Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassaneiti tervehti iloisesti jonossa edelläni meneviä asiakkaita. Minulle ei sanonut mitään

Vierailija
15.03.2022 |

Mitä voi päätellä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi että tuijottelet vaan koko ajan sen tissejä.

Se pitää tehdä huomaamattomasti!

t. setämies

Vierailija
2/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet venäläinen trolli.

Vierailija
4/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se jotain änkyttää naama punaisena. Tervehdin kuitenkin, vaikka en tiedä mitä yrittää sanoa.

Vierailija
5/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et katsonut häntä silmin, et terveyhtinnyt itse häntä kun vuoroisi tule kassalla.Ai.ai .. Oliko se puhelin taas kädessäsi? Minä inhoan henkilöitä isosti joilla puhelin aina kädessä.En tervehdi en noteraa!

Vierailija
6/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on joskus käynyt noin. En tiedä miksi. Olen aina asiallinen ja ystävällinen kaikille.

Vierailija
7/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa jossa käyn on kanssa yksi myyjä joka ei ikinä tervehdi minua vaikka kaikkia muita tervehtii. Näyttää vain hapanta naamaa vaikka itse tervehdin. Miten pitäisi suhtautua? Joskus ajattelen että näytän keskaria hänelle.

Vierailija
8/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kassaneidin mielestä jollain tavoin outo. Kun odotit jotain tervehdystä, kassaneiti luki sun olemuksesta, että odottaisit häneltä jotain muuta, ja häntä alkoi karmimaan. Näin voisi päätellä.

Vierailija
9/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain ihmisissä on vaan jotain niin iljettävää, ettei kassaneiti pysty pysyä edes ammattiroolissaan vaan se inho puskee läpi ja vaikuttaa käytökseen.

Vierailija
10/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin pitäis jotenkin anteeksi pyydellä, et käyn ostoksilla heidän kaupassa. Sori kun oon taas tässsä!

AP

Vierailija
11/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se projekti ehkä. Etkö ole kuullut siitä pääkaupunkiseudulla? Miten omet voinut välttyä siltä. Siinä etukäteen näyteltiin tietyllä tavalla tiettyjen henkilöiden kohdalla. Voi niitä kohtauksia.

Vierailija
12/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain ihmisissä on vaan jotain niin iljettävää, ettei kassaneiti pysty pysyä edes ammattiroolissaan vaan se inho puskee läpi ja vaikuttaa käytökseen.

Kenessä se ”iljettävyys” onkaan, jos toinen ei ole tehnyt mitään väärää tai pahaa, vaan haluaa vain ostaa leipää ja banaania?

Kaikista ei tarvitse tykätä, mutta kyllä töissä pitää osata toimia ammattiroolissa. Jos ei kykene, niin on parasta ottaa loparit ja vapauttaa paikka jollekin sellaiselle, jolla ei ole ennakkoluuloja ja asennevammoja, jotka estää työnteon.

Vierailija
13/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas ystävällinen kassa sai erään sekoamaan, hänen mielestä kassa hymyilee vain hänelle, niinpä kysyi treffeille, vaan kassalla oli jo poikaystävä.

Vierailija
14/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet iljettävä limanuljaska. Näin minä asian näkisin. Ja kyllä, olen erittäin viisas.

Vierailija
15/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit varmaan itse valmiiksi naama norsunveellä. Minun mielestäni on silloin ihan OK kassoilta olla hymyilemättä. Ei asiakaspalvelijankaan tarvitse kaikkea sietää.

Vierailija
16/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähikaupassa oleva kassa alkoi tervehtiä mua  vasta kun täytin 30v. Nykyään jopa puhelee välillä samalla kun piippailee ostoksia ja maksan. :D Ehkä tämä rouva ei vain pidä nuorista aikuisista. Olen huomannut, että käyttäytyy samalla tavalla kaikkia kohtaan. Lapset ja teinit varsinkin tuntuu ärsyttävän häntä vaikka käyttäytyisivät kohteliaasti.

Vierailija
17/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa jossa käyn on kanssa yksi myyjä joka ei ikinä tervehdi minua vaikka kaikkia muita tervehtii. Näyttää vain hapanta naamaa vaikka itse tervehdin. Miten pitäisi suhtautua? Joskus ajattelen että näytän keskaria hänelle.

Näytä ensi kerralla itse tuplasti hapanta naamaa kassalle ja hymyile ja moikkaile muita.

Vierailija
18/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit kirjoitti:

Se oli se projekti ehkä. Etkö ole kuullut siitä pääkaupunkiseudulla? Miten omet voinut välttyä siltä. Siinä etukäteen näyteltiin tietyllä tavalla tiettyjen henkilöiden kohdalla. Voi niitä kohtauksia.

Mikä projekti? Ei kassat saa mitään projekteja tehdä työaikana.

Kassan käytös vaikuttaa kaupan maineeseen. Epäystävällinen käytös vie asiakkaat pois.

Vierailija
19/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olet venäläinen trolli.

iltalääkkeet ottamatta?

Vierailija
20/28 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisipa kassaneiti vähän ihastua ja siksi kissa vei kielen