Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin geneettisen loton, kaduttaa!!

Vierailija
15.03.2022 |

Nain reilusti alaspäin geneettisesti. Puolisollani on perinnöllisiä sairauksia, kaikkea vaivaa, huono näkö, huono ulkonäkö jne. Ja nyt saa lapset kärsiä.

Nyt minun perimäni kantaa maailman tappiin asti luuserigeenejä. Miten pääsen yli?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Vierailija
2/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti sun lapset ei saa lapsia. Loppuu tuo kierre sitten siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö olisi saanut parempaa? No elämäsi tärkein valinta meni kuitenkin väärin. Onneksi en ole sinä. Et voi ainakaan sanoa kuolinvuoteella onnistuneesi.

Vierailija
4/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaksi miinusta on yhdessä plussa?

Vierailija
5/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapset eivät peri sinun luonnettasi ja älykkyysosamäärääsi.

Vierailija
6/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö olisi saanut parempaa? No elämäsi tärkein valinta meni kuitenkin väärin. Onneksi en ole sinä. Et voi ainakaan sanoa kuolinvuoteella onnistuneesi.

No olisin todella saanut parempaa. Se tässä harmittaakin. En vain ajatellut niin kyynisesti nuorena, ja tyydyin tähän.

Onhan elämä ok, molemmat ollaan hyvin toimeentulevia ja elämä luistaa mutta harmittaa silti.

Lapset on sellaisia seinään häviäviä hissukoita vaikka minun suku on täynnä briljantteja seuraihmisiä ja monin tavoin erityislahjakkuuksia.

Vierailija
7/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä mitään lottoa mokannut, vaan teit tietoisen, huonon valinnan.

Vierailija
8/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisin todella saanut parempaa. Se tässä harmittaakin. En vain ajatellut niin kyynisesti nuorena, ja tyydyin tähän.

Onhan elämä ok, molemmat ollaan hyvin toimeentulevia ja elämä luistaa mutta harmittaa silti.

Lapset on sellaisia seinään häviäviä hissukoita vaikka minun suku on täynnä briljantteja seuraihmisiä ja monin tavoin erityislahjakkuuksia.

Pystytkö vielä tekemään lisää lapsia? Jos pystyt, ota elämäntehtäväksesi tehdä niitä jonkun geneettisesti paremman kanssa.

Vierailija
9/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö vielä tekemään lisää lapsia? Jos pystyt, ota elämäntehtäväksesi tehdä niitä jonkun geneettisesti paremman kanssa.

Olen vakavasti harkinnut tätä, mutta perheidylli saattaisi kärsiä.

Vierailija
10/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsesi ovat mielestäsi hissukoita, ovat he kuitenkin erityisiä. Monesti nuoret lapset saattavat olla vielä ujoja. Antaa heidän rauhassa kasvaa aikuisiksi.

Vierailija
11/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omg sä oot mulukku. Ja ärsyttävä.

Vierailija
12/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olisi mukavaa jos lapset voivat tulevaisuudessa välttää joitakin kärsimyksiä, kun ihmiset tekevät geenitestejä ym.

Vierailija
13/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on juuri sitä lottoa, kuten itsekin sanot, ei siihen voi paljoa vaikuttaa, rastit vaan ruutuihin ja toivotaan parasta.

Vierailija
14/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs lotto se on missä pallot valitaan itse?

Vierailija
15/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi pyyntö ois..

Älä vie lapsuuttani pois

Anna mun nauttia aika tää

Vaikka tieni murheita tois

Enkä paras missään ois

Anna elää täyttä elämää

Vierailija
16/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vanhempi haukkuu omia lapsiaan ja puolisoaan netissä? Tämän täytyy olla provo.

Vierailija
17/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi valitsit tuollaisen puolison?

Vierailija
18/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vakavasti harkinnut tätä, mutta perheidylli saattaisi kärsiä.

Älä mistään perheidyllistä välitä. Monet eroaa. Sitäpaitsi jos löydät paremman kumppanin ja saat lapsia, perheidyllisi on varmasti parempaa kuin tällä hetkellä. Kerran täällä vaan eletään, tulet vielä katumaan jos et toteuta haavettasi.

Vierailija
19/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies? Oletin siis ensin naiseksi

Vierailija
20/33 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kädessä et vielä tiedä ketkä ovat voittajia ja ketkä häviäjiä. Erinomaiset geenit ei takaa kaikkea.