Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskin asia jonka kissasi on tehnyt?

Vierailija
16.03.2022 |

Mitä hauskoja ja hyvittavia sattumuksia kissasi kanssa on sattunut? Kerro se täällä ;)

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli

Vierailija
22/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asia, jonka kissani tekee joka aamu, on se kun se herää.

Olisi aika karmeaa jos niin ei tapahtuisikaan.  :(

On se niin ihana kaveri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikerteli aina naapurin parvekkeelle. Onneksi sain sen maaniteltua sieltä takaisin.

Oli vielä semmoinen pelottava naapuri..ei onneksi osunut paikalle.

Vierailija
24/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siskolla oli poikaystävä, joka käytti irtotupakkaa, kävi ilmi, että kissani rakasti sitä. Toki aina parhaani mukaan estin, mutta aivan ihme vimmalla katti oli aina kärkkymässä ja natusteli pöydälle jääneet murut suuhunsa. Toinen kissani ei ollut yhtään kiinnostunut. Se sen sijaan tykkäsi herneistä, mikä huomattiin kun herneen palkoja riipiessä niitä putoili lattialle. Mielestäni olivat hieman koomisia intohimoja kissoille.

Vierailija
25/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa harrastaa juoksumatolla kävelyä. Menee istumaan matolle ja maukuu vaativasti tuijottaen virtanäppäimiin…. Kun laittaa päälle saattaa kävellä kymmenenkin minuuttia…. Ja tekee sitä lähes päivittäin:).

Vierailija
26/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Poju hyökkäsi pihalla Harmaalokin kimppuun ja lokki lähti lentoon ja lennätti Pojua pitkän matkaa.

En tiedä kumpi päästi irti, mutta sen jälkeen Poju pysyi irti linnuista.

Vierailija
27/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hukutin viime sunnuntaina kissani pennut jotka se viime perjantaina synnytti kun se ei ollut näkemässä ja se etsii yhä selvästi niitä pentujaan ihmeissään joka paikasta, naukuu surkeana ja ihmettelee että missä pennut ovat :-D"

Ja tämä on sinun mielestäsi hauskaa? Löytöeläinkoti olis sinun kissallesi parempi paikka

Vierailija
28/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puolen mummon joulukuussa 2009 12-vuotiaana menehtynyt poikakissa tuli lepäilemään aina kun mun äiti oli käymässä mummon luona ja luki sanomalehteä keittiön lattialla. Nykyään äidin toukokuussa 2 vuotta täyttävä kissaneiti kääntelee päätään ihmetyksissään ihan samalla kuin äidin ja sen entisen miesystävän joulukuussa 2017 hankkima saksanpaimenkoira. Tosin nykyään ton saksanpaimenkoiran oli paikka on mysteeri, kun se jouduttiin kuulemani mukaan antaa pois kesällä 2019, kun oli karannut mökin pihasta puremaan ihan yhtäkkiä naapurimökin pihaan jotain pikkupoikaa. Äitini entinen miesystävä on roudannut mökin pihaan myös meijän entisestä kesällä 2014 myydystä omakotitalon pihasta häkin koirille olinpaikaksi aina kun itse isäntäväki on ollut jossain muualla, joten eivät ole ihan vastuuttomasti koiria siellä mökin pihalla koko aikaa pitäneet irti mökkinaapurien riesaksi. Isäntäväen ollessa kotona vapaana ollut koira on pysytellyt myös aika hyvin touhuilemassa mökin pihassa.

M27

Vierailija
29/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pentu on alkanu herättään mut sillä et tulee viereen istuun ja varovasti tassulla tuuppaa mun nenää =D Ja se yrittää lussuttaa mun poskessa olevaa luomea, kai mä oon sen mielestä tissiposki x)

Vierailija
30/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin ulkomaan reissulta ja tervehdin ensin puolisoani, kissa oli hetkessä purrut ison reijän laukkuun jonka olin saanut lahjaksi tuolla matkalla. Äitinä en koskaan saa lahjoja, joten tuo laukku oli erityinen. Ompelin reijän ja oikeastaan laukku oli sitten vieläkin spesiaalimpi, kiitos kissan.

Vierailija
31/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani tekee leikkiessään kuperkeikkoja. Se on hauskaa ja suloista.

Vierailija
32/75 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UwU

Vierailija
33/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tuli mustasukkaiseksi vauvasta. Pennusta asti ollut minun ainoa vaavi ja sitten yhtäkkiä tuotiin joku haiseva ihmiskakara hänen kotiinsa. Ilmeestä päätellen käski tunkea sen sinne mistä tulikin. Istui aina toisella puolella huonetta ja mulkoili, mutta ei ollut agressiivinen, tajusi pistää kynnet piiloon lapsen lähettyvillä. Kun laski vauvan pois sylistä niin kissa tunki siihen heti vaatien että häntä kannetaan vuorostaan kuin vauvaa. Kun vaihtoi vauvalle vaatteita tai vaippaa, kellahti kissa siihen viereen että hei minäkin oon tässä. Kerran pistin sillekin vauvan vaatteen hetkeksi päälle että onko nyt hyvä, ihmetteli sitä, luuli varmaan että vaan leikitin tai rapsutin vauvan masua siinä hoitaessa. Paljon piti vakuutella että vaikka vauva avuttomana tarvitsi enemmän hoivaa niin se ei vienyt huomiota pois kissalta.

Sisaruksellinen vihanpito jatkui. Opetin lapsen alusta asti paijaamaan kissaa nätisti. Kissalle se ei kelvannut vaan irvisti ja alkoi vihaisena nuolla sitä kohtaa turkista, ikäänkuin lapsen käsi olisi jotenkin likainen vaikka ei ollut mikään tahmatassu. Kerran nukkuessaan oikein kehräsi kun lapsi meni paijaamaan, mutta avattuaan silmänsä ja tajuttuaan kuka paijasi pinkoi pakoon.

Lopulta ystävystyivät kun lapsi jakoi salaa ruokaa lautaseltaan. Älykäs kissa tajusi keneltä kannattaa kerjätä ja lapsen mielestä oli hurjan hassua miten kissa söi kädestä. Piti laittaa sille stoppi kun tajusin. Ei ole ihmisen ruoka kissan ruokaa.

Vierailija
34/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappoi yhtenä kesänä 15 oravaa mökkialueella.

Vierailija
35/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi monitoriin.

Vierailija
36/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raapi sohvan riekaleiksi.

Vierailija
37/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tullut ero ja koronan takia lapsen elatussopimus tehtiin lapsiasianvaltuutetun kanssa videopuhelun välityksellä. Kissa oli jäänyt exälle siksi aikaa että löytäisin vuokra-asunnon jonne saa tuoda lemmikkejä. Kahteen viikkoon en ollut nähnyt kissaa ja heti kun se kuuli ääneni exän tietokoneelta, se hyppäsi pöydälle maukumaan ihan hepuleissa ja jotenkin onnistui pudottamaan näytön webkameroineen lattialle. Hirvee ryminä vaan, mies ja kissa huutaa yhtä kuoroa, minä ja viranomainen katsotaan pokerinaamalla sitä pellesirkusta.

Vierailija
38/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!

Vierailija
39/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eteisessä kori, jossa pidin pipoja ja kaulaliinoja. Kissa oli nukkunut siellä. Kaikki oli irtokarvaa täynnä. Ei jäänyt epäselväksi se pipo kun oli päässä, että olin kissanomistaja.

Vierailija
40/75 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo edesmennyt kissani tykkäsi keskustella. Kun sille sanoi "mau", se mietti hetken ja vastasi sitten "mau?".

Yritit puhua kissaa ja sanoit tietämättäsi jotain törkeetä. Kissa kysyi että anteeksi kuinka.