Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alan olla erittän huolissani tyttärestäni!!!

Vierailija
21.08.2015 |

on 15v ja kaiken tiedon mukaan "normaali". silti ainoat ja parhaat ystävät ovat naapurin 8v sekä 10v siskokset joiden kanssa pyöräilee, leikkii barbeilla, katsoo Harry Pottereita ym. ikäisiään ystäviä ei ole. käy mielellään leffassa.. minun kanssani. ei myöskään ole tippaakaan kiinostunut ulkonäöstään. kulkee ohut ja aina likaisen näköinen (sukuvika, mutta itse sentään värjään ja käyn kampaajalla) hailakanruskea tukka silmillä eikä suostu edes ponihäntään! vaatteina pitää sitä, mitä ostan kunhan ei hihattomia paitoja tai mekkoja/hameita. lempiasu taitaa olla huppari ja lököhousut.

hiljainen on, mutta iloisen oloinen. ei mitenkään masentunut. on myöskin sanonut, ettei kaipaa (enempää) kavereita. yritän uskoa, että kaikki on ok mutta mielestäni tytön käytös on epänormaalia ! tuossa iässä käydään leffassa kavereiden kanssa, ei äidin. pussaillaan poikia, ei leikitä barbeilla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Hän kehittyy myöhemmin

Vierailija
2/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tyttösi olla lapsi. Hän on onnellinen, eikö se ole tärkeintä?
Kerkee hän vielä hankkimaan kavereita, dokaamaan ja säätämään jätkien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tytön olla. Kunhan pidät huolen että oppii tarpeelliset taidot aikuisuutta varten (ettei kaikilta osin elä siellä pikkulapsen maailmassa). On ihan ok tykätä leikkimisestä ja omasta rauhasta. Tytön elämäntyyli on ihan yhtä hyvä kuin se poikien perässä juoksevienkin. Kunhan lapsi on onnellinen ja pakolliset asiat hoituu (koulu, mahdolliset kesätyöt yms)

Vierailija
4/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on erilainen kuin sinä.

Vierailija
5/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käytetään hyväksi??

Vierailija
6/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen ettei 15v 9. luokkalainen tyttäreni pussaile. Kavereita on. Muttei luuhaa kylillä. Keskittyy kouluun ja harrastuksiin. Kiva tyttö, jolla edessä loistava tulevaisuus

Vierailija
7/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan syyllistä häntä siitä, ettei ole haarat levällään jossain.

Vierailija
8/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 14-vuotias tyttö, joka on sosiaalisesti aika kömpelö. Ei oikein saa koskaan kavereita oman ikäisistä, on hieman lapsellisempi kuin muut. Viettää vapaa-aikansa harrastuksissa ja 10- ja 12-vuotiaiden sisarustensa kanssa. 

Ihan hyvä vaan ettei vielä pussaile ketään. Olin itse samanlainen, mutta aikuistuin parissa vuodessa, aloin seurustella, menin nuorena naimisiin ja tässä sitä nyt on oltu viimeiset 18 vuotta yhdessä. Saan pussailla ihan niin paljon kuin ehdin.

Vierailija
9/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, ei ole normaalia.

Vierailija
10/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni tuo vain on kummallista ensi kuussa 16v täyttävälle tytölle, jolla on edessä opiskelut ym. meinaako vielä 18-vuotiaana käydä pikkutyttöjen kanssa pulkkamäessä, lumiheppoja rakentamassa, barbeja pukemassa..?

:/

Alku.P

Vierailija
11/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:13"]

[/quote]

en tarkoita seksiä. vaan viatonta flirttiä poikien kanssa. semmoista, mitä itsekkin tuli tehtyä. sanoisi nyt edes että joku poika on söpö!

Alku.P

Vierailija
12/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:13"]Olen iloinen ettei 15v 9. luokkalainen tyttäreni pussaile. Kavereita on. Muttei luuhaa kylillä. Keskittyy kouluun ja harrastuksiin. Kiva tyttö, jolla edessä loistava tulevaisuus
[/quote]

Ohis, mutta millainen ihminen alapeukuttaa tätä vastausta? En voi ymmärtää.

Ei ap, eikä tuo kommentoija

Vierailija
13/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut on lapsellisia aikuisinakin mutta olen huomannu et usein ne on hyvinkin aikaansaavia opiskelussa ja työelämässä joten mitä vikaa vaikka joku olis koko ikänsä vähän "heppatyttö" tai muuten lapsellinen. Ei sitä ulkopuolisetkaan pakolla muuttaa voi

Vierailija
14/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan toki tytärtäni sellaisena kuin on, mutta huolettaa että meinaako kasvaa ikinä aikuiseksi? nytkin on näiden ystäviensä kanssa jätskiostoksilla.. tyttöjen äiti on tietenkin vain iloinen " lapsenvahdista"!

Alku.P

Vierailija
15/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:13"]Olen iloinen ettei 15v 9. luokkalainen tyttäreni pussaile. Kavereita on. Muttei luuhaa kylillä. Keskittyy kouluun ja harrastuksiin. Kiva tyttö, jolla edessä loistava tulevaisuus
[/quote]

Ohis, mutta millainen ihminen alapeukuttaa tätä vastausta? En voi ymmärtää.

Ei ap, eikä tuo kommentoija
[/quote]
No itellä tuli tuosta kommentista mieleen, että jos "luuhaisi" niin ei muka olisi hyvä tulevaisuus edessä..?

Vierailija
16/16 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:13"]

[/quote]

en tarkoita seksiä. vaan viatonta flirttiä poikien kanssa. semmoista, mitä itsekkin tuli tehtyä. sanoisi nyt edes että joku poika on söpö!

Alku.P
[/quote]

Jos hän tykkää enemmän tytöistä?