Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin sinkkumiehet! Mimi etsii sulhasta!

Vierailija
16.03.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008668627.html

Huom! Miehen pitää olla uhreilullinen ja pitää itsestään huolta.

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- nauravainen

- hyvin kommunikoiva

- intohimoinen

- tykkää matkustella

- puhuu eri kieliä

- halukas oppimaan uutta

- kiinnostunut kulttuurista JA urheilusta

- urheilullinen

- pitää itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti

- kohtelias kaikille, "arvostan, jos mies avaa oven sekä osaa ottaa tilanteen haltuun

Ei tämä 'vaatimuslista' mielestäni mikään kohtuuton ole, minusta on ihan normaalia, että ei halua kumppanikseen epäkohteliasta, tosikkomiestä joka ei osaa kommunikoida. Itsekin tykkään matkustelusta, kulttuurista ja pidän huolta terveydestäni liikkumalla niin toki olisi hyvä, että miehellä on suurinpiirtein samanlaiset mielenkiinnon kohteet. 

Joo aika perusvaatimuksia, melkein kaikki ulospäinsuuntautuneet työkaverini ovat tällaisia, paitsi kielitaitoa ei useimmilta löydy.

Jokainen heistä on myös naimisissa.

Vierailija
142/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mimi ei elä listansa mukaista elämää. Hän näyttää siltä, että pulla jos toinenkin maistuu iltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

Näin urheilullisena miehenä voisin olla mimistä kiinnostunut. Pieni pyöreys ei minua haittaa.

Mutta mutta… oman kokemukseni mukaan tällaisten naisten itsetunto ei kuitenkaan kestä sitä oikeasti urheilullista puolisoa vaan heitä alkaa pidemmän päälle ärsyttämään se että mies tekee treenit suunnitellun treeniohjelman mukaan vaikka just tulee naiselle mieleen että olis kiva mennä yhdessä kahville ja mököttää kun mies sanoo että nyt on treenivuoro varattuka. Nainen tulee mustasukkaiseksi treenille ja etenkin jos on treenileirejä ja kilpailumatkoja.

Tällainen elämäntapa vaatii joko toisen samanlaisen harrastajan tai itsenäisen naisen, jota ei haittaa, että miehellä on menoja. Riippuu tietysti, että onko harrastuksia 3 kertaa viikossa vai 7 kertaa viikossa + treenimatkat ja kisat päälle, koska paljonko parisuhde aikaa VS itsenäisyyttä tulee olla on aina yksilökohtaista, sekä olosuhdekohtaista; eli jos on lapsia, ei voida harrastaa ja elää kuin lapseton.

Minulle itsenäisenä ja omissa oloissani viihtyvänä sopisi mies, joka harrastaa intohimoisesti jotain. Saa harrastaa ja mennä ja tulla ja kisata ja treenata mielensä määrin, kun lapsiakaan ei ole eikä ole tulossa.

N40

Vierailija
144/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mimi ei elä listansa mukaista elämää. Hän näyttää siltä, että pulla jos toinenkin maistuu iltaisin.

Eihän se sitä estä etteikö hän harrastaisi myös liikuntaa.

Vierailija
145/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimin vaatimukset

- nauravainen

- hyvin kommunikoiva

- intohimoinen

- tykkää matkustella

- puhuu eri kieliä

- halukas oppimaan uutta

- urheilullinen

- kohtelias kaikille, "arvostan, jos mies avaa oven sekä osaa ottaa tilanteen haltuun."

MIMI kertoo, että vaikka hänen mieltymyksensä kumppanin suhteen kuulostavat ”perusjutuilta”, on sellaista ollut yllättävän vaikeaa löytää.

Iilman sen isompaan kehumista, mutta minulla taitaa olla kaikki nämä ominaisuudet. Mutta en näe kovinkaan todennäköisenä, että kukaan nämä ominaisuudet omaava kaveri olisi tälläisessä ohjelmassa havittelemassa Mimin huomiosta. Mutta voihan sitä yrittää (ja pettyä jälleen).

Vierailija
146/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caville reenaa rooleihinsa kuin huippu-urjeilija. Jo se yksistään on 8h päivä. Caville tienaa toki miljoonia rooleistaan mutta kyllähän nyt jokainen perusjamppa pikkuaskartelullaan sivubisneksenä somessa tienaa vastaavat ilman normaalia työtä. Caville on muuten nörtti, kertoo kuluttavansa ison osan vapaa-ajastaan tietokoneiden, pelien, fantasiakirjallisuuden ja tekniikan parissa. Laskeekojan Mimi tuon kulttuuriksi, epäilen, viimeistään siinä vaiheessa kun ukko istuu 6h vapaa-ajasta päivisin pelaamalla witcheriä ja muita pc-pelejä, vaikka kroppa olisi timanttia sen lopun vapaa-ajan reenaamisen ansiosta.

Ihmiset, eritoten naiset on aivan sekaisin tindereiden ja somen ansiosta. Ei mitään kosketuspintaa todellisuuteen.

Puhumattakaan siitä, että Caville lähtisi rooleihin ilman maskeerausta ja mittatilauksena tehtyjä rooliasuja. Witcherin rosoinen tyylikin vei päivittäin 2h maskeerausaikaa.

Kaikki superjulkkisihqut ovat ihan tavan pulliaisen näköisiä siviilissä ilman maskeja, mittatilausvaatteita ja treenejä ennen kuvauksia.

Vierailija
147/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Caville reenaa rooleihinsa kuin huippu-urjeilija. Jo se yksistään on 8h päivä. Caville tienaa toki miljoonia rooleistaan mutta kyllähän nyt jokainen perusjamppa pikkuaskartelullaan sivubisneksenä somessa tienaa vastaavat ilman normaalia työtä. Caville on muuten nörtti, kertoo kuluttavansa ison osan vapaa-ajastaan tietokoneiden, pelien, fantasiakirjallisuuden ja tekniikan parissa. Laskeekojan Mimi tuon kulttuuriksi, epäilen, viimeistään siinä vaiheessa kun ukko istuu 6h vapaa-ajasta päivisin pelaamalla witcheriä ja muita pc-pelejä, vaikka kroppa olisi timanttia sen lopun vapaa-ajan reenaamisen ansiosta.

Ihmiset, eritoten naiset on aivan sekaisin tindereiden ja somen ansiosta. Ei mitään kosketuspintaa todellisuuteen.

Henry Cavill on mies, joka valittiin näyttelemään Teräsmiestä eli suunnilleen kaikista supersankareista ikonisinta miehekkyyden ja voiman ruumillistumaa.

Silti olen suurella ylpeydellä voinut todeta, että vaikka en näytä supersankarilta vaan viikonloppuisältä ja insinööriltä niin voimaharjoittelun ansiosta olen vahvempi kuin "teräsmies". Ero tulee siitä, kun toinen treenaa ulkonäköä ja toinen ominaisuuksia. Valitettavasti ero on myös siinä, että vaikka olet kuinka hyvä ja taitava niin ihmiset arvostavat oikeasti sitä, että näytät hyvältä ja taitavalta. Henrystä pidän kyllä itsekin näyttelijänä ja vaikuttaa nörttiytensä kanssa tosiaan symppikseltä myös ihmisenä.

Voi olla, että olet vahvempi niissä liikkeissä, joita treenaat enemmän; tuskin esim.kädenväännössä, jos olet lyhyempi. Jos ulkonäkö on pullataikinaa, niin on mukava ajatella olevansa sentään vahva, mutta ylimääräinen rengas vyötärön ympärillä tekee ihmisestä heikomman vaikka missä lajissa leuanvedosta juoksuun. Voima on liikekohtaista.

Ulkonäkö on ominaisuus ja kehonrakentajatkin pitävät treenipäiväkirjaa ja kehittyvät niissä liikkeissä, jotka sopivat juuri heidän kropalle.

Maailmassa riittää vähän pulskeita miehiä, jotka kuvittelevat olevansa "vahvoja" ja joilla itsekuri ei riitä siihen, että söisi oikein ja tietämys siihen, että tekisi muitakin kuin niitä einariukin voimanostoliikkeitä. 

No pullataikinan ja Hollywoodin supersankari-illuusio vartalon väliin mahtuu aika paljon erilaisia vartaloita. Olen kuitenkin kyykännyt enemmän mitä Henry Cavill vetää maasta ja penkkannut enemmän, mitä Hugh Jackman kyykkää. Suunnilleen saman verran painan kuin Henry Cavill eli en ole täällä 130 kiloisena keulimassa olevani vahvempi kuin 90-kiloinen.

Vierailija
148/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimin vaatimukset

- nauravainen

- hyvin kommunikoiva

- intohimoinen

- tykkää matkustella

- puhuu eri kieliä

- halukas oppimaan uutta

- urheilullinen

- kohtelias kaikille, "arvostan, jos mies avaa oven sekä osaa ottaa tilanteen haltuun."

MIMI kertoo, että vaikka hänen mieltymyksensä kumppanin suhteen kuulostavat ”perusjutuilta”, on sellaista ollut yllättävän vaikeaa löytää.

Katsoin listan läpi ja vertasin tuohon omaan puolisooni, joka juuri tuli koiran kanssa lenkiltä.

- nauravainen CHECK

- hyvin kommunikoiva CHECK

- intohimoinen

- tykkää matkustella CHECK

- puhuu eri kieliä CHECK

- halukas oppimaan uutta CHECK

- kiinnostunut kulttuurista JA urheilusta CHECK

- urheilullinen

- kohtelias kaikille, "arvostan, jos mies avaa oven sekä osaa ottaa tilanteen haltuun." CHECK

Puutteita on lähinnä urheilullisuudessa; tällä hetkellä ainoa säännöllinen liikunta on kävelyä, mutta kunhan koronatilastot kohenevat niin varmaan taas sulkapalloa ja uintia lisäksi. Itsestään huolen pitäminen henkisesti on kai juuri sitä, että opettelee koko ajan uutta, kehittää itseään, lukee paljon, tekee asioita joista saa mielihyvää.

Intohimoiseksi tuota jörrikkää ei ehkä ihan heti kuvailisi, mutta hellä ja huomaavainen hän kyllä on.

Eli ei nuo minusta kovin kummallisia odotuksia ole.

Et sinäkään kyllä mikään järjenjättiläinen ole...

Totta kai varmaan jossain on nuokin kriteerit täyttäviä ihmisiä, mutta jos ihminen lähtee valtavan listan kanssa sinkkujen porukasta harvoimaan, niin mitkä todennäköisyydet, että sieltä löytyy sellainen?

Esim. Voin kirjoittaa tähän, että etsin punatukkaista, koulutukseltaan vähintään maisteritasoista vakavaa lukutoukkaa, joka tykkää nukkua pitkään, harrastaa käsitöitä ja piirtämistä ja musiikkia. Ottaa tilanteen haltuun, mutta ei kerjää huomiota, ei lemmikkejä eikä lapsia... tiettyä sukupuolta.

Niin kyllä sellaisiakin on, täältäkin joku sellainen varmaan kohta löytyy.

Sit vaan pitäis kaikkien muidenkin asioiden matchata, jos tavoitteena olisi parisuhde.

Kumman kaltaisia ihmisiä tunnet enemmän/on tuttavapiirissäsi:

A

- nauravainen

- hyvin kommunikoiva

- tykkää matkustella

- puhuu eri kieliä

- halukas oppimaan uutta

B

-vakava

- huonot kommunikaatiotaidot

- ei tykkää matkustella

- ei puhu vieraita kieliä

- ei ole halukas oppimaan uutta

- ei ole kiinnostunut kulttuurista JA urheilusta

- epäkohtelias kaikille, ei avaa ovia, ei osaa ottaa tilanteita haltuun?

Kyllä minä väittäisin, että A on paljon yleisempi.

Vierailija
149/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä etsijöitä nyt riittää joka ohjelmaan….kuinka mones tääkin jo on?

Vierailija
150/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa vaatimuksia, kun itse on tavallinen tallukka. Suomesta ei löydy näille charmantteja, supliikkeja, komeita ja superfiksuja miehiä. Ihmiset, sekä naiset että miehet, on täällä hiljaisia ja mitäänsanomattomia. Amerikassa voisi hänellä lykästää paremmin. Kannattaisi eka kuitenkin laihduttaa parikymmentä kiloa, niin on paremmat tsäänssit löytää se kaikkien naisten unelmamies.

Vierailija
151/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41 kirjoitti:

Näin urheilullisena miehenä voisin olla mimistä kiinnostunut. Pieni pyöreys ei minua haittaa.

Mutta mutta… oman kokemukseni mukaan tällaisten naisten itsetunto ei kuitenkaan kestä sitä oikeasti urheilullista puolisoa vaan heitä alkaa pidemmän päälle ärsyttämään se että mies tekee treenit suunnitellun treeniohjelman mukaan vaikka just tulee naiselle mieleen että olis kiva mennä yhdessä kahville ja mököttää kun mies sanoo että nyt on treenivuoro varattuka. Nainen tulee mustasukkaiseksi treenille ja etenkin jos on treenileirejä ja kilpailumatkoja.

Joo naisilla, jotka eivät itse urheile ei ole hajuakaan siitä, mitä kunnossa pysyminen vaatii. Tyyliin luulevat jos kerran viikossa käy kuntosalilla vähän pyörimässä, niin pysyy Herculeksena.

Nää sohvaperuna Mimit aiheuttaisivat ensimmäisen riidan siksi, että oma laiskuus vituttaisi, kun mies kävisi lenkillä. Ja koska peiliin katsominen on hankalaa, niin kiukutellaan miehelle.

Mua ei itseäni kiinnosta naisen paino, mutta tykkään ite olla hyvässä kunnossa. Ja monet tyttöystäväni ovat marmattaneet miksi lähden lenkille tai miksi en syö suklaata ja karkkia 3 kertaa viikossa leffa-illan aikana..

Onpa sinulla ollut kamalia "naisia"! Otan osaa. Parisuhteessa on kiva tehdä asioita yhdessä ja sen  pitäisikin olla yhteinen projekti, mutta ei mikään treeniprojekti niin, että toisesta yritetään muokata mieleistä, kuten sinulle kiukuteltiin, kun ei suklaa nyt maistu.

Minä naisenasi söisin sen suklaan sitten itse, jos mies ei halua. Mitä se minulle kuuluu! Mies voi ottaa leffaherkuiksi ihan mitä haluaa, vaikka ituja, en minä hänen äitinsä ole :) Lenkkeillä saa mielin määrin, kun lapseton olen ja odotan sitä mieheltäkin, ja tykkään omasta ajasta. Minäkin pahastuisin, jos mies marisisi minulle, miksi kulutan aikaani minulle rakkaisiin harrastuksiin enkä elä kuten hän. Hei, haloo herraseni, sinä itse lähdit tähän kelkkaan mukaan!

N40

Vierailija
152/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liikaa vaatimuksia, kun itse on tavallinen tallukka. Suomesta ei löydy näille charmantteja, supliikkeja, komeita ja superfiksuja miehiä. Ihmiset, sekä naiset että miehet, on täällä hiljaisia ja mitäänsanomattomia. Amerikassa voisi hänellä lykästää paremmin. Kannattaisi eka kuitenkin laihduttaa parikymmentä kiloa, niin on paremmat tsäänssit löytää se kaikkien naisten unelmamies.

Jos nyt nauravainen ovien avaaja ei sentään amerikkalaista tarkoita, on noita varsin paljon. Mutta ovat pariutuneet vakavasti jo alle kolmekymppisenä. Siksi niitä ei löydä mistään tinderistä tai töllöttimestä.

Vierailija
153/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimi vaikuttaa naiselta, jolla on fetissi pukea mies pikkupojan vaatteisiin, ja pyytää vielä käyttämään jotain hassun hauskaa Kallio-Hipster ropellilippalakkia.

Ja sitten Mimi istuu naamalle.......... joka miehen unelma. Not.

Vierailija
154/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimin vaatimukset

- nauravainen

- hyvin kommunikoiva

- intohimoinen

- tykkää matkustella

- puhuu eri kieliä

- halukas oppimaan uutta

- urheilullinen

Katsoin listan läpi ja vertasin tuohon omaan puolisooni, joka juuri tuli koiran kanssa lenkiltä.

- nauravainen CHECK

- hyvin kommunikoiva CHECK

- intohimoinen

- tykkää matkustella CHECK

- puhuu eri kieliä CHECK

- halukas oppimaan uutta CHECK

- kiinnostunut kulttuurista JA urheilusta CHECK

- urheilullinen

- kohtelias kaikille, "arvostan, jos mies avaa oven sekä osaa ottaa tilanteen haltuun." CHECK

Puutteita on lähinnä urheilullisuudessa; tällä hetkellä ainoa säännöllinen liikunta on kävelyä, mutta kunhan koronatilastot kohenevat niin varmaan taas sulkapalloa ja uintia lisäksi. Itsestään huolen pitäminen henkisesti on kai juuri sitä, että opettelee koko ajan uutta, kehittää itseään, lukee paljon, tekee asioita joista saa mielihyvää.

Intohimoiseksi tuota jörrikkää ei ehkä ihan heti kuvailisi, mutta hellä ja huomaavainen hän kyllä on.

Eli ei nuo minusta kovin kummallisia odotuksia ole.

Et sinäkään kyllä mikään järjenjättiläinen ole...

Totta kai varmaan jossain on nuokin kriteerit täyttäviä ihmisiä, mutta jos ihminen lähtee valtavan listan kanssa sinkkujen porukasta harvoimaan, niin mitkä todennäköisyydet, että sieltä löytyy sellainen?

Esim. Voin kirjoittaa tähän, että etsin punatukkaista, koulutukseltaan vähintään maisteritasoista vakavaa lukutoukkaa, joka tykkää nukkua pitkään, harrastaa käsitöitä ja piirtämistä ja musiikkia. Ottaa tilanteen haltuun, mutta ei kerjää huomiota, ei lemmikkejä eikä lapsia... tiettyä sukupuolta.

Niin kyllä sellaisiakin on, täältäkin joku sellainen varmaan kohta löytyy.

Sit vaan pitäis kaikkien muidenkin asioiden matchata, jos tavoitteena olisi parisuhde.

Kumman kaltaisia ihmisiä tunnet enemmän/on tuttavapiirissäsi:

A

- nauravainen

- hyvin kommunikoiva

- tykkää matkustella

- puhuu eri kieliä

- halukas oppimaan uutta

B

-vakava

- huonot kommunikaatiotaidot

- ei tykkää matkustella

- ei puhu vieraita kieliä

- ei ole halukas oppimaan uutta

- ei ole kiinnostunut kulttuurista JA urheilusta

- epäkohtelias kaikille, ei avaa ovia, ei osaa ottaa tilanteita haltuun?

Kyllä minä väittäisin, että A on paljon yleisempi.

No ei todellakaan ole! Tuo B on niin perinteinen suomalainen kuin olla voi. Matkustella nyt tykkää moni, mutta suomalaiset on harvoin iloisia, kilttejä, hauskoja ja kiinnostuneita itsensä kehittämisestä ja kaikesta maan ja taivaan välillä. Moni ilmeisesti kuvittelee olevansa sellainen, mutta itse en tunne yhtäkään. Ja jo pelkän englannin kuuleminen suomalaisten suusta raastaa korvia, eli kielitaito ei ole mitään huippua.

Vierailija
155/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimin vaatimukset

- nauravainen

- hyvin kommunikoiva

- intohimoinen

- tykkää matkustella

- puhuu eri kieliä

- halukas oppimaan uutta

- urheilullinen

Iilman sen isompaan kehumista, mutta minulla taitaa olla kaikki nämä ominaisuudet. Mutta en näe kovinkaan todennäköisenä, että kukaan nämä ominaisuudet omaava kaveri olisi tälläisessä ohjelmassa havittelemassa Mimin huomiosta. Mutta voihan sitä yrittää (ja pettyä jälleen).

mietin ihan samaa. ei ole Mimi (mikä hemmetin lemmikin nimi tääkin!??) itse ihan saman tasoinen näiden vaatimusten kanssa. kas kun ei vaatinut vielä omaa autoa, pika venettä, ulkomailla mökkiä ja lääkärin tai juristin papereita.

Vierailija
156/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko vain sovinisti sikamies kun mulle tulee aina vaan mieleen näistä: ”etsitään miestä joka tykkää matkustelusta” että samalla vaaditaan että se herkkä ja menestyvä mies myös tämän matkustelun maksaa?

Vierailija
157/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- nauravainen

- hyvin kommunikoiva

- intohimoinen

- tykkää matkustella

- puhuu eri kieliä

- halukas oppimaan uutta

- urheilullinen

- kohtelias kaikille, "arvostan, jos mies avaa oven sekä osaa ottaa tilanteen haltuun

Ei tämä 'vaatimuslista' mielestäni mikään kohtuuton ole, minusta on ihan normaalia, että ei halua kumppanikseen epäkohteliasta, tosikkomiestä joka ei osaa kommunikoida. Itsekin tykkään matkustelusta, kulttuurista ja pidän huolta terveydestäni liikkumalla niin toki olisi hyvä, että miehellä on suurinpiirtein samanlaiset mielenkiinnon kohteet. 

Joo aika perusvaatimuksia, melkein kaikki ulospäinsuuntautuneet työkaverini ovat tällaisia, paitsi kielitaitoa ei useimmilta löydy.

Jokainen heistä on myös naimisissa.

Luulen, että palstamiehet eivät edes lue näitä listoja, he vain huomaavat, että luetellaan jotain ominaisuuksia. Olen aika varma, että he yhtä lailla paheksuisivat, jos nainen luettelisi haluavansa miehen, jolla on kaksi jalkaa, sydän paikallaan, suhteellisen normaali näkkökyky, sujuva suomen kielen taito ja pää korkeammalla kuin hartiat. Välitön vastaus olisi, että "onko sinulla varaa vaatia tuollaista".

Vierailija
158/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt nauravainen ovien avaaja ei sentään amerikkalaista tarkoita, on noita varsin paljon. Mutta ovat pariutuneet vakavasti jo alle kolmekymppisenä. Siksi niitä ei löydä mistään tinderistä tai töllöttimestä.

Sepä, ne harvat jotka omaavat kaikki nämä ominaisuudet ovat jo pariutuneet. Mielestäni tämän Mimin lista on kohtuuton. Nuo ei ole perusvaatimuksia. Perusvaatimuksina näkisin rehellisyyden, uskollisuuden (ei petä), ei päihde- tai peliongelmia, ei rikollisuutta tai ääriajattelua (tyyliin joku n*tsi). Siihen voi sitten alkaa lisäämään, että urheilullinen olisi kiva, itsevarma ja puhelias olisi kiva jne.

Vierailija
159/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

m42 kirjoitti:

Olenko vain sovinisti sikamies kun mulle tulee aina vaan mieleen näistä: ”etsitään miestä joka tykkää matkustelusta” että samalla vaaditaan että se herkkä ja menestyvä mies myös tämän matkustelun maksaa?

Olet. Minulle oli tärkeää, että mieskin tykkäisi matkustella. Maksamme kumpikin omat matkamme, mutta minä olen meistä se, joka on maksanut miehellekin pari ulkomaanreissua. Jos nainen on matkustellut sinkkunakin omilla rahoillaan, niin miksi hän parisuhteessa tarvitsisi miehen matkojaan maksamaan?

Vierailija
160/180 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sitä estä etteikö hän harrastaisi myös liikuntaa.

Sohvalta jääkaapille ja takas.