No niin sinkkumiehet! Mimi etsii sulhasta!
https://www.is.fi/viihde/art-2000008668627.html
Huom! Miehen pitää olla uhreilullinen ja pitää itsestään huolta.
Kommentit (180)
Minä listasin unelmamiehen ominaisuuksia lukiossa.
Mimin vaatimukset
- nauravainen
- hyvin kommunikoiva
- intohimoinen
- tykkää matkustella
- puhuu eri kieliä
- halukas oppimaan uutta
- kiinnostunut kulttuurista JA urheilusta
- urheilullinen
- pitää itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti
- kohtelias kaikille, "arvostan, jos mies avaa oven sekä osaa ottaa tilanteen haltuun."
MIMI kertoo, että vaikka hänen mieltymyksensä kumppanin suhteen kuulostavat ”perusjutuilta”, on sellaista ollut yllättävän vaikeaa löytää.
Eiköhän tämä selitä ihan tarpeeksi sitä, miksi ihmiset ovat sinkkuna nykyään
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut löytyä?
Auts, myötähäpeä iski heti. Jo tällainen hääohjelma ällöttää, joten saa nähdä mitä siitä sitten tulee, kun miehet astuvat kuvaan. Ei kai yksikään normaali mies mene tuollaiseen?? Eihän?
Olen liki viisikymppinen yli 20 vuotta naimisissa ollut nainen ja pyörittelen täällä silmiäni koko ohjelmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut löytyä?
Löytyi, mutta kemiat ei kohdanneet yhtään. Silmät vähän aukesivat siinä.
Siinähän etsii. Olen urheilullinen muttei kiinnosta pätkääkään joku Mimi eivätkä ihmiset muutenkaan, jotka etsivät puolisoa vaatimuslista kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Auts, myötähäpeä iski heti. Jo tällainen hääohjelma ällöttää, joten saa nähdä mitä siitä sitten tulee, kun miehet astuvat kuvaan. Ei kai yksikään normaali mies mene tuollaiseen?? Eihän?
Olen liki viisikymppinen yli 20 vuotta naimisissa ollut nainen ja pyörittelen täällä silmiäni koko ohjelmalle.
Jep. Kaikki räätälöidään ja käsikirjoitetaan valmiiksi ja morsmaikku on lyönyt hääpäivänkin lukkoon. Kuvastaa hyvin millainen parisuhdekin tulisi olemaan.
Kukahan keskiverto suomimies lähtee tuohon pelleilyyn mukaan. Miminä yrittäisin jotain ulkomalaista jotka useimmiten ovat halukkaampia parrasvaloihin ja sosiaaliseen elämään.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Mimin vaatimukset
- nauravainen
- hyvin kommunikoiva
- intohimoinen
- tykkää matkustella
- puhuu eri kieliä
- halukas oppimaan uutta
- urheilullinen
- kohtelias kaikille, "arvostan, jos mies avaa oven sekä osaa ottaa tilanteen haltuun."MIMI kertoo, että vaikka hänen mieltymyksensä kumppanin suhteen kuulostavat ”perusjutuilta”, on sellaista ollut yllättävän vaikeaa löytää.
Helppo homma ainakin nuo muut kielet. Laittaa vaan kuuman perunan suuhun niin tulee Ruattin ja muun maan mongerrusta.
ei voi vaatia urheilullista jos ei itse ole, tämän perusteella listan loputkin ominaisuudet menettävät uskottavuuden
Ilmoitetut ominaisuudet ja kuvat eivät kohtaa.
Miksi neiti ei ole aikaisemmin löytänyt miestä, jos vaatimukset kerran ovat niin perusjuttuja? Ja miksi hänen ikäinen pukeutuu risoihin farkkuihin ja jätti-isoon paitaan?
"– Eihän se tarkoita sitä, että jos sanon toivovani esimerkiksi Henry Cavillin tyyppistä miestä, sellainen automaattisesti löytyisi tai edes olisi minulle paras. Suhtaudun tähän realistisen avoimin mielin, Mimi toteaa."
Realistinen?
Vierailija kirjoitti:
Mimin vaatimukset
- nauravainen
- hyvin kommunikoiva
- intohimoinen
- tykkää matkustella
- puhuu eri kieliä
- halukas oppimaan uutta
- urheilullinen
- kohtelias kaikille, "arvostan, jos mies avaa oven sekä osaa ottaa tilanteen haltuun."MIMI kertoo, että vaikka hänen mieltymyksensä kumppanin suhteen kuulostavat ”perusjutuilta”, on sellaista ollut yllättävän vaikeaa löytää.
se maajussien victoria voisi realistisesti vaatia tällaista, tuo ei
No nyt Katariina, 29, esiteltiin myös. "Katariina toivoo löytävänsä ohjelman avulla itselleen karismaattisen herrasmiehen, joka on kohtelias ja hyväkäytöksinen. Hän toivoo kumppaniltaan myös positiivista elämänmyönteisyyttä ja keskustelutaitoisuutta.
Katariinalle itselleen toisten ihmisten arvostaminen on tärkeää, ja hän unelmoi ihan tavallisesta elämästä, jossa arkea ilahduttavat läheiset ihmiset, koti, luonto, työ ja yritteliäisyys."
Joo, ja jännittää treffejä. No onneksi kameroiden edessä on rentoa.
Ompas pulska tuo mimi. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitetut ominaisuudet ja kuvat eivät kohtaa.
Älä nyt, eikö Bachelorissakin se yksi iso tyttö ollut PT? Katsoin vain ekan jakson siitä ja se riitti. Mies oli kuin seinään niellyt ja tyttöjen kikatus ällötti.
Kirjoitan jatkuvaa to-do-listaa siitä, mitä kaikkea haluankaan elämässä ehtiä kokea ja tehdä. Olen myös tehnyt listauksen ”unelmamieheni” ominaisuuksista. Toivoisin, että tuleva kumppanini olisi nauravainen, huomaavainen, haluaisi oppia uutta, pitää matkustamisesta ja puhuisi vaikkapa muutamaa eri kieltä.
– Toivon myös, että hän pitää itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti. Se on tärkeää, Mimi lisää.