naisen puute on tie syrjäytymiseen
Omasta kokemuksesta voin sanoa. Kun ei saa rakkautta, seksiä, läheisyyttä vastakkaiselta sukupuolelta se johtaa syrjäytymiseen monesti. Toki on niitäkin, jotka pystyvät elämään onnellisesti yksin, mutta suurinosa ihmisistä haluaa olla haluttu ja rakastettu. Minun päihde ja mielenterveys ongelmat johtuu koulukiusaamisesta, sitä myöten aiheutuneesta huonosta itsetunnosta jonka takia naiset ei ole huolinut minua. Huonon itsetunnon omaavan ujon miehen on lähes mahdotonta löytää nainen. Minä löysin yksinäisyyteen helpotuksen alkoholista ja, joskus tullut muutamakin viikko putkea oltua päissä. Nyt olen tosin onneksi päässyt alkoholista lähes kokonaan eroon. Kyllä asia niin on, että naisen puute sairastuttaa miehen ja monien miesten ongelmat juuri johtuu naisen puutteesta. En tässä nyt syyttele naisia, mutta miksi yhteiskunnalla ei ole tarjota apua naisen puutteesta kärsiville miehille?
Kommentit (237)
Olen sitä mieltä että naisten ja miesten segregaatio saisi loppua. Tarkoitan että miksi pienet tytöt ja pojat opetetaan jo tarhassa vihaamaan toisiaan? Varsinkin ainoille lapsille tämä on turmiollista, koska kotona ei ole sisaruksia. Näin aikaan saadaan vahingollinen kierre jossa vastakkainen sukupuoli esittäytyy vihollisena jota pitää välttää. Jos yhteiskunnassa ei olisi näitä sairaita ajatusmalleja niin ihmisten elämä olisi parempaa laadullisesti. Mutta nykyisellään kasvatus vahvistaa kieroutunutta kehitystä, jossa tytöt ovat prinsessoja ja pojat ovat pahiksia. Mitään biologista perustetta moiselle EI OLE. Kyse on vain kieroutuneesta vallankäytöstä, jota establishmentti käyttää ihmistaimia vastaan ehdollistaakseen heidät epävakaiksi veronmaksajiksi. Tämän tajuamiseksi ei tarvitse pedagogisia opintoja.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 05:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 05:48"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 05:43"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 05:21"]Se apu pitäisi saada aikaisemmin. Että itsetunto rakentuu ja pärjää myös naisten kanssa. Mitään apua naisen saantiin sinällään ei voi olla yhteiskunnalta tarjolla [/quote] Olet väärässä. Yhteiskunta ei voi tietenkään yksinäiselle miehelle naista hankkia. Mutta esimerkiksi kokemattomille miehille seksuaalipalvelua voitaisiin tarjota. Kokemattomuus on miehelle niin suuri häpeä ja siitä kun pääsee eroon paranee mahdollisuudet löytää se nainen parantuneen itsetunnon myötä. Tässä ei alistettaisi naista vaan naisille maksettaisiin palkka ja vapaastatahdosta naiset siellä olisi töissä. Eli ei mitään ihmiskauppaa ja naisen alistamista ei tähän liity mitenkään. Ap [/quote] Kuule. Maksettu seksi ei sinun itsetuntoa tai ihmisen ikävää poista [/quote] Ei se seksi sitä poistaisi mutta ehkä minun olisi helpompi lähestyä silloin naista kun olisi kokemusta. Vaikee sitä näin parikymppisenä miehänä lähestyä samanikäistä naista jolla on jo usean vuoden kokemus seksielämästä. Ap
[/quote]
Jos olet vasta parikymppinen, on sinulla vielä hyvin aikaa.
Kiva, että olet päässyt eroon alkoholista, olet raivannut yhden esteistä pois. Hoida seuraavaksi itsetuntoasiasi kuntoon, terapiassa tai omin voimin. Urheile, opiskele, selvitä mistä olet itse kiinnostunut ja keskitä aikaa oman elämäsi saattamiseksi sellaiseksi, mikä kuvastaa juuri sinua. Kyllä se nainenkin sitten löytyy, mutta ensin sinun on saatava muut asiat raiteilleen ja tykättävä myös itsestäsi.
Minulla on myös ollut parikymppisenä huono itsetunto. Siihen ei auta parisuhteet tai seksi, alkoholi tai mikään muukaan. On tartuttava toimeen ja tutkailtava itseään - löydettävä omat kiinnostuksen kohteet ja asiat joita elämässä haluaa toteuttaa. Opeteltava olemaan itsenäinen, yksin ja yhdessä.
Parisuhde/kumppanuus on monille yksi niistä elämään toivotuista asioista, mutta se ei voi olla ainut asia. Vaikka onnistuisitkin saamaan itsellesi kumppanin, ei suhteella ole tulevaisuutta, jos ripustaudut häneen ja oletat hänen vievän kaiken pahan pois mielestäsi. Onnellisuutta ei voi toiselta saada, se kumpuaa itsestä ja sitä voi toisen kanssa vain jakaa.
Se, että pääsisit painamaan jotain vaan naista ei takuulla ratkaise tuota koko ongelmaasi. Älä siksi jää tuleen makaamaan piparia odotellessasi. Tartu sillä aikaa härkää sarvista ja keskity sien sijaan kokonaisuuteen - eli sinun itseesi!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:04"]Olen sitä mieltä että naisten ja miesten segregaatio saisi loppua. Tarkoitan että miksi pienet tytöt ja pojat opetetaan jo tarhassa vihaamaan toisiaan? Varsinkin ainoille lapsille tämä on turmiollista, koska kotona ei ole sisaruksia. Näin aikaan saadaan vahingollinen kierre jossa vastakkainen sukupuoli esittäytyy vihollisena jota pitää välttää. Jos yhteiskunnassa ei olisi näitä sairaita ajatusmalleja niin ihmisten elämä olisi parempaa laadullisesti. Mutta nykyisellään kasvatus vahvistaa kieroutunutta kehitystä, jossa tytöt ovat prinsessoja ja pojat ovat pahiksia. Mitään biologista perustetta moiselle EI OLE. Kyse on vain kieroutuneesta vallankäytöstä, jota establishmentti käyttää ihmistaimia vastaan ehdollistaakseen heidät epävakaiksi veronmaksajiksi. Tämän tajuamiseksi ei tarvitse pedagogisia opintoja.
[/quote]
Millä tavoin opetetaan vihaamaan toisiaan? En ole tuollaiseen ilmiöön törmännyt. Eikös nykyään korosteta sitäkin ettei ole poikien tai tyttöjen värejä vaan kaikki värit ovat kaikille jne. Pojat voi leikkiä nukeilla jos haluavat ja tytöt autoilla jos siltä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:18"] Mitähän ap tykkäis, kun sais ensin itsetuntonsa kohennettua yhteiskuntahuoran avulla ja sitten löytäisi kivan ja mukavan vaimon itselleen ja pistäisivät pystyyn söpön pienen perheen. Sitten työkkäri ohjaisi vaimon duuniin kelahuoraksi. [/quote] Sinä olet heti tekemässä sitä mistä tässä ollaan pyrkimässä pois, eli että vain halukkaat tekisivät seksityötä. Monilla huorilla on kumppani, joka hyväksyy hänen työnsä täysin. [/quote] Ja linkki tutkimukseen? Vai oliko mututututu? [/quote] Linkki mihin tutkimukseen? Tiedän monilla olevan kumppani, joka asian hyväksyy, koska tunnen nämä ihmiset henkilökohtaisesti. En esittänyt asiaa sellaisessa muodossa (esim. suurin osa kumppaneista hyväksyy) että väite kaipaisi tutkimusta tuekseen. Hyvä yritys. [/quote] Ihan sama asia kun väittää, että monet naiset nauttii huoran työstään jos tuntee pari jotka niin sanoo. Ihan totta, ehkä ne pari nauttii mutta siihen se argumentti jääkin. Enkä kyllä hetkeäkään usko, että tuntisit montaakaan huoraa saatika että tietäisit tasan tarkkaan häiritseekö miestä vaimon huoraaminen oikeasti.
[/quote]
En väittänyt tuntevani monia huoria, jotka nauttisivat työstään. Väitin tuntevani monia huorien kumppaneita, jotka hyväksyvät puolisonsa työn. Luetun ymmärtäminen, luetun ymmärtäminen. Jos jotain halutaan kieltää, on todistustaakka kieltäjällä. Huoraaminen pitäisi olla, kuten kaikki muukin yhteiskunnassa, lähtökohtaisesti sallittua, ja sen kieltäminen perusteltua.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:50"]
Mielestäni kuvaa hyvin monien naisten suorastaan psykoottista sadismia se, että maksullisissa käynti on turn-off. Vittuakos ne naiset? Pihtaavat, panttaavat ja lopuksi vielä sylkevät kasvoille ja huutelevat lassukkaa. Mitä muuta se on kuin sadistista vallankäyttöä? En osaa ihan samaistua naisten sielunelämään, koska olen valkoinen lihaa syövä heteromies jonka tekee mieli pillua 24/7. Säälittävää tai ei, mutta vituttaa se frigidien ämmien paasaaminen siitä kuinka "miesten pitäisi oppia tulemaan toimeen ilman pillua!" No kidding vitun Einstein, onhan tässä ollut aikaa opetella se 38 vuotta tulla toimeen ilman pillua. Omasta mielestäni meni ihan hyvin.
[/quote]
Arvatenkin sinä olet juuri se valkoihoinen lihaa syövä heteromies, jonka mielestä nainen on huora, koko kylän polkupyörä ja lortto, jos sillä on ollut enemmän kuin yksi seksisuhde 50:een ikävuoteensa mennessä. Cool.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:04"]Olen sitä mieltä että naisten ja miesten segregaatio saisi loppua. Tarkoitan että miksi pienet tytöt ja pojat opetetaan jo tarhassa vihaamaan toisiaan? Varsinkin ainoille lapsille tämä on turmiollista, koska kotona ei ole sisaruksia. Näin aikaan saadaan vahingollinen kierre jossa vastakkainen sukupuoli esittäytyy vihollisena jota pitää välttää. Jos yhteiskunnassa ei olisi näitä sairaita ajatusmalleja niin ihmisten elämä olisi parempaa laadullisesti. Mutta nykyisellään kasvatus vahvistaa kieroutunutta kehitystä, jossa tytöt ovat prinsessoja ja pojat ovat pahiksia. Mitään biologista perustetta moiselle EI OLE. Kyse on vain kieroutuneesta vallankäytöstä, jota establishmentti käyttää ihmistaimia vastaan ehdollistaakseen heidät epävakaiksi veronmaksajiksi. Tämän tajuamiseksi ei tarvitse pedagogisia opintoja. [/quote] Millä tavoin opetetaan vihaamaan toisiaan? En ole tuollaiseen ilmiöön törmännyt. Eikös nykyään korosteta sitäkin ettei ole poikien tai tyttöjen värejä vaan kaikki värit ovat kaikille jne. Pojat voi leikkiä nukeilla jos haluavat ja tytöt autoilla jos siltä tuntuu.
[/quote]
Ole onnellinen. Olet ilmeisesti syntynyt 80-90-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:18"] Mitähän ap tykkäis, kun sais ensin itsetuntonsa kohennettua yhteiskuntahuoran avulla ja sitten löytäisi kivan ja mukavan vaimon itselleen ja pistäisivät pystyyn söpön pienen perheen. Sitten työkkäri ohjaisi vaimon duuniin kelahuoraksi. [/quote] Sinä olet heti tekemässä sitä mistä tässä ollaan pyrkimässä pois, eli että vain halukkaat tekisivät seksityötä. Monilla huorilla on kumppani, joka hyväksyy hänen työnsä täysin. [/quote] Ja linkki tutkimukseen? Vai oliko mututututu? [/quote] Linkki mihin tutkimukseen? Tiedän monilla olevan kumppani, joka asian hyväksyy, koska tunnen nämä ihmiset henkilökohtaisesti. En esittänyt asiaa sellaisessa muodossa (esim. suurin osa kumppaneista hyväksyy) että väite kaipaisi tutkimusta tuekseen. Hyvä yritys. [/quote] Ihan sama asia kun väittää, että monet naiset nauttii huoran työstään jos tuntee pari jotka niin sanoo. Ihan totta, ehkä ne pari nauttii mutta siihen se argumentti jääkin. Enkä kyllä hetkeäkään usko, että tuntisit montaakaan huoraa saatika että tietäisit tasan tarkkaan häiritseekö miestä vaimon huoraaminen oikeasti.
[/quote]
En väittänyt tuntevani monia huoria, jotka nauttisivat työstään. Väitin tuntevani monia huorien kumppaneita, jotka hyväksyvät puolisonsa työn. Luetun ymmärtäminen, luetun ymmärtäminen. Jos jotain halutaan kieltää, on todistustaakka kieltäjällä. Huoraaminen pitäisi olla, kuten kaikki muukin yhteiskunnassa, lähtökohtaisesti sallittua, ja sen kieltäminen perusteltua.
[/quote]
Annoin vastaavan esimerkin enkä sanonut että sinä niin sanoit. Koitahan itse sitä luetun ymmärtämistä alkuun.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:04"]Olen sitä mieltä että naisten ja miesten segregaatio saisi loppua. Tarkoitan että miksi pienet tytöt ja pojat opetetaan jo tarhassa vihaamaan toisiaan? Varsinkin ainoille lapsille tämä on turmiollista, koska kotona ei ole sisaruksia. Näin aikaan saadaan vahingollinen kierre jossa vastakkainen sukupuoli esittäytyy vihollisena jota pitää välttää. Jos yhteiskunnassa ei olisi näitä sairaita ajatusmalleja niin ihmisten elämä olisi parempaa laadullisesti. Mutta nykyisellään kasvatus vahvistaa kieroutunutta kehitystä, jossa tytöt ovat prinsessoja ja pojat ovat pahiksia. Mitään biologista perustetta moiselle EI OLE. Kyse on vain kieroutuneesta vallankäytöstä, jota establishmentti käyttää ihmistaimia vastaan ehdollistaakseen heidät epävakaiksi veronmaksajiksi. Tämän tajuamiseksi ei tarvitse pedagogisia opintoja. [/quote] Millä tavoin opetetaan vihaamaan toisiaan? En ole tuollaiseen ilmiöön törmännyt. Eikös nykyään korosteta sitäkin ettei ole poikien tai tyttöjen värejä vaan kaikki värit ovat kaikille jne. Pojat voi leikkiä nukeilla jos haluavat ja tytöt autoilla jos siltä tuntuu.
[/quote]
Ole onnellinen. Olet ilmeisesti syntynyt 80-90-luvulla.
[/quote]
Niin olen ja niin on aloittajakin. Joten mikä ongelma? Ei se maailma hetkessä muutu mutta koko ajan siihen suuntaan mennään.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:26"]
Olet oikeassa, se kertoo jotain. Nimittäin sen miksi niin monen naisen on vaikea käsittää, että toisille seksin myyminen ei ole henkisesti eikä fyysisesti niin raskasta. Minä en tunne vetoa ihmisten hoivaamiseen, joten en ole hoitaja. En silti halua kieltää hoitotyötä muilta ihmisiltä omiin haluihini vedoten. Miesten parisuhdevaatimukset ovat oma asiansa, seksipalveluiden kieltäminen niiden haitallisuuteen vetoamalla taas eri asia.
[/quote]
Mistä sinä sitten tiedät ettei naisille seksin myyminen ole raskasta, jos olet aina sillä vastaanottavalla puolella maksajana? Tai siis kyllähän sellaisia naisia on, mutta määrä on marginaalinen, ehkä 1 tuhatta tai enempää kohden. Eikä tämä yksi jaksa kaikkia tuhatta hoidella. Suurinosa naisista haluaa jotain muutakin seksiltä, kuin viileä pano ihmisen kanssa johon ei tunne mitään (edes seksuaalista) vetoa.
[/quote]
Samasta syystä kuin tiedän, että sinulle se on raskasta. Kuuntelemalla/lukemalla mitä seksinmyyjät itse asiasta sanovat. Määrä ei ole marginaalinen, vaan enemmistö seksinmyyjistä ei saa ongelmia itse seksistä, vaan asiaa hysterisoivista naisista, jotka aiheuttavat seksinmyynnille stigman. Suomessa on kymmeniä tuhansia seksinmyyjiä, mutta avun piiriin heistä joutuu vain alle promille. Suurin osa seksistä myydään täysin ongelmattomasti yksityisasunnoissa kenekään ulkopuolisen asiasta tietämättä. Suurin osa naisista voi haluta seksiltä mitä vaan, mutta nythän olikin kyse naisista, jotka saavat seksiltä jotain. Nimittäin palkkaa. On naisen itsensä päätettävissä onko seksi palkan arvoista vai ei. Ei muiden naisten, jotka eivät itse seksiä halua myydä.
[/quote]
Hyvä on. Oletetaan niin. Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa että minusta on naurettavaa että aloittajan kaltainen mies kuvittelee että sellainen toiminta parantaa hänet ja vastaavalla tavalla ajattelevat miehet itsetunto-ongelmistaan. Vapaa seksi on sinänsä jees, mutta minä en voi sille mitään että edellä mainittu skenaario on omassa mielessäni säälittävä. Minä olen selvinnyt elämässäni mm 3 eri traumasta jotka laukaisivat vaikeita mt-ongelmia. Ja niistä olen selvinnyt ajan kanssa(vuosia), kärsivällisyydellä ja ongelmanratkaisu taidoillani. Ja sitten tällaiset nyhveröt eivät osaa edes rakentaa kohtuullista itsetuntoa ilman että siihen pitää käyttää penistään. Syy miksi ehkä vähättelen prostituution merkitystä, ei ole vain naisen asema vaan en halua nähdä miehiä niin heikkoina kun annat ymmärtää. Tai ehkä minä vain olen Jumalasta seuraava, en tiedä.
[/quote]
Ei ole heikkoutta myöntää tarvitsevansa apua. Miehillä ja naisilla on tutkitusti erilainen libido, ja maalaisjärki kertoo, että seksin saaminen miehille hankalampaa. Miksi olisi "heikkoutta" saada apua ongelmaan? Minusta tärkeintä on se, että henkilö hyötyy ja pääsee ongelmansa kanssa eteenpäin. Eihän ap:n ongelmien ainoa ratkaisu tietenkään ole seksi, mutta se on osa ongelmaa. Syrjäytyminen aiheuttaa seksin puutetta ja seksin puute vahvistaa syrjäytymistä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:04"]
Olen sitä mieltä että naisten ja miesten segregaatio saisi loppua. Tarkoitan että miksi pienet tytöt ja pojat opetetaan jo tarhassa vihaamaan toisiaan? Varsinkin ainoille lapsille tämä on turmiollista, koska kotona ei ole sisaruksia. Näin aikaan saadaan vahingollinen kierre jossa vastakkainen sukupuoli esittäytyy vihollisena jota pitää välttää. Jos yhteiskunnassa ei olisi näitä sairaita ajatusmalleja niin ihmisten elämä olisi parempaa laadullisesti. Mutta nykyisellään kasvatus vahvistaa kieroutunutta kehitystä, jossa tytöt ovat prinsessoja ja pojat ovat pahiksia. Mitään biologista perustetta moiselle EI OLE. Kyse on vain kieroutuneesta vallankäytöstä, jota establishmentti käyttää ihmistaimia vastaan ehdollistaakseen heidät epävakaiksi veronmaksajiksi. Tämän tajuamiseksi ei tarvitse pedagogisia opintoja.
[/quote]
En tiedä mistä saat näkemyksesi. Veljeni oli lähes koko nuoruuteni myös paras ystäväni, kunnes aikuisena olemme tehneet enemmän omia juttujamme. Mutta fakta on se että miehet ovat enimmäkseen tässä maailmassa sotkeneet asioita. Rikollisistakin suurin osa kuuluu kyseiseen sukupuoleen. En myöskään pidä siitä miten jotkut miehet siitä huolimatta roikkuvat naisissa joko peniksensä kautta tai siksi että haluavat jonkun alapuolelleen. Joten eiköhän ole miesten omaa syytä että vanhemmat opettavat tyttönsä varovaisiksi. Ja onhan noita fiksujakin miehiä olemassa. Kertonee varmaan jotain että heidän ei tarvitse olla mankumassa keskustelupalstoilla elämän epäoikeudenmukaisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:17"]
Ei ole heikkoutta myöntää tarvitsevansa apua. Miehillä ja naisilla on tutkitusti erilainen libido, ja maalaisjärki kertoo, että seksin saaminen miehille hankalampaa. Miksi olisi "heikkoutta" saada apua ongelmaan? Minusta tärkeintä on se, että henkilö hyötyy ja pääsee ongelmansa kanssa eteenpäin. Eihän ap:n ongelmien ainoa ratkaisu tietenkään ole seksi, mutta se on osa ongelmaa. Syrjäytyminen aiheuttaa seksin puutetta ja seksin puute vahvistaa syrjäytymistä.
[/quote]
Viimeinen lause pitää minusta paikkansa jos antaa seksille noin suuren vallan elämässään ja itsetunnossaan. En missään vaiheessa kieltänyt etteikö heikkouttaan saa myöntää - oikeastaan sehän on vahvan ihmisen merkki että niin pystyy tekemään. Mutta olen yhä sitä mieltä omien kokemusteni pohjalta että ainoa joka voi pelastaan ihmisen on ihminen itse. Se kuulostaa karulta, mutta niin minäkin tein. Siksi en edelleenkään ymmärrä että jonkun elämä ja tulevaisuus riippuu noin voimakkaasti toisesta ihmisestä ja jostain seksikokemuksesta(tämän kanssa). Olkoon siis niin jos asia on näin. Mutta minun elämäni kivisen tien jälkeen en voi katsoa kuin alaspäin. Koska jos verenkiertoa löytyy myös yläpäästä niin ne ongelmat pystyy ihan sielläkin käsitttelemään.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:18"] Mitähän ap tykkäis, kun sais ensin itsetuntonsa kohennettua yhteiskuntahuoran avulla ja sitten löytäisi kivan ja mukavan vaimon itselleen ja pistäisivät pystyyn söpön pienen perheen. Sitten työkkäri ohjaisi vaimon duuniin kelahuoraksi. [/quote] Sinä olet heti tekemässä sitä mistä tässä ollaan pyrkimässä pois, eli että vain halukkaat tekisivät seksityötä. Monilla huorilla on kumppani, joka hyväksyy hänen työnsä täysin. [/quote] Ja linkki tutkimukseen? Vai oliko mututututu? [/quote] Linkki mihin tutkimukseen? Tiedän monilla olevan kumppani, joka asian hyväksyy, koska tunnen nämä ihmiset henkilökohtaisesti. En esittänyt asiaa sellaisessa muodossa (esim. suurin osa kumppaneista hyväksyy) että väite kaipaisi tutkimusta tuekseen. Hyvä yritys. [/quote] Ihan sama asia kun väittää, että monet naiset nauttii huoran työstään jos tuntee pari jotka niin sanoo. Ihan totta, ehkä ne pari nauttii mutta siihen se argumentti jääkin. Enkä kyllä hetkeäkään usko, että tuntisit montaakaan huoraa saatika että tietäisit tasan tarkkaan häiritseekö miestä vaimon huoraaminen oikeasti. [/quote] Mä olen entinen "huora" ja ihan normaalin, ihanan miehen kanssa naimisissa. Häntä ei suhteen alkuvaiheessa haitannut työni mutta lopetin sen sitten itse kun suhde meni vakavaksi. Kaikki seksityöntekijät ei ole uhreja, suomalaisista varsinkaan!
[/quote]
Oletettavasti sinäkään et olis tehnyt tuota duunia 3100 euron bruttopalkalla perheenäitinä.
Nyt kun suomeen tulee joitakin tuhansia turvapaikanhakijamiehiä, on ihan turha pelätä, että tulisivat tänne 'viemään naiset'. Jos saavat turvapaikan, saavat oman naisensa tänne. Niillä ei ole enää tarvetta naiselle oleskeluluvan vuoksi ja mielummin varmasti ottavat oman kuluttuurinsa naisia.
[/quote]
En tiedä mistä saat näkemyksesi. Veljeni oli lähes koko nuoruuteni myös paras ystäväni, kunnes aikuisena olemme tehneet enemmän omia juttujamme. Mutta fakta on se että miehet ovat enimmäkseen tässä maailmassa sotkeneet asioita. Rikollisistakin suurin osa kuuluu kyseiseen sukupuoleen. En myöskään pidä siitä miten jotkut miehet siitä huolimatta roikkuvat naisissa joko peniksensä kautta tai siksi että haluavat jonkun alapuolelleen. Joten eiköhän ole miesten omaa syytä että vanhemmat opettavat tyttönsä varovaisiksi. Ja onhan noita fiksujakin miehiä olemassa. Kertonee varmaan jotain että heidän ei tarvitse olla mankumassa keskustelupalstoilla elämän epäoikeudenmukaisuudesta.
[/quote]
Toivottavasti et ole lasten kanssa tekemisissä sairaine ajatuksinesi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:10"] Luetun ymmärtäminen, luetun ymmärtäminen. Jos jotain halutaan kieltää, on todistustaakka kieltäjällä. Huoraaminen pitäisi olla, kuten kaikki muukin yhteiskunnassa, lähtökohtaisesti sallittua, ja sen kieltäminen perusteltua.[/quote]
Minä olen tuossa asiassa samaa mieltä. Huoraamista ei pidä kieltää lailla, vaikka se onkin niin haitallista kaikilla osapuolille ja minun mielestä ostajalta erittäin moraalitonta. Kieltäminen ei lopeta sitä vaan ajaa siihen ajatuneet (myös maksajat) entistä kurjempiin oloihin järjestäytyneen rikollisuuden armoille. Ennen kieltämistä pitäisi olla kunnon todisteet sen puolesta, että kieltämällä voidaan todella vähentää ongelmia eikä vain siirtää niitä pois näkyvistä. Toistaiseksi ei mikään kieltolaki ole toiminut päättäjien haluamalla tavalla.
Mutta prostituution laillisuus ei ollut keskustelun aihe, vaan se pitääkö yhteiskunnan maksaa huorien käyttö jollekin. Siinä on sama todistustaakka. Tehdään päätös sitten, kun voidaan perustellusti osoittaa, että se tuottaa kaikille osapuolille (ostajat, myyjät, veronmaksajat) enemmän hyvää kuin pahaa. Toistaiseksi mikään ei viittaa siihen. Syrjäytyneen moniongelmaisen hetkellinen halu ei ole todiste sen puolesta, että hänen haluamansa asia vaikuttaa parantavasti hänen ongelmiinsa ja vielä kustannustehokkaalla tavalla verrattuna hoitokäytäntöjen mukaisiin hoitoihin. Haitoista on paljon enemmän ja vakuuttavampaa näyttöä.
[/quote]
[/quote]Kaikki mitä näet ympärilläsi on miesten rakentamaa ja/tai ideoimaa. Ilman miehiä ei olisi minkäänlaista sivistystä tai infrastruktuuria.
Se on sitä vihaa, että sodat sun muut voi yksisilmäisesti laittaa miesten syyksi, mutta miesten vahvuudet on tabutettu kulttuurimarxismin oppien mukaan ja sitä kautta naisia opetetaan halveksimaan valkoisia miehiä ja poikia häpeämään itseään. Monikin opettaja on minun kuullen haukkunut miehiä tunnilla, mutta naisia ei koskaan. Naisten arvostelu on tabu kuten etnisten "vähemmistöjen" arvostelu.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:32"]
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti et ole lasten kanssa tekemisissä sairaine ajatuksinesi.
[/quote]
En ole jos se sinua huolestuttaa. Mutta vaikka puhuin yleisesti "miehistä" minä kyllä osoitin sanani kyseiselle kommentoijalle - hieman epäsuorasti josko hän siitä ymmärtäisi minkä kuvan antoi minulle itsestään ja ajatusmaailmastaan.
Tajuatko ao, että jos käyttäisit maksullisia, niin moni kunnollinen nainen inhoaisi sua sen jälkeen. Lisäksi voisit saada jonkun ikuisen sukupuolitaudin alapäähäsi. Vaikka herpeksen. Taas karsiutuisi naisia.
.
Sulla on oikeesti nyt paremmat naismahkut kuin huorissa käyneellä. Usko jo. Älä jankkaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:44"]
Kokemattomuudessa ei ole mitään vikaa, mutta maksullisissa käynti on ehdoton turn-off. En ikinä seurustelisi miehen kanssa, joka on käyttänyt toista ihmistä runkkualustana, pelkkänä esineenä.
[/quote]
Olin kokematon, joskaan ei ongelmainen mies n. 35-vuotiaaksi saakka. Sen jälkeen olen ollut useita kertoja seksisuhteessa naisen kanssa. Jokaisella kerralla raha on vaihtanut omistajaa.
En ole hakenut seksiseuraani Thaimaasta tai Virosta tai Helsingin kaduilta (jos sellaisia katuja edes on). En thaihieromoista. Pari, kolme kertaa vuodessa maksan 3000-5000 euroa siitä, että kiva ja nätti tyttö viettää viikonlopun kanssani. Käymme teatterissa, museoissa, taidenäyttelyissä. Käymme lenkillä tai salilla. Teemme yhdessä ruokaa ja välillä käymme ulkona syömässä. Keskustelemme kaikesta maan ja taivaan välillä. Pidämme toisiamme kädestä ja halailemme. Usein ilta päättyy seksiin.
Se kaikki on kaukana puolen tunnin pikapanoista, mikä maksulliseen seksiin yleensä liittyy. Saan rahaa vastaan kokea, millaista on olla haluttu ja pidetty myös muuna kuin ihan kivana kaverina. Saan näistä viikonlopuista valtavasti iloa elämään. Myös kumppanini saa mielestään riittävän korvauksen.
Kumppanini ei todellakaan ole minulle mikään esine, runkkausalusta. Hän on enkeli. Tai ainakin hän on maailman hyväsydämisin ja suvaitsevaisin ihminen. Hän on niinkin muodollista korvausta kuin rahaa vastaan valmis antamaan minullekin mahdollisuuden kokea olevani täysi ihminen.
Uskon hyvin, että monelle naiselle asia olisi turn-off. Asialla ei kuitenkaan ole minulle käytännön merkitystä, koska niistä naisista kukaan ei kuitenkaan olisi kiinnostunut seurustelemaan kanssani.
Muussa elämässä, kuten työssä tai harrastuksissa, olen kyllä tekemisissä naisten kanssa, mutta sielläkään ei asialla ole merkitystä, koska ei siellä puhuta seksistä tai parisuhteista muutenkaan – jos perheistä puhumista ei lasketa.
Elämäni on oikeastaan aika täydellistä. Ahkeran opiskelun ja työnteon kautta pärjään taloudellisesti hyvin. Pidän työstäni ja työyhteisöstäni ja siellä nähdäkseni pidetään minusta niin pomojen kuin työtoverien taholta. Minulla ei ole päihde- tai mielenterveysongelmia ja muutenkin olen olosuhteisiin nähden perusterve. Minulla on muutamia mielenkiintoisia harrastuksia ja hyviä kavereita niiden kautta. Ja muutaman kerran vuodessa saan viettää viikonlopun kuin taivaassa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:18"] Mitähän ap tykkäis, kun sais ensin itsetuntonsa kohennettua yhteiskuntahuoran avulla ja sitten löytäisi kivan ja mukavan vaimon itselleen ja pistäisivät pystyyn söpön pienen perheen. Sitten työkkäri ohjaisi vaimon duuniin kelahuoraksi. [/quote] Sinä olet heti tekemässä sitä mistä tässä ollaan pyrkimässä pois, eli että vain halukkaat tekisivät seksityötä. Monilla huorilla on kumppani, joka hyväksyy hänen työnsä täysin. [/quote] Ja linkki tutkimukseen? Vai oliko mututututu?
[/quote]
Linkki mihin tutkimukseen? Tiedän monilla olevan kumppani, joka asian hyväksyy, koska tunnen nämä ihmiset henkilökohtaisesti. En esittänyt asiaa sellaisessa muodossa (esim. suurin osa kumppaneista hyväksyy) että väite kaipaisi tutkimusta tuekseen. Hyvä yritys.
[/quote]
Ihan sama asia kun väittää, että monet naiset nauttii huoran työstään jos tuntee pari jotka niin sanoo. Ihan totta, ehkä ne pari nauttii mutta siihen se argumentti jääkin. Enkä kyllä hetkeäkään usko, että tuntisit montaakaan huoraa saatika että tietäisit tasan tarkkaan häiritseekö miestä vaimon huoraaminen oikeasti.
[/quote]
Mä olen entinen "huora" ja ihan normaalin, ihanan miehen kanssa naimisissa. Häntä ei suhteen alkuvaiheessa haitannut työni mutta lopetin sen sitten itse kun suhde meni vakavaksi. Kaikki seksityöntekijät ei ole uhreja, suomalaisista varsinkaan!