Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassaneiti tervehti iloisesti jonossa edelläni meneviä asiakkaita. Minulle ei sanonut mitään

Vierailija
15.03.2022 |

Mitä voi päätellä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan KATEELLINEN,  KADEn ei kandee kaveerata

Vierailija
22/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sinä itse tiedät parhaiten, miksi olet niin luotaantyöntävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tällä henkilöllä on jotain äititraumoja ja sinä triggeröit ne väärällä korvan asennolla pintaan. Saattoi vajota ajatuksiinsa ja unohtaa tervehtiä, kassalla olo on aika stressaavaa usein. Yhtä kaikki, ei kannata ottaa tuollaista henkilökohtaisesti. Ihmiset osaavat olla tosi epäloogisia.

Vierailija
24/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa villiä settiä vastauksissa.

Jos ihan vilpittömästi kysyt tätä, voin ex -kassaneitinä valottaa joitakin seikkoja. Kiire ja pitkä päivä voi aiheuttaa senkin, ettei edes muista, joko tervehti asiakasta. Ja joskus saattaa jäädä välistä. Joskus sai mielessään hävetä tätä, mutta se on ihan totta.

Jos kassalle tulee seurue, tervehdin vain kerran. Tervehtiminen on myös tapa ilmoittaa seuraavan asiakkaan vuorosta ja itse ainakin tervehdin jokaista ihan siitäkin syystä. Vaikka adiakas tuijottelisi kengänkärkiään tai puhelintaan. Jos asiakas sanoo lähtiessä kiitos hei, se on jo kohteliasta ja mieleenpainuvaa. Kuuntelin tuon hetken aina herkällä korvalla. Mun poika tekee aina noin ja muistan yhden ainoan myyjän vastanneen. Se todella tuntuu tympeältä toisen puolesta. Vaikka itse olen saanut hyvää palvelua.

Tervehtimättä jättäminen on todella suuri virhe kassalta. Ja vielä, kun se tapahtuu noin, että edellä olevat huomattiin. Siitä voi laittaa maininnan palautteisiin. Vanhat ihmiset sanovat ihan päin naamaakin, että asiakasta on tapana tervehtiä.

En usko, että vika on sinussa. Kassa voi myös jäädä ajatuksiinsa joskus. Mutta nuo mainitsemani asiat ovat kertaluonteisia.

Vierailija
25/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota pidä ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Kassalle olet tuntematon henkilö.  Minulle asioidessa tärkeämpää että kaupasta löytyy tavara mitä etsii ja saa sen maksettua kassalla. Kassan tervehtiminen on sivuseikka, vaikka se kuuluisi hyvään asiakaspalveluun.

26/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy myös aina näin. Varsinkin jos edelläni on joku komea nuorimies, niin hänelle kyllä hymyillään ja lirkutellaan, mutta tällaista täti- ihmistä ei kukaan noteeraa.

Vierailija
27/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenikin käynyt monesti niin että tervehtii iloisesti edelläolevaa miestä mutta minunkohdalla hymy hyytyy ja ei sano mitään.. ollut myös aika myrkyllisiä katseita, tätä tapahtuu aika usein. :D yritän jokatapauksessa olla aina ystävällinen tervehtimällä hymyillen. 

N24

Vierailija
28/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ohi aiheen, mutta tuo "kassaneiti" on niin huvittava ja vanhanaikainen sana.

Ovatko kaikki kassalla työskentelevät siis aina neitejä sukupuoleen tai siviilisäätyyn katsomatta?