Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on töykeä

Vierailija
16.03.2022 |

Autotallin hajut puskee pahasti asuintiloihin. Kyselin voisiko autotallin ilmanvaihtoa tehostaa. Mies ei aisti hajuja ja on ärsyyntynyt. Loppuvuonna mopon bensaletku valutti bensat ja öljyt tallin lattialle.
Eilen mies ärsyyntyi ja sanoi että olen hullu kun väitän että hajuja ja katuu että ikinä sekaantui minuun.
Voiko loukkaavammin enää puhutella vaimoa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotallista puuttuu kokonaan pistoilmaventtiili. Varaus on, mutta putki on teipattu kokonaan umpeen jeesusteipiltä. Poistoilma poistuu siis asuintaloon päin, koska veto on taloon sisälle.

Vierailija
22/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko suppea ymmärrys hänellä, jos ei voi hahmottaa sitä että se saattaa muille haista vaikka itse onkin turtunut hajulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittelin. Tallista puuttuu poistoilmaventtiili ja tuloilmaventtiili kokonaan. Käryt siis vain velloo siellä.

Tallin oven tuuletus ei auta kun paine-ero puskee ilman ja samalla hajut vastakkaiseen suuntaan eli asuintiloja kohti. Ja nyt puskee ilman tallon oven tuuletustakin hajut tallin ja eteisen välisestä ovesta.

Tuuletus muissa tiloissa on pitkä prosessi hajun poistamiseksi. Eikä nyt talvella saisi tuulettaa kun maksaa. Salaa siis joudun tuulettamaan.

Mies vielä sabotoi tuuletuksiani asuintiloissa jättämällä välioven eteiseen auki, jolloin hajut hiipivät takaisin asuintiloihin.

Vierailija
24/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuhaitan lisäksi kysymys ensisijaisesti terveysturvallisuudesta. Talossa asuu myös lapsia.

Vierailija
25/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia miehiä te puolisoksenne otattekin.

Vierailija
26/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ongelma mikä tahansa, niin tänne palstalle avautumalla se tulee hetkessä ratkaistua!

Hyvä aloittaja! Jos et Mensaan pääsekään, niin kyllä ainakin keskivertosammakon päihität älykkyydessä.

Vierailija
27/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusprofessori kirjoitti:

Oli ongelma mikä tahansa, niin tänne palstalle avautumalla se tulee hetkessä ratkaistua!

Hyvä aloittaja! Jos et Mensaan pääsekään, niin kyllä ainakin keskivertosammakon päihität älykkyydessä.

En hae tältä palstalta IV apua vaan näkökulmia miten tuollaisen miehen kanssa voisi elää, kun vähättelee ja haukkuu. Kun asian kirjoittaa auki ja näkee reaktiot, asia saa erilaista perspektiiviä.

Vierailija
28/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia miehiä te puolisoksenne otattekin.

Niin. Ihmiset muuttuvat vuosien saatossa.

Vierailija
29/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi, en kuuntelisi. Hemmetin epäkunnioittavaa skitsoilla noin ja puhua törkeyksiä suutuspäissään. Normaali ihminen koittaisi löytää ratkaisun hajuhaittaan, eikä syyttäisi toista hulluksi. Lapsellista ja typerää käytöstä häneltä. Nää öljynkatkuiset autotallipenat on vielä itse niin turtuneita moisiin käryihin, että eivät haista enää juuri mitään. Siinähän onkin hyvä syytellä toista sekopääksi, kun on itse impannut katkuja niin ettei hajuisti toimi ja muutenkin voi vähän isopyörä jo heittää.

Vierailija
30/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkälle iholle tarkoitettu nestesaippua, ja sillä huolellinen alapään pesu, niin hajuhaitat poistuvat.[/quote]

Argumenttina sanoi, että minä haisen, joten kai tuo oli ihan aiheellinen kommentti.