Miksi väestönsuojista puhutaan niin paljon?
Nyt sellaista tilannetta ei ole että tarvitsisi värstönsuojaa. Jos sellainen tilanne tulisi että niitä tultaisiin tarvitsemaan Suomessa, niin ainakin itse minä lähtisin Suomesta silloin.
Kommentit (42)
Suomalaiset ovat taipuvaisia hysteriaan
Kukaan jaksa koronasta kolmea vuotta puhua.
Niin, sellainen tilanne kuten esim hyökkäys ei tapahdu yllätyksenä, Ukrainassakin tilanteeseen saatiin valmistautua muutamalla kuukaudella
Koska trollit trollaa ja hysteerikot panikoi. Ei mitään uutta taivaan alla.
Koska suomalaisia pelottaa, vaikka Sauli Niinistö eilen valehtelikin cnn-haastattelussa ettei suomalaisia pelota.
Ne luulee että venäjä tekee läphipäivinä yllätyshyökkäyksen Suomeen. Varsinkin itärajalla asuvat ovat ihan paskat housussa vaikka rajan toisella puolella on rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sellainen tilanne kuten esim hyökkäys ei tapahdu yllätyksenä, Ukrainassakin tilanteeseen saatiin valmistautua muutamalla kuukaudella
Kun taas sellainen tilanne kuten kemikaalionnettomuus tapahtuu yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun taas sellainen tilanne kuten kemikaalionnettomuus tapahtuu yllätyksenä.
Riski kemikaalionnettomuuten ei minun tietpjeni mukaan ole isompi kuin ennenkään, silti nyt ihmiset hössöttävät väestönsuojista
Vierailija kirjoitti:
Ne luulee että venäjä tekee läphipäivinä yllätyshyökkäyksen Suomeen. Varsinkin itärajalla asuvat ovat ihan paskat housussa vaikka rajan toisella puolella on rauhallista.
Ei täälä rajalla olla paskat housuissa! Silmä tarkkana seurataan rajantakaista liikettä! Ja liikettä on! Joten kannattaa olla varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täälä rajalla olla paskat housuissa! Silmä tarkkana seurataan rajantakaista liikettä! Ja liikettä on! Joten kannattaa olla varuillaan.
Ukrainassa kannattaa olla varuillaan. Köyhä Venäjä ei hyökkää kahteen maahan samaan aikaan ja valmisteluun menee nähtävästi muutenkin useita kuukausia.
Väestönsuojat ovat koronalinkoja. Ilmanvaihto on huono.
Vierailija kirjoitti:
mitä nyt 90 kuukautta.
Usemmat oletti niiden olevan jotain superturvallisia tiloja maan uumenissa. Totuus valkeni vähitellen.
Mutta sisäministeri pysyy edelleen hiljaa tästä aiheesta. Vai kuuluuko väestönsuojelu enää kenellekään selkeästi - onko suojelutoiminta pilkottu niin pieniin osiin eri ministeriöiden ja hallintoportaiden kesken, ettei kukaan tiedä vastuitaan?
samasta syystä kun maskeista puhuttiin ja rokotuksist. mikään ei ole muuttunut.
Olen maalannut ison taulun ja aion ripustaa sen meidän väestönsuojaan.
Miksi pelkurit puhuu aina Suomesta lähtemisestä jos tulee puhe kriisinajoista? Paskahousujen puheita. Kyllä nyt kelpaa kaikki kun eteen kannetaan mutta kun pitäisi takaisin jotain antaa niin ei kun suksi karkuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulos sekin sieltä lentää samalla kuin kaikki muu sinne kuulumaton jos tilanne tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulos sekin sieltä lentää samalla kuin kaikki muu sinne kuulumaton jos tilanne tulee.
En suostu siihen. Minun tauluillani on myös oikeasti arvoa.
Väestöliitto jakaa suojia aina keväisin.