Ökybileet suljetussa Stockkassa
Tämä on juuri se mielikuva mikä itselläni on stockmann tavaratalosta. Jotenkin outo viba koko ketjun meiningissä. En varmaan 35v. urbaanina naisena ole heidän kohderyhmää, joten en ymmärrä kyseisen ketjun strategiaa. Mitä mieltä te olette?
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Salatut-luksusbileet-Pieni-sisapiiri-juhl…
Kommentit (220)
Uh. Ällöttävää, elitististä ja vanhanaikaista tämmöiset. Olen Stoccan kohderyhmää iältäni ja tulotasoltani luultavimmin, mutta ei kiinnosta juuri tämmöinen tunkkainen elitismi yhtään. Stocca jatkaa huonoja valintoja eikä niihin oikein olisi enää varaa. Verkkokauppa on surkea.
Oli kyllä tosi kivaa. Ensimmäistä kertaa näin Samin ja Jormankin.
Vierailija kirjoitti:
En viitti linkkiä avata, kun on niin kalpea ja valju aloitus🤔😦
Täynnä kateutta ja katkeruutta, silleen piilo… YÄKJos joku juhlii, niin anna juhlia. Sultako se pois on?
On stokkalla heikosti mennyt. Toivon todella, että jotenkin pysyisi pystyssä. Olisi menetys, jos se kaatuisi.Anna toisten yrittää.
Yritä sinäkin.
🧚♂️
Ei ole. Ihan asiallinen kritiikki, kyseessä on asiakkailleen suunnattu liiketoiminta, joka nyt epäonnistuu. Sori, mutta aivan vapaasti jokainen saa lausua mielipiteensä, fiksu yrittäjä kuuntelee aika tarkkaan. Lässytyksesi ei sen sijaan palvele ketään, koska asiakkaita ei pidetä sinun tai kenenkään muun toiveilla.
HUOM…Tän ketjun linkki on siis seiskaan!🙅♀️😳🤔👀👀 ja porukka ihan tosissaan😹😹😹😹
Roskalehden jutut ja kuvat ja täällä katkeruus kukoistaa.
Verkkokauppa on aivan onneton ja hyvä palvelu tavarataloissa muisto vain.
Stockan suuruuden päivät ovat ohi vaikka mitä ökybileitä järkkäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täynnä kateutta ja katkeruutta, silleen piilo… YÄKJos joku juhlii, niin anna juhlia. Sultako se pois on?
On stokkalla heikosti mennyt. Toivon todella, että jotenkin pysyisi pystyssä. Olisi menetys, jos se kaatuisi.Anna toisten yrittää.
Yritä sinäkin.
🧚♂️Ei ole. Ihan asiallinen kritiikki, kyseessä on asiakkailleen suunnattu liiketoiminta, joka nyt epäonnistuu. Sori, mutta aivan vapaasti jokainen saa lausua mielipiteensä, fiksu yrittäjä kuuntelee aika tarkkaan. Lässytyksesi ei sen sijaan palvele ketään, koska asiakkaita ei pidetä sinun tai kenenkään muun toiveilla.
Ja sinä ja seiskako palvelutehtävässänne oikein kukoistatte? 🥳Salli mun nauraa.
Todella epäonnistunutta julkisuuskuvan luomista. Keskustassa en ole nyt vähään aikaan edes käynyt, mutta Jumbon uudistus ainakin on ihan epäonnistunut. Ei houkuttele tippaakaan enkä enää viitsi käydä.
Eikös Stocka ole konkurssikypsä lafka? Kuinkas konkurssikypsällä yrityksellä on varaa ruokkia ja juottaa noita persaukisia tyhjäntoimittajia. Tuolla kuvissa vilahti muutama ulosottoviraston vakioasiakas. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.
Eihän kukaan enää osta stokkalta mitään. Ummehtunut nukkavieru tavaratalo joka leikkii harrodsia, joka sekin meni pois muodista jo vuosikymmen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään Stokkan ajatusta palkata Veitola luovaksi johtajaksi.
Why not? Kenet olisit itse palkannut?
Veitola edustaa tyyliä Kassi-Alma. Varmaan siksi.
Eikö Stocka juhli 160v.:tä muuten? Luulisi mesenaateilta massia löytyvän kuten tähänkin asti. Yläluokan kommunismia.
Mä tykkään stokkasta. Seiskasta mä en tykkää. En pidä sitä lähteenä järjellä ajattelevaa ihmistä hetkauttavana.
Jos joku sen perusteella muodostaa mielipiteensä, niin sääliksi käy.
Voisi pikkusen avata tän maailman lehdyköitä laajemmin…
Vierailija kirjoitti:
HUOM…Tän ketjun linkki on siis seiskaan!🙅♀️😳🤔👀👀 ja porukka ihan tosissaan😹😹😹😹
Roskalehden jutut ja kuvat ja täällä katkeruus kukoistaa.
Aika pahasti on nyt kalikka kalahtanut, kun et yhtään oikeaa argumenttia keksi.
Vinkki: Oletettu kateellisuus tai päätelmien tekeminen kanssaihmisistä sen perusteella, että he selailevat Seiskan nettilehdeä, eivät ole aikuisen perusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Yritä sinäkin.
🧚♂️
Kerros vielä ikäsi. arvataas, 12?
Mistäs seuraavaksi valitettaisiin?
Ajatelkaa että sentään Stockan ei tarvinnut lähteä nyt itänaapurista.
Kusipää eliitti. Syljen rikkaita paskoja päin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään stokkasta. Seiskasta mä en tykkää. En pidä sitä lähteenä järjellä ajattelevaa ihmistä hetkauttavana.
Minä taas en pidä minään ihmisiä, jotka perustelevat mitään sillä, mitä he säälivät. Mitä merkitystä sillä on?
Kyse oli bileistä ja Sykön instassa julkaistuista kuvista ja tekstistä. Seiskalla ei ole sinänsä mitään tekemistä mielipiteen muodostuksen kanssa. Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako että Seiska on keksinyt tuon Sykön päivityksen ja kuvat on feikkejä?
Täynnä kateutta ja katkeruutta, silleen piilo… YÄK
Jos joku juhlii, niin anna juhlia. Sultako se pois on?
On stokkalla heikosti mennyt. Toivon todella, että jotenkin pysyisi pystyssä. Olisi menetys, jos se kaatuisi.
Anna toisten yrittää.
Yritä sinäkin.
🧚♂️