Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä harmaa palmikkoneulepaita v-kaula-aukolla?

Vierailija
21.08.2015 |

Miten voi olla tällaisen peruspaidan löytäminen niin vaikeaa?! Kriteerit siis otsikossa, enkä haluaisi mitään oudon väristä logoa rintamukseen, musta tai harmaa menee kyllä. Hintakatto 150 euroa ja olen valmis tilaamaan netistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielellään jokin laadukkaampi kuin henkkamaukka. Ap

Vierailija
2/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:13"]

Miten voi olla tällaisen peruspaidan löytäminen niin vaikeaa?! Kriteerit siis otsikossa, enkä haluaisi mitään oudon väristä logoa rintamukseen, musta tai harmaa menee kyllä. Hintakatto 150 euroa ja olen valmis tilaamaan netistä.

[/quote]

Tuosta: http://www.softgoat.com/en/women/sweaters/cable_knit/womens-cable-knit-grey#

Menee kyllä vähän yli sun kipurajan, mutta noi on uskomattoman hyvälaatuisia ja käytännössä ikuisia, kun muistaa välillä tuulettaa ja harjata nypyt pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:13"]

[/quote]

Tuosta: http://www.softgoat.com/en/women/sweaters/cable_knit/womens-cable-knit-grey#

Menee kyllä vähän yli sun kipurajan, mutta noi on uskomattoman hyvälaatuisia ja käytännössä ikuisia, kun muistaa välillä tuulettaa ja harjata nypyt pois :)

[/quote]

Eiku hemmetti, tuossahan onkin o-aukko... :(

t. edellinen hätähousu

Vierailija
4/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvältä näytti muuten mutta tosiaan vääränlainen kaula-aukko. Kiitti kuitenkin!

Vierailija
5/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gantilla näin uuden harmaan palmikkoneuleen :)

Vierailija
6/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:26"]Gantilla näin uuden harmaan palmikkoneuleen :)
[/quote]

Itse olen katsonut Gantin neuleita mm. Zalandolta enkä löytänyt v-aukkoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän