Te jotka leikkasitte tässä longbobhuumassa hiuksenne, kaduttaako?
Mua kaduttaa :(
Kommentit (58)
Siis tällainenkö se long bob on:
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:52"]
Mua kaduttaa :(
[/quote]Tyhjää melskausta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:28"]Siis tällainenkö se long bob on:
Eiku longbob!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:23"]Inhoan alle olkapäiden olevia hiuksia!
[/quote]
Miksi
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:59"]En leikannut long bobiksi, vaan reilusti lyhyemmiksi. Nyt ei kaduta mikään muu kuin se, että join eilen rahat, jotka oli tarkoitettu parturikäyntiin. Tarvii taas 7cm pois mitasta
[/quote]
Ootko niin ruma että joudut itse ostaa juomasi?
[/quote]
Tai ehkä ei ole niin tyrkky että ottaa kaiken tarjolla olevan vastaan?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:59"]En leikannut long bobiksi, vaan reilusti lyhyemmiksi. Nyt ei kaduta mikään muu kuin se, että join eilen rahat, jotka oli tarkoitettu parturikäyntiin. Tarvii taas 7cm pois mitasta
[/quote]
Ootko niin ruma että joudut itse ostaa juomasi?
[/quote]
Tai ehkä ei ole niin tyrkky että ottaa kaiken tarjolla olevan vastaan?
[/quote]
Tai ehkä vain juoppo kun juo kaikki rahansa :/
Kaduttaa!! Hiuksia ei voi pitää irti, koska roikkuvat silmillä eikä näe mitään!
Pidän aina ponnarilla ja kun ponnarin illalla aukaisee, hiukset ovat karmaisevat! Lättänät päältä ja alhaalta kuohkeat kuin 1700 luvun miehillä.
Tämmöiset noin niinku suunnilleen:
Näytän todella hirveältä. Kunhan hiukset tästä kasvavat 10-15 cm, leikkaan sivuilta kevennetysti ja takaa pidemmän mallin.
Älkää kukaan vaan langetko long bobiin. Long Bobiin... ihan kuin se olis joku äijä... :D
Minulla on ollut lyhyemmät kuin lapaluupituiset hiukset viimeksi alle 10-vuotiaana. Jos olisi lomg bob, äkkiäkös se kasvaisi pitkäksi taas. Kasvattamisvaiheessa ei olisi koskaan oudon näköinen. Kouvola-tukkien ja sivusiilien kohdalla olen miettynyt joskus, miten ne saa kasvatettua pois. Eikä sekään mikään ongelma ole, uusiutuvasta luonnonvarasta on kysymys.
Ei kaduta vaikka en tästä yhtään tykkääkään. Mulla ollut koko ikäni (niin kauan kun olen itse saanut hiuksistani päättää) samanlainen pitkä tukka jolle ei ole oikeen tehty mitään muuta kun tasoiteltu. Nyt halusin jotain uutta ja annoin kampaajalle vapaat kädet. Leikkasi mulle long bobin ja ei tää mulle sovi, olen yrittänyt tässä viikon ajan totutella mutta ei vaan musta sovi vieläkään. Onneksi leikkasi sen verran pitkän, että menee kiinni. Nyt kasvatellaan taas pidemmät hiukset ja mietitään ehkä jotain muuta mallia pitkille sitten.
Kampaaja laittoi tän kyllä nätiksi, mutta en itse osaa pistää yhtä nätiksi. Ja rehellisesti puhuttuna en kampaajallakaan tästä tykännyt, mutta ajattelin vain että tarvitsen aikaa tottumiseen. Kampaaja teki kuitenkin hyvää työtä. :)
Ainut asia joka kaduttaa että kuuntelin (ja kuuntelen edelleen) mieheni mielipidettä, joka on sitä mieltä että pitkät hiukset on kivemmat mulla kun lob. Leikkasin lobin vähän yli vuosi sitten ja edelleen haikailen niiden perään. Niin paljon helpomman käsitellä ja omasta mielestäni näytti paljon paremmalta kun pitkät hiukset.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:39"]
Pidän aina ponnarilla ja kun ponnarin illalla aukaisee, hiukset ovat karmaisevat! Lättänät päältä ja alhaalta kuohkeat kuin 1700 luvun miehillä.
Näytän todella hirveältä. Kunhan hiukset tästä kasvavat 10-15 cm, leikkaan sivuilta kevennetysti ja takaa pidemmän mallin.
Älkää kukaan vaan langetko long bobiin. Long Bobiin... ihan kuin se olis joku äijä... :D
[/quote]
Long Bob:
:D :D
Leikkasin vuosi sitten ja ylläpidin mallia koko ajan ja vasta nyt on alannut kaduttamaan,kun katsoin vanhoja profiilikuviani facesta. Noh, onneksi viimeisimmästä kampaajaköynnistä on jo 3kk, tässähän tää kasvaa :)
Onneksi luin tämän ketjun niin maltan pysyä erossa saksista. Mulla on luonnonkiharaa ja nykyisessä bsl-pituudessa se pysyy hallinnassa. Latva on kyllä vähän ohut, mutta sitä kasvatellaan tuuheammaksi pikku hiljaa eli leikkaan n. sentin kuussa. Tuo "hiirenhäntä" latva ärsyttää, mutta toisaalta lobissa ois sitten muut ongelmat. Jos joutuisin lobin kanssa käyttämään fööniä ja suoristusrautaa, niin tukan kunto menisi lopulta vain huonompaan suuntaan. Tässä nykyisessä pituudessa pärjään melko hyvin ilman mitään lämpökäsittelyjä, kunhan en pyri täydellisyyteen. Täytyy jatkaa tällä hitaalla tiellä kohti tuuheampaa latvaa. Tsempit kaikille lob-krapulaa poteville :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:39"]
[/quote]
Ai hitto ku repesin ääneen nauraa tolle linkin kuvalle...:D Mistä hitosta tuon löysit kuvaamaan tukkaasi?
Kaduttaa, kampaaja vakuutti että hyvä tulee. Koska on kihara tukka, hän suoristi sen, että olisi muodin mukainen. Eihän se perkele enää ikinä sellainen ole kun sen kerran pesin! Takkuinen villakoira! Onneksi tukka kasvaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:28"]Siis tällainenkö se long bob on:
Eiks tää ollu muotia muutama vuosi sitten??
Ei kaduta, kalju sopii minulle oikein hyvin.