Kertokaa mulle mitä todisteita on Jumalan olemassa olosta?
Kommentit (33)
vakuuttelee tosta mielenrauhasta, ei se oo mikään todiste! Uskotteko että esim buddhalaisuuteen uskovat ovat oikeasti saatananpalvojia? Jos ovat niin miten sitten sekin uskonto kannustaa tekemään hyvää, rakastamaan lähimmäistä jne..? Eikä perustu pelkoon sen enempää kun kristinuskokaan, pelotellaanhan kristinuskossakin helvetillä!
Ja ihan vaan tiedoksi, esim. buddhalaisuudessa ei palvota mitään jumalia, se on enemmänkin filosofinen tapa suhtautua elämään ja koittaa löytää hyvä tapa elää elämää. Kyllä, se luetaan maailman uskontoihin, mutta uskonto-nimitys ei aina tarkoita sitä, että uskotaan juuri jumalaan/jumaliin. Uskoa voi moniin eri asioihin, kuten erilaisiin oppeihin hyvästä elämästä.
Vierailija:
Maailmankaikkeudessa on myös muita henkiolentoja, mutta he ovat demonisia. Muut uskonnot ja pakanauskonnot perustuvat joko alistamiseen tai pelkoon ja pahojen henkien loitolla pitämiseen erilaisin loitsu/taikakeinoin loitolla. Kyse on epäjumalanpalveluksesta, joka ei anna ihmiselle mielenrauhaa.
Vain Jeesus kristus, joka on tie Jumala luokse, tuo meille todellisen vapauden, onnen ja rauhan. Lue kirja Gurun Kuolema, niin ymmärrät mistä puhun.
Vierailija:
Ja ihan vaan tiedoksi, esim. buddhalaisuudessa ei palvota mitään jumalia, se on enemmänkin filosofinen tapa suhtautua elämään ja koittaa löytää hyvä tapa elää elämää. Kyllä, se luetaan maailman uskontoihin, mutta uskonto-nimitys ei aina tarkoita sitä, että uskotaan juuri jumalaan/jumaliin. Uskoa voi moniin eri asioihin, kuten erilaisiin oppeihin hyvästä elämästä.Vierailija:
karkottamiseksi. Jumala ja Jumalan sana on vihollista voimakkaampi.
Buddhalaisuus taas on vaikeaselkoinen oppi, älylliseen filosofiaan rinnastettava, joka ei aukene tavalliselle kansalle, siksi tavallinen kansa palvoo Buddhaa jumalanaan ja harjoittaa pakanallisia loitsumenoja.
Kristinuskon totuus on taas ihmeellisen selkeä ja puhdas totuus. Me olemme syntisiä ja synti on erottanut meidät Jumalasta. Paholainen pitää meidän synnin avulla pihdeissään. Mutta Jumala syntyi maailmaan ja kärsi ristinkuoleman meidän puolestamme ja voitti kuoleman vallat, jotta me pelastuisimme paholaisen ja synnin orjuudesta ja pääsisimme takaisin vapaaksi Jumalan, Luojamme yhteyteen ja Jumalan lapsiksi jälkeen.
Jeesus on vapahtaja. Jokainen, joka häneen uskoo on vapautunut Saatanan ja pimedyen kahleista ja uudestisyntynyt ihmisenä. Uudestisyntyneen ihmisen ei tarvitse pelokkaana lukea loitsuja pahojen karkottamiseksi, pahoilla hengillä ei ole enää valtaa uudestisyntyneen kristityn sieluun, sillä Jeesus taistelee hänen kanssaan.
Sen vain tietää, ja kuinka hassulta ja hölynpölyltä kaikki uskomattomat jutut kuulostavatkin, niin silti olen todella onnellinen, että itse vilpittömästi voin uskoa.
Varmaan monilla omakohtaisia kokemuskia, mutta itse pidän merkittävinä asioina juuri sit, että kaikki ikivanhat profetiat ovat nyt meidön aikanamme toteutneet ja mitä ilmeisimmin lopun ajat obat käsillä...
ollu valmis lähtemään täältä. minulla on toi jumala-usko nyt pahasti heittänyt kärrynpyörää...
aina ruveta tavallaan syyttään Jumalaa kaikesta pahasta/ikävästä mikä tapahtuu. Nuo on sellasia asioita mihin ei varmasti tässä maailman ajassa saada vastausta; miksi pieni lapsi esim. kuolee.
Siitäkin jauhetaan että jos kerran Jumala on olemassa, niin miksi täällä on niin paljon pahuutta ja sotia yms. Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon, ja ihminen käyttää sitä. Jumala olis epäreilu jos se jotenkin pakottais ihmiset uskomaan itseensä ja toimimaan niinkuin hän haluaa, ohjailisi meitä kuin pelinappuloita. Samoin kun Raamattu sanoo että taivaaseen pääsevät Jeesukseen uskovat ihmiset, ei kai nyt kukaan joka ei Jeesusta seuraa, halua viettää hänen kanssaan ikuisuutta!! Jumala on antanut meille mahdollisuuden valita, vapaan tahdon.
Eli jotain suurempaa kuin me ihmiset täytyy olla. Jumala on minulle ainoa toivo kuoleman jälkeen. Olen kokenut Jumalan rakkautta usein.
Vierailija:
- luonnon ihmeet (eläinten suojakuviot ja -värit ym. upeat ja erikoiset jutut)
Luonnon ihmeet selittää ihan täysin evoluutioteoria; vahvimmat ja sopeutumiskykyisimmät selviytyvät ja jatkavat sukua. Oletkohan koskaan kuullut?
- lukuisten ihmisten todistukset omakohtaisesta uskosta ja kokemuksistaan sekä rukousvastauksista kautta vuosituhansien
- Raamatun todistus Jumalasta ja sen todeksi kokeminen omassa ja useiden muiden ihmisten elämässä
- useat omakohtaiset kokemukseni Jumalan avusta ja tuesta elämäntilanteissani, rukousvastauksista, ihmisistä, jotka ovat tulleet apuun juuri oikealla hetkellä
- omakohtainen rauha ja vapauden tunne sisimmässäni, joka ei ole lähtöisin ihmisestä
Jos joku ryhmä tulee sanomaan sinulle, että heidän kaikkien vintillään asuu pieni vihreä mies, jota eivät ole koskaan nähneet, mutta he kaikki uskovat vahvasti siihen, uskotko heitä?
- rukoustilanteessa ja muulloinkin kokemani rakkauden ja hyvyyden kosketus, Jumalan Pyhän Hengen läsnäolo
Ollessani oikein hyvällä mielellä, rentoutunut ja keskityn vain ja ainoastaan siihen tilanteeseen, osaan vaipua transsiin. Verrattavissa ehkä juurikin tuohon. Mites selittäisit sen?
-esirukoustilanteissa sekä hengellisissä tilaisuuksissani kuulemani rohkaisevat ja kohti käyvät sanat, jotka esirukoilija tai puhuja on lausunut täysin tuntematta minua tai elämäntilannettani
Todella usein iltapäivälehtien ja paikallislehtien horoskoopit ovat kuin suoraan minun sen hetkisestä tilanteestani.
Muun muassa nämä ja monet muutkin asiat todistavat minulle Jumalasta.
Monet asiat todistavat, että emme ole ainoita eläviä otuksia tässä maailmankaikkeudessa ja että elämämme on lähtöisin jostain muualta kuin tältä maapallolta. Kaikki kehitys on lähtöisin suuresta alkuräjähdyksestä ja kaikki tulee loppumaan lähes samalla tavalla.
lopullisesti. On vain eri teorioita, joita vähän väliä kumotaan. Ottakaa järki esiin oikeesti, ei tää kaikki ole ihan sattumaa! Raamatussa olevat lopun aikojen ennustuksetkin ovat toteutumassa. Me suomalaiset olemme hylänneet jumalan, etsimme häntä vasta kuoleman edessä. tosin emme tiedä milloin kuolemme ja silloin myöhäistä. Jumala on rakkaus ja miksi emme uskoisi häneen?
ei ole pystytty todistamaan täysin paikkansa pitäväksi.
Vierailija:
ei ole pystytty todistamaan täysin paikkansa pitäväksi.
Näytä ihmeessä ne todisteet!!
Milloin aika on alkanut milloin se loppuu.. Siis kaiken olemassaolo, myös maapallon ulkopuolella. Jotkut asiat eivät ole järjellä selitettävissä, millä sitten?
Vierailija:
Maailmankaikkeudessa on myös muita henkiolentoja, mutta he ovat demonisia. Muut uskonnot ja pakanauskonnot perustuvat joko alistamiseen tai pelkoon ja pahojen henkien loitolla pitämiseen erilaisin loitsu/taikakeinoin loitolla. Kyse on epäjumalanpalveluksesta, joka ei anna ihmiselle mielenrauhaa.
Vain Jeesus kristus, joka on tie Jumala luokse, tuo meille todellisen vapauden, onnen ja rauhan. Lue kirja Gurun Kuolema, niin ymmärrät mistä puhun.