Mitä ylläsi oleva pusero (tms) on maksanut?
-
Kommentit (107)
Viiden euron perustoppi HenkkaMaukasta. Yleensä ostan kyllä vaatteeni kirpputorilta.
Tässäkin ketjussa huomaa kuinka paljon wt-mammoja paikalla. Ostetaan halvinta mahdollista lapsityövoimalla sortuvissa tehtaissa tehtyä roskaa, joka kestää pari kuukautta. Laadukkaat kirpparilöydöt ovatkin asia erikseen. Kotimaista paitaa tai vaatetta ei kukaan mainostanut päällää olevan.
Itselläni on kaunis nanson t-paita, 4 vuotta vanha, mutta edelleen loistavassa kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:25"]Mulla on päällä toppi 100 kruunua Tukholmasta, mokkatakki 27 euroa ja lyhythihainen neuletakki, joka löytyi hoikistumisen myötä kaapista. Sen hintaa en tiedä
[/quote]
Höh. Missä noin kylmä on?
[/quote]
Töissä, ilmastointi puhaltaa niin, että on pakko pukea päälle. Ohut mokkatakki ei ole myöskään ollut aamuisin tai 8 jälkeen illalla yhtään liikaa.
Mekko 3 euroa UFFilta. Tää päällä menos bileisiin ja baariin tänään.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:40"]Tässäkin ketjussa huomaa kuinka paljon wt-mammoja paikalla. Ostetaan halvinta mahdollista lapsityövoimalla sortuvissa tehtaissa tehtyä roskaa, joka kestää pari kuukautta. Laadukkaat kirpparilöydöt ovatkin asia erikseen. Kotimaista paitaa tai vaatetta ei kukaan mainostanut päällää olevan.
Itselläni on kaunis nanson t-paita, 4 vuotta vanha, mutta edelleen loistavassa kunnossa.
[/quote]
Valitettavasti Nanso ei tee mun tyylisiäni vaatteita lainkaan. Ostan vaatteitani myös kirppikseltä. Mutta jos paino on pudonnut 25 kiloa,joutuu niitä uusimaan paljon. Mun päällä oleva lyhythihainen neuletakki on yli 10 vuotta vanha. Olen varma tyylistäni ja käytän vaatteitani pitkään. Esim käytössä on edelleen 20 vuotta vanhoja vaatteita. Nyt tosin olen painon pudottua näin paljon pisyänyt vaatteita surutta kiertoon. En enää ikinä halua olla niin iso kuin olin.
0€. Sain ystäväni vanhan lyhythihaiset tunikan. Tää on mustavalkoinen puuvillatunika. Tykkään tosi paljon.
Helletoppi kitin värinen n. 70 € Putiikki rannalla nettikauppa. Tykkään.
1000 jeniä, silloin taisi olla 10e, nyt ois vähän edullisempi euroissa.