Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästättekö miehen viikonloppureissuun kaverin kanssa?

Vierailija
16.03.2022 |

Ollaan seurusteltu pari vuotta, molemmat ollaan erottu pitkistä avioliitoista ja lähemmäs 50 v ollaan. Miehellä on tapana käydä muutaman kerran vuodessa sinkkukaverinsa kanssa viikonloppureissussa hotellissa ym. Nyt on taas lähdössä reissuun, laskettelukohteeseen. Kumpikaan ei omista edes suksia. Reissujen tarkoitus on ryyppääminen ja tod.näk. naiset. Sinkkukaverilla ainakin tarkoitus löytää naisseuraa, jos ei molemmilla. Itse olen tullut petetyksi ja jätetyksi avioliitossani, joten luottamus on vaikeaa. Tiedän että miesystäväni on flirtti kun on juonut riittävästi. Olen tosi ahdistunut tästä reissusta, en tiedä onko normaalia tuntea näin. Käykö muiden miehet tällasilla viikonloppubreikeillä ja onko sellaset teille ok?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse päästää, aikuinen mies menee jos on mennäkseen. Ei hän ole lapseni, en kontrolloi hänen menemisiään.

Oleellisempi kysymys tässä on se, miksi olet yhdessä miehen kanssa jonka oletat etsivän naisseuraa viikonloppureissullaan. Jos sulla on vieraissa käyvä mies, ei uskottomuus mitään reissuja vaadi tai odottele.

Vierailija
2/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä! Kyllä se on tuolla ulkohäkissä panta kaulassa kuten kaikki muutkin viikonloput, mitä nyt välillä käyn sen kanssa kävelyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hoidattaa se oma pää kuntoon. Se, että sinua on petetty, ei tarkoita, että jokainen niin tekee. Jos jatkuvasti epäilet, et loppupeleissä tee hallaa kuin itsellesi. Aikuiselle ihmiselle ei voi asettaa mitään "saat mennä", et saa mennä juttuja. Empaattinen mies toki ottaa huomioon kokemuksesi, mutta et voi vaatia, että mies pysyy neljän seinä sisällä vain siksi, että sinulla on ongelma.

Vierailija
4/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Harrastetaan miesten välistä kivaa siellä hotellissa, koska ahdasmielisenä et anna meidän toteuttaa omaa bi ja pan seksuaalisuuttamme.

Vierailija
5/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy kesäisin useampana vk-loppuna äijäreissussa. Kaveri omistaa saaren Porvoon edustalla. Sinne sitten äijäporukalla ryyppäämään. Itse odotan kuin kuuta nousevaa että tulisi kesä ja lähtisi taas, vastaavasti itse pidän naisten illan. Mimmit kasaan ja bileet pystyyn!

Vierailija
6/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. On kokemuksia noista reissuista. Luottamus ei selvästikään pelaa. Se on se suurin ongelma tässä jutussa. En tiedä mitä sun pitäisi tehdä? Joko opit elämään ja sietämään tota paskaa fiilistä taikka sitten et. Viimeisin keino on että hommaat etsivän jos haluat varmistuksen siitä mitä mies puuhailee. Se ei ole kylläkään hyvä vinkki.

Vierailija
7/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan aikuista ihmistä päästä mihinkään. Jos on lapsia, yhdessä sovitaan kuka ja missä huolehtii lapsista. Kun lastenhoito asia on sovittu ja yhdessäkin vietetään aikaa, niin toki molemmat voi käydä reissuilla myös kavereiden kanssa. Jos lapsia ei ole, niin puolisolta vaan varmistetaan, ettei ollut mitään yhteistä sovittua suunnitelmaa. Meillä käy molemmat säännöllisesti reissuilla kaverin kanssa.

Jos epäilisin miehen pettävän, puuttuisin tähän asiaan. Ensin yksilöterapiaa, jos se ei auta, niin pariterapiaa ja sitten varmaan ero.

Ei siihen pettämiseen mitään viikonloppureissua tarvita, minun yksi työkaveri jätti kännykän aina toimistolle ja kävi lounastunnilla pettämässä, vaimo ilmeisesti vahti aika tarkkaan menemisiä. Samoin virallisista firman tapahtumista lähti jollain verukkeella ja loppuillasta palasi hakemaan "unohtuneen" puhelimen ennen kotiin paluuta.

Vierailija
8/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kannattaa pitää erossa kaikista vanhoista kavereistaan ja harrastuksistaan, sillähän sen saa pidettyä, saat todella paljon arvostusta ja rakastavan miehen. 

Parisuhteeseen kun lähdetään niin vanhat ystävät, harrastukset, mielellään myös perhe pitää unohtaa (siis miehen). 

9/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo huidellut jo monta vuotta omilla teillään, niin ettei olla edes nähty! 😃

Vierailija
10/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi päästämisestä puhua tasaveroisessa aikuisten suhteessa. Kumpikin menee menoilleen.

Vierailija
11/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähtee kohta taas Lappiin, ilman suksia, parin kaverin kanssa. Käy joka vuosi sillä muutaman vajaan viikon reissun. Mun on todella vaikea kuvitella että hän kysyisi "saako" mennä. Sama toisinpäin, mä käyn itsekseni tais naiskaverien kanssa reissussa eikä todellakaan kysellä lupia. 

Ja tekin (ap miesystävineen) ootte kuitenkin ihan aikuisia ihmisiä... 

Vierailija
12/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäisin ja hyväksyisin reissun paremmin jos olisi joku kaveriporukka, mökkireissu, tai matkalla olis joku tarkoitus, mut he lähtee kahdestaan ja on hotellissa koko viikonlopun. Kaveri tuo kuulemma naisseuraa huoneeseen ym. En siis tajua miksi hän haluaa lähteä..

ap

Vierailija
13/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Käynhän reissussa itsekin omien ystävieni kanssa

Vierailija
14/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäs. Ei tosta tule mitään. Miten mies suhtautuu jos teet vastaavan reissun. Miehiä hotellihuoneessa ryyppäämässä sun kanssa?! Jos se on sille ok niin ihmettelen kyllä!

Vierailija
15/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Ei mitään ongelmaa ja käyn itsekin omien ystävieni kanssa. Kahlitseminen ei kannata puolin eikä toisin, sillä se tuhoaa lopulta suhteen ja tulee ero. Eikö tuota ole helppo tajuta.

Vierailija
16/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärtäisin ja hyväksyisin reissun paremmin jos olisi joku kaveriporukka, mökkireissu, tai matkalla olis joku tarkoitus, mut he lähtee kahdestaan ja on hotellissa koko viikonlopun. Kaveri tuo kuulemma naisseuraa huoneeseen ym. En siis tajua miksi hän haluaa lähteä..

ap

No ihme teinimeininki jos samassa huoneessa n*idaan. Taitaa koko mies olla ihan keskenkasvuinen. Kannattaako tuollaiseen edes tuhlata aikaa? 

Vierailija
17/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni äiti.

Vierailija
18/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korona-aikaan käynyt, mutta aiemmin on, eikä kahden aikuisen parisuhteessa edes puhuta päästämisestä vaan ilmoittamisesta tai sopimisesta (sen varmistamisesta, ettei ole mitään päällekkäisiä suunnitelmia). Molemmat ovat reissanneet ja toivottavasti reissaamme tulevaisuudessakin myös ulkomailla, minä yksin, mies kaverinsa (viimeksi sinkkukaverinsa) kanssa.

Vierailija
19/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka mies flirttailisi ja vaikka panisi muita naisia?

Vierailija
20/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies tee tuollaisia reissuja koskaan. Mies on myös valittu tietyin kriteerein, ja yksi niistä on se ettei hän ole rilluttelutyyppi. Jos matkustamme, matkustamme yhdessä tai kavereiden kanssa yhdessä. 

n, 42v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi