Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskin asia jonka kissasi on tehnyt?

Vierailija
16.03.2022 |

Mitä hauskoja ja hyvittavia sattumuksia kissasi kanssa on sattunut? Kerro se täällä ;)

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakannut yhden ärsyttävän akan suuhun 

Vierailija
42/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ollut hauska tapahtumahetkellä mutta jälkeenpäin voi jo nauraa. Kissa kusi omalle hännälleen vahingossa ja sai siitä hepulin, alkoi juosta pitkin kämppää - kusten samalla. Kissan pissaa lattioilla, seinillä, sängyssä, kaikkialla! Sain kissan kiinni ja suljin kylppäriin siksi aikaa että sain kaiken siivottua. Seuraavaksi pesin kusisen katin ja lopuksi itseni. Kiva aamu. Uskallan väittää että minulla on harvinaislaatuisen hölmö kissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentuna pissasi miehen kenkään.

Ihmistuntija jo pienenä.

Vierailija
44/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla ihanaan kahvin tuoksuun ja ihmettelin kuka tekee kahvia kun vain minä sitä juon. Kunnes kuulin kissan raapivan hiekkaa vessassaan ja tajusin ettei se haju ollutkaan kahvi vaan kissan leipoma torttu..

Vierailija
45/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mitään muuta kuin kakkaa ja pissaa, täysin hyödytön. Tai no jospa hieman pitää hiirikantaa aisoissa 

Vierailija
46/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissi anopin kenkään.

Vierailija
47/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söi miehen paitaan 30cm halkaisijan reiän. Siis MITEN!?

Vierailija
48/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muinoin ulkoilevat kissat pitivät aina pitkät sääselitykset, kun tulivat kamalasta sateesta sisälle tai oli satanut ensilumi.

Oli niillä muutoinkin runsaasti äänekkäitä mielipiteitä, mutta nämä syksyiset ilmastonmuutosraportit jäivät erityisesti mieleen.

Vierailija
49/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissi anopin kenkään.

Hyvä, että oli sun puolella... Toteutti salaisen toiveesi. :D

Vierailija
50/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nuolemaan pimppikarvojani kun makailin kerran herättyäni sängyssä. Sanoin sille että kiitos huomaavaisuudesta, nyt riittää.

Vierailija
51/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies oli käynyt ja sulkenut kissan vessaan ja jättänyt sinne. Kyllä tuli kovaan ääneen ja vaikka millaisella elekielellä selostus kuinka hänen korkeutensa oli törkeästi vangittu.

Vierailija
52/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhuoneessa oli pieni koristeltu tekokuusi, jonka latvatähti kiinnosti kovasti kissaa. Menin järjestelemään lastenhuonetta ja näin, että kissa oli kaatanut kuusen ja tähti puuttui. Sanoin kyllästyneesti, että jaaha, mihinhän on tästäkin taas tähti viety. Kissa lähti huoneen ovelta ja meni kylppäriin. Tuli takaisin tähti suussaan ja pudotti sen huoneen oviaukolle katsoen minua silmiin. :D

Vierailija
53/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä pidin Pekka Töpöhännästä ja kun olin päästämässä kissaa ulos sidoin sille pienen nahkakukkaron ja siihen vähän kolikoita kaulaan jotta hän pääsisi sinnen Pekka Töpöhännän kantabaariin.  Kun kissa palasi ei ollut enää kukkaroa ja siitä tuli minulle sanomista, kukkaroa ei löytynyt koskaan mistään.

Vierailija
54/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa kiroili niin karkeasti välillä ettei edes ihminenkään niin pahoin. Ja kiroili usein. 

Vierailija
55/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani oli ottanut itse Logitech silmämuna kameralla kuvia itsestään tietokoneen edessä. Kun palasin koneelle oli rivi naamakuvia katista siinä.:) Ja aika hyviä vielä. Ilmeitä ja käden asentoja riitti.

Vierailija
56/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yhtenä päivänä kotiin eikä kissaa näkynyt missään, vaikka se aina tulee ovelle vastaan ja iloisena tervehtimään. Ehdin jo panikoida että luikahtiko se ulos lähtiessäni töihin, ja parin sekunnin uhkaavan hiljaisuuden jälkeen kuulin jostain päin taloa vaativaa valittavaa mau'untaa.

Kissaa ei näkynyt missään.

Seurasin ääntä ja päädyin kodinhoitohuoneesen jossa oli siis seinän syvennykseen työnnetty puinen raskas vaatekaappi. Mau'unta paikantui seinän ja kaapin väliin kunnes näin mustan kissani hännänpään kaapin raossa. Kissa oli siis pudonnut tai työntäytynyt kaapin kulman ja seinäsyvennyksen väliin ja ollut siellä 90 asteen mutkalla ties kuinka monta tuntia. Siirsin kaapin ja vapautin kissan.

Sama kissa on juuttunut myös suihkukaapin päälle ja naapureiden katolle.

Vierailija
57/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani oli ottanut itse Logitech silmämuna kameralla kuvia itsestään tietokoneen edessä. Kun palasin koneelle oli rivi naamakuvia katista siinä.:) Ja aika hyviä vielä. Ilmeitä ja käden asentoja riitti.

Kissalla on tekijänoikeus niihin kuviin kai?

Vierailija
58/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on paljon.

Yhtenä yönä, kun heräsin käymään vessassa, kisuli leikki olohuoneen lattialla keittiön tasolta jemmaamallaan reissumiespaketilla.

:)

Meidän kisun tapana on tuoda jostain löytämiänsä pussinsulkijoita minulle. Sitten odottaa, että sulkija heitetään, ja se tuo ne uudelleen. Yrittää napata niitä ilmastakin, ja on siinä aika taitava.

Vierailija
59/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissi anopin kenkään.

Minun kusi työnantajan kenkään kotonamme kun oli käymässä.

Vierailija
60/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusi naapurin terassille :D Naapuri on melu-ääliö jok usein soittaa musiikkia ihan liian kovaa.

Leikattu kissa ei kyllä tapaa kuseksia pitkin... Onkohan sillä kaikki kunnossa.