Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka leikkasitte tässä longbobhuumassa hiuksenne, kaduttaako?

Vierailija
21.08.2015 |

Mua kaduttaa :(

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:59"]En leikannut long bobiksi, vaan reilusti lyhyemmiksi. Nyt ei kaduta mikään muu kuin se, että join eilen rahat, jotka oli tarkoitettu parturikäyntiin. Tarvii taas 7cm pois mitasta [/quote] Ootko niin ruma että joudut itse ostaa juomasi?

[/quote]

eipä siellä tyhjässä kapakassa torstaina päivällä ollut paljoa porukkaa tarjoamassa. En kuitenkaan väitä, että normaalisti ilmaisia juomia satelisi ovista ja ikkunoista

Vierailija
22/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kaduttaisi, jos mitään ei uskaltaisi kokeilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkasin pitkän paksun tukkani lyhyeksi ja tuntuu ettei meinaa kasvaa takaisin sitten millään. :S Aina tukkani on kasvanut kohisten, nyt ehkä sentin kahdessa kuukaudessa. Kaduttaa, varsinkin kun olen muuten niin ruma ja vanha tukkani oli ulkonäössäni ainut kaunis asia josta olen saanut kehuja. Blaah. Kyllä tänkin kanssa elää, mutta jos pääsisin ajassa taaksepäin vetäisin itseäni litsarilla naamaan silloin kun ekan kerran aloin polkasta haaveilla.

Vierailija
24/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:12"]Onhan se nyt sata kertaa parempi kuin joku pidennyksenreuhake.
[/quote]

Ihan omaa hiusta ne pitkät oli

Vierailija
25/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini (kampaaja) melkein pakotti mut kokeilemaan long bobia ja tein sen. Ei kyllä ole oikein onnistunut omalla kohdallani. Tukasta tuli ihan liian lyhyt ja näytän nyt sitten varmaan 10 vuotta ikäistäni vanhemmalta, jee. Kunnon mummopotta. Kasvais jo.

Vierailija
26/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin vuosi sitten jo, ei kaduta. Ihanan helppo laittaa, ei tarvitse kuluttaa hiusten suoristamiseen koko aamua, eikä näytä luonnonkiharanakaan epäsiistiltä (toisin kuin pitkät hiukset). Ulkonäköön liittyen elämäni paras päätös!

Vierailija
27/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä taitaa olla nyt pari vuotta kun tuollaisen leikkuutin. Hetken sitä jaksoi käydä säännöllisin väliajoin leikkuuttamassa, mutta alle vuodessa kyllästyin. Nyt kyllä houkuttaisi leikata taas. Näyttää tämäkin hiirenhäntä paljon paksummalta.

Vierailija
28/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:16"]Leikkasin vuosi sitten jo, ei kaduta. Ihanan helppo laittaa, ei tarvitse kuluttaa hiusten suoristamiseen koko aamua, eikä näytä luonnonkiharanakaan epäsiistiltä (toisin kuin pitkät hiukset). Ulkonäköön liittyen elämäni paras päätös!
[/quote]

Itselläni lähinnä päinvastainen vaikutus tässä.luonnonkiharassa päässäni. :( pitkänä pysyivät jotenkin paremmin kuosissa, nyt pätkästynä hius vetää älyttömän pienelle ja tiiviille käkkärälle ja vain suoristamalla saan ne kuriin.

Vierailija
29/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:12"]Enemmän kaduttaisi, jos mitään ei uskaltaisi kokeilla. 
[/quote]

Niin no totta tämäkin. Haikailisin varmaan lyhyttä tukkaa edelleen jos en olisi leikannut :D

Vierailija
30/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:16"]Leikkasin vuosi sitten jo, ei kaduta. Ihanan helppo laittaa, ei tarvitse kuluttaa hiusten suoristamiseen koko aamua, eikä näytä luonnonkiharanakaan epäsiistiltä (toisin kuin pitkät hiukset). Ulkonäköön liittyen elämäni paras päätös! [/quote] Itselläni lähinnä päinvastainen vaikutus tässä.luonnonkiharassa päässäni. :( pitkänä pysyivät jotenkin paremmin kuosissa, nyt pätkästynä hius vetää älyttömän pienelle ja tiiviille käkkärälle ja vain suoristamalla saan ne kuriin.

[/quote]

Tiivis käkkärä olisi kiva! Itselläni pörröinen ja kuiva peikkohiuslaatu, välillä vain laineikas, välillä korkkiruuvikiharaa, aina epäsiistin näköinen. Nyt lyhyessä mallissa hiusöljy riittää silottamiseen, pitkinä hiusöljy sai vain rasvaisen näköiseksi.

Vierailija
31/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:16"]

Leikkasin vuosi sitten jo, ei kaduta. Ihanan helppo laittaa, ei tarvitse kuluttaa hiusten suoristamiseen koko aamua, eikä näytä luonnonkiharanakaan epäsiistiltä (toisin kuin pitkät hiukset). Ulkonäköön liittyen elämäni paras päätös!

[/quote]

Jos on luonnonkiharat, niin long bob ei ole minun mielestäni hyvä vaihtoehto...

Vierailija
32/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:16"]

[/quote]

Jos on luonnonkiharat, niin long bob ei ole minun mielestäni hyvä vaihtoehto...

[/quote]

Minusta on, jos jättää tarpeeksi pitkäksi. Tai suoristaa hiuksiaan.

Vierailija
33/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long cock ;)

Vierailija
34/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 30v, minun hiukset oli puoleen selkään, ja leikkuutin tällaisen samanlaisen

http://www.stylesglow.com/wp-content/uploads/2014/06/Beach-Waves-long-Bob-2014.jpg?8ad3d8

Aion ehdottomasti pitää tämän kampauksen koska visuaalisesti se korostaa poskipäitäni, saa nenän näyttämään pienemmältä, huulet suuremmilta ja kaulan pidemmältä (meillä suomalaisilla kun tahtoo olla lyhyehkön näköiset kaulat muutenkin). Moni sanonut että näytän hoikemmalta vaikken ole edes laihtunutja siltä että olisin juuri ollut pitkällä kylpylälomalla :D Ilmainen minikasvojenkohotus, siis.

Shampoota ja hoitoainettakin menee nyt paljon vähemmän eikä enää tarvitse ostella kalliita latvaseerumeja ja hiusnaamioita joita pitkät hiukset vaativat näyttääkseen hyviltä.

Vierailija
35/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hius on uusiutuva luonnonvara.

Vierailija
36/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän, lähinnä sen takia, etten osannut itse laittaa tukkaa. Kampaajalla se näytti ihanalta; latvat käännetty raudalla sisäänpäin ja tukka oli tuuhea. Ostin samat tuotteet kotiin, mutta ei vaan onnistunut. Harmitti, kun tukkaa ei saanut kunnolla kiinni, koska se oli niskasta niin paljon lyhyempi. No, onneksi tukka kasvaa :)

Vierailija
37/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole leikannut vaan kasvattanut. Ei harmita, tää on nyt kiva, vielä hyvin laitettavissa ja tarvittaessa saa kiinni.

Vierailija
38/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massaa, en tykkää

Vierailija
39/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin noin pari vuotta sitten, nyt on jo kasvanut melko paljon siitä pidemmäksi. Oli edestä vähän pidempi kuin takaa. Muuten oli kiva, mutta esim. salilla sitä ei saanut kunnolla kiinni = rasittavaa. Kasvatin myös otsiksen välillä pois, mutta miehen mielestä lähti 10 v. iästä pois kun leikkautin sen takaisin.

Vierailija
40/58 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan alle olkapäiden olevia hiuksia!