Miksi oman avioliiton menestyksellä hehkutellaan- onni on katoavaista...
Ihmtellene, että oman avioliiton menestyksellä hehkutelaann ja naapurin parisuhdetta mollataan- miksi?
Kyllä jokaiseen kypsässä parisuhteeseen kuuluu myötä- ja vastamäet-
ei se onni ole vain tasaista, vaan kehityskriisejäkin tulee, jokaiseen parisuhteeseen.
Ps.
Harkitse 2 kertaa ennen kuin pyydät naapuria eroamaan...omien kriisiensä vuoksi...
Kommentit (8)
Ja hehkutan aina, että olen löytänyt Sen Oikean ja toivon sitä samaa ihan kaikille. Ei pidä tyytyä tyydyttävään.
t: 11 v yhdessä, joista 7 v naimisissa
Siksi en ikinä lauo mitään "totuuksia" kenenkään suhteesta vaan keskityn pitämään huolta omastani. Ehkä meillä siksi meneekin hyvin kun kumpikin on valmis tekemään töitä oman suhteen eteen eikä tuhlaa energiaa puimalla toisten asioita.
voi vain hymyillä näille me olemme olleet jo 10 vuotta yhdessä, emme eroa koskaan.Teidän niin monta ystäväpariskuntaa, jotka ovat eronneet 25v yhdessä olon jälkeen. Pahimmat yli 70-vuotiaina.
Ehkä on paras ettei tosiaan vanno mitään.
voi vain hymyillä näille me olemme olleet jo 10 vuotta yhdessä, emme eroa koskaan.Teidän niin monta ystäväpariskuntaa, jotka ovat eronneet 25v yhdessä olon jälkeen. Pahimmat yli 70-vuotiaina.
Ehkä on paras ettei tosiaan vanno mitään.
Uskon kuitenkin tähän suhteeseen täysillä. Eihän siitä mitään tule, jos jo alusta alkaen ajattelee, että eroamme kuitenkin...
t: 7
Meillä menee tosi hyvin ja rakastetaan toisiamme. Yhdessä ollaan oltu 10vuotta joista 6 naimisissa. Paljon on ollut alamäkiä ja koettelemuksia, mutta hyvään liittoon nekin kuuluu. Kertaakaan ei ole tullut mieleen että erotaan. Eikä aiotakaan ikinä erota.
No sehän on Suomessa tapana, että onneansa ei saa näyttää, muuten kerskailee... Mutta sitten kun menee huonosti niin saa kyllä valittaa sydämensä kyllyydestä - ja niin moni tekeekin (vaikkei välttämättä juurikaan aihetta olisi).
Minä kyllä hehkutan, mutta en mollaa toisia siinä sivussa. Olen onnellinen ja se on ihanaa.