trolli joka valittaa mutta ei halua tehdä itse asialle mitään koska saamasi huomio saa sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi.

Vierailija
30/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nimesi Krista?

Vierailija
31/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap etsi ja lue uudestaan ne aiemmat n kpl aloituksia jotka olet huomioikipeydessäsi asiasta aloittanut.
Sä olet vaan trolli joka valittaa mutta ei halua tehdä itse asialle mitään koska saamasi huomio saa sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi.

Sinä taidat olla yksi vainoajista, joka kääntää tilannetta ympäri. He käyttävät tuota nimenomaista lausetta.

Vierailija
32/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä