naisen puute on tie syrjäytymiseen
Omasta kokemuksesta voin sanoa. Kun ei saa rakkautta, seksiä, läheisyyttä vastakkaiselta sukupuolelta se johtaa syrjäytymiseen monesti. Toki on niitäkin, jotka pystyvät elämään onnellisesti yksin, mutta suurinosa ihmisistä haluaa olla haluttu ja rakastettu. Minun päihde ja mielenterveys ongelmat johtuu koulukiusaamisesta, sitä myöten aiheutuneesta huonosta itsetunnosta jonka takia naiset ei ole huolinut minua. Huonon itsetunnon omaavan ujon miehen on lähes mahdotonta löytää nainen. Minä löysin yksinäisyyteen helpotuksen alkoholista ja, joskus tullut muutamakin viikko putkea oltua päissä. Nyt olen tosin onneksi päässyt alkoholista lähes kokonaan eroon. Kyllä asia niin on, että naisen puute sairastuttaa miehen ja monien miesten ongelmat juuri johtuu naisen puutteesta. En tässä nyt syyttele naisia, mutta miksi yhteiskunnalla ei ole tarjota apua naisen puutteesta kärsiville miehille?
Kommentit (237)
Mielestäni kuvaa hyvin monien naisten suorastaan psykoottista sadismia se, että maksullisissa käynti on turn-off. Vittuakos ne naiset? Pihtaavat, panttaavat ja lopuksi vielä sylkevät kasvoille ja huutelevat lassukkaa. Mitä muuta se on kuin sadistista vallankäyttöä? En osaa ihan samaistua naisten sielunelämään, koska olen valkoinen lihaa syövä heteromies jonka tekee mieli pillua 24/7. Säälittävää tai ei, mutta vituttaa se frigidien ämmien paasaaminen siitä kuinka "miesten pitäisi oppia tulemaan toimeen ilman pillua!" No kidding vitun Einstein, onhan tässä ollut aikaa opetella se 38 vuotta tulla toimeen ilman pillua. Omasta mielestäni meni ihan hyvin.
Ap, sä ajattelet asian vähän väärinpäin. Ensin pitää olla se oma elämä kunnossa, ennenkuin voi rakentaa parisuhteen. Jos elämäsi on jonkun naisen vika, niin äitisi. On ihan eri asia elää omilla jaloillaan elävän kumppanin kanssa kuin takertuvan. Ei kukaan terve nainen halua itselleen takertuvaa, ongelmaista puolisoa, joka ei kykene tasavertaiseen ihmissuhteeseen, vaan tarvitsee äidin tai terapeutin. Lastenkin kannalta on parempi, että äitin voimat riittävät heidän hoitamiseensa ja isäkin johonkin kykenee.
Lohduksi kuitenkin, kukaan ei ole täydellinen, kaikilla meillä on ongelmamme ja heikkoutemme. Mutta niistä pitää ottaa vastuu itse. Hakea itselleen apua. YHteiskunnan pitäisi todellakin tarjota naisenpuutteessa oleville miehille terapiaa, jotta saisivat itsensä kuntoon ja mahdollisuuden parisuhteeseen. Tai seksiin. Mutta miehen itse pitää ottaa vastuu elämästään ja ryhtyä selvittämään ongelmiaan. Vauva-aika jolloin voi vain symbioosissa vaatia, ei tule takaisin. Kenellekään. Eikä missään luvata, että elämä olisi helppoa tai reilua. JOten itse voit kyllä auttaa itseäsi.
Oma pää ensin kuntoon ja sitten vasta naisiin. Kokemattomuus ei ole mikään ongelma vaan tuo itsesäälissä piehtaroiminen. Onko sulla koulutus ja työpaikka? Harrastatko jotain? Itse uskon että paraneminen alkaa toiminnasta, ei siitä että asioita vatvotaan vuositolkulla terapeutilla. Hakeudu tekemään mukavia ja mielenkiintoisia asioita, siitä se lähtee. Olet selvästi koukkuuntunut lapsuuden traumoista toipumiseen.
Miksei AP ja muut puutteessa eläjät lähde itse prostituoiduiksi? Saisi seksiä ja rahaa. Ihan varmasti tuollaiselle nuorelle miehelle löytyisi sekä naisia että miehiä, jotka maksaisivat seksistä. Ei nyt välttämättä ihan sellaisia kumppaneita, joita itse valitsisi, mutta sama tilannehan se on naisillakin, että niitä on palveltava, jotka maksavat. Haastan teidät laittamaan edes ilmoituksen jonnekin alan sivustolle. Voitte sitten hyvin ansaituilla rahoilla hakea haluamaanne seuraa maksullisista vapaa-ajallanne. Vai koskiko tämä vaatimus prostituoiduksi lähtemisestä vain naisia?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:57"]
Ap, sä ajattelet asian vähän väärinpäin. Ensin pitää olla se oma elämä kunnossa, ennenkuin voi rakentaa parisuhteen. Jos elämäsi on jonkun naisen vika, niin äitisi. On ihan eri asia elää omilla jaloillaan elävän kumppanin kanssa kuin takertuvan. Ei kukaan terve nainen halua itselleen takertuvaa, ongelmaista puolisoa, joka ei kykene tasavertaiseen ihmissuhteeseen, vaan tarvitsee äidin tai terapeutin. Lastenkin kannalta on parempi, että äitin voimat riittävät heidän hoitamiseensa ja isäkin johonkin kykenee.
Lohduksi kuitenkin, kukaan ei ole täydellinen, kaikilla meillä on ongelmamme ja heikkoutemme. Mutta niistä pitää ottaa vastuu itse. Hakea itselleen apua. YHteiskunnan pitäisi todellakin tarjota naisenpuutteessa oleville miehille terapiaa, jotta saisivat itsensä kuntoon ja mahdollisuuden parisuhteeseen. Tai seksiin. Mutta miehen itse pitää ottaa vastuu elämästään ja ryhtyä selvittämään ongelmiaan. Vauva-aika jolloin voi vain symbioosissa vaatia, ei tule takaisin. Kenellekään. Eikä missään luvata, että elämä olisi helppoa tai reilua. JOten itse voit kyllä auttaa itseäsi.
[/quote]
Onpas harvinaisen ylimielistä ja jopa etten sanoisi narsistista frigidin tuottamaa tekstiä. Onnea elämääsi.
Ei kommenttia ap:n visioon, mutta hieman natsahtava asenne tuntuu tässä ketjussa monilla olevan mt-ongelmiin. "Se on sun oma ongelmas! Ei tommosta kukaa huoli! Vitu hullu!".
Todellakinko, mammat?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:13"]
Ei kommenttia ap:n visioon, mutta hieman natsahtava asenne tuntuu tässä ketjussa monilla olevan mt-ongelmiin. "Se on sun oma ongelmas! Ei tommosta kukaa huoli! Vitu hullu!".
Todellakinko, mammat?
[/quote]
Eiköhän tässä lähinnä ole kritisoitu AP:n kuvitelmaa siitä, että kunnan kustantama prostituoitu auttaisi niihin ongelmiin jotenkin sekä sitä ajatusmallia, että naisten pitäisi uhrata seksuaalisuutensa miesten seksuaalisuuden takia. Olisi varmaan paras, jos AP hakisi apua ongelmiinsa kunnan kustantamasta terapiasta, sillä voisi ollakin jotain apua.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:08"]
[/quote]
Onpas harvinaisen ylimielistä ja jopa etten sanoisi narsistista frigidin tuottamaa tekstiä. Onnea elämääsi.
[/quote]
Laps hyvä, naiset eivät nyt aina voi olla olemassa (miesten) seksiä varten. Elämässä on niin monia muitakin asioita jotka vaativat huomiota meiltä. JA myös sinulta. Minusta edellinen kommentoija saattaa kuulostaa viileältä, mutta on oikeassa. Se on raskasta jos kumppani on liian riippuvainen ja tarvitseva.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:10"] Luetun ymmärtäminen, luetun ymmärtäminen. Jos jotain halutaan kieltää, on todistustaakka kieltäjällä. Huoraaminen pitäisi olla, kuten kaikki muukin yhteiskunnassa, lähtökohtaisesti sallittua, ja sen kieltäminen perusteltua.[/quote]
Minä olen tuossa asiassa samaa mieltä. Huoraamista ei pidä kieltää lailla, vaikka se onkin niin haitallista kaikilla osapuolille ja minun mielestä ostajalta erittäin moraalitonta. Kieltäminen ei lopeta sitä vaan ajaa siihen ajatuneet (myös maksajat) entistä kurjempiin oloihin järjestäytyneen rikollisuuden armoille. Ennen kieltämistä pitäisi olla kunnon todisteet sen puolesta, että kieltämällä voidaan todella vähentää ongelmia eikä vain siirtää niitä pois näkyvistä. Toistaiseksi ei mikään kieltolaki ole toiminut päättäjien haluamalla tavalla.
Mutta prostituution laillisuus ei ollut keskustelun aihe, vaan se pitääkö yhteiskunnan maksaa huorien käyttö jollekin. Siinä on sama todistustaakka. Tehdään päätös sitten, kun voidaan perustellusti osoittaa, että se tuottaa kaikille osapuolille (ostajat, myyjät, veronmaksajat) enemmän hyvää kuin pahaa. Toistaiseksi mikään ei viittaa siihen. Syrjäytyneen moniongelmaisen hetkellinen halu ei ole todiste sen puolesta, että hänen haluamansa asia vaikuttaa parantavasti hänen ongelmiinsa ja vielä kustannustehokkaalla tavalla verrattuna hoitokäytäntöjen mukaisiin hoitoihin. Haitoista on paljon enemmän ja vakuuttavampaa näyttöä.
[/quote]
Olen samaa mieltä siitä, että asian hyödyt on ensin todistettava, ja tätä varten asiaa olisi tutkittava. Prostituution haitoistakaan ei tiedettäisi, ellei niitä olisi tutkittu. Niistä tiedetään nykyisin enemmän kuin hyödyistä, koska niitä ollaan tutkittu enemmän. Varsin yksinkertaista. Tämän ketjun perusteella vain monet tuntuvat jo etukäteen ja tutkimatta "tietävän", että maksullisesta seksistä ei ole mitään hyötyä, ja huoralle siitä aiheutuu aina post-traumaattinen stressireaktio ja elinikäinen vulvodynia.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:24"]
Tukehdu dildoosi. Eikä tässä ole mitään seksuaalista konnotaatiota, ottaa vaan päähän tuollaisten 90-luvulla syntyneiden huorulien naivismi.
[/quote]
Oma asenteesi kyllä varmaan hieman vääristää maailmankuvaasi enkä usko että suoranaisesti myöskään parannat muidenkaan asenteita tuolla tyylillä. Minusta hän puhui asiaa ja ihan asiallisesti vieläpä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:13"]Ei kommenttia ap:n visioon, mutta hieman natsahtava asenne tuntuu tässä ketjussa monilla olevan mt-ongelmiin. "Se on sun oma ongelmas! Ei tommosta kukaa huoli! Vitu hullu!".[/quote]
Noin se tosielämä toimii, vaikka sen ääneen sanominen on epäkorrektia. Monta kirjoittajaa on suositellut kunnan mielenterveyspalveluja, mutta ilmeisesti se ei kelpaa, koska AP:lla on itsellä asenne, että vain hullut (ja naiset) ramppaavat terapioissa tai syövät lääkkeitä. Mutta siitä se todellinen ongelman ratkaisu lähtee. Sitä ei voi kukaan muu tehdä. Hoidotkin voivat vain tukea mielenterveyspotilaan omaa ponnistelua paranemisen eteen. Lääketiede on siltä osin pahasti keskeneräinen.
Tuo vaatimus Kelan maksamista huorista on täysin järjetön ja epärealistinen. Se ei paranna ainoatakaan mielenterveysongelmaa eikä ole kustannuksiltaan (rahalliset ja eettiset) millään tavalla mahdollisuuksien rajoissa. Siitä on älytöntä vinkua.
Kai minuakin alkaa sitten masentamaan, kun en ole koskaan saanut Ferrarilla ajaa. Edes yhtä kiihdytystä liikennevaloista tai pientä maalaistien pätkää. En minä vaatimattomana miehenä kehtaa omaa Ferraria vaatia, mutta kyllä yhteiskunta voisi sentään sen verran helpotaa ankeaa eloani, että maksaa vuokraferrarin viikonlopuksi pari kolme kertaa vuodessa ja lupaa pitää poliisit poissa ajoani häiritsemästä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:08"]
[/quote]
[/quote]
Laps hyvä, naiset eivät nyt aina voi olla olemassa (miesten) seksiä varten. Elämässä on niin monia muitakin asioita jotka vaativat huomiota meiltä. JA myös sinulta. Minusta edellinen kommentoija saattaa kuulostaa viileältä, mutta on oikeassa. Se on raskasta jos kumppani on liian riippuvainen ja tarvitseva.
[/quote]
Ei sun selityksessä ole mitään järkeä. Ei kaikkien naisten tarvitse miehille seksiä olla "aina" tarjoamassa, vaan siihen työhön halukkaat naiset tarjoavat palkkaa vastaan seksiä miehille, jotka saavat seksistä hyötyä ongelmaan X. Ei kaikkien miesten tarvitse aina olla naisiakaan kuskaamassa, vaikka meillä taksikuskeja onkin. Valot päälle.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:27"]
Olen samaa mieltä siitä, että asian hyödyt on ensin todistettava, ja tätä varten asiaa olisi tutkittava. Prostituution haitoistakaan ei tiedettäisi, ellei niitä olisi tutkittu. Niistä tiedetään nykyisin enemmän kuin hyödyistä, koska niitä ollaan tutkittu enemmän. Varsin yksinkertaista. Tämän ketjun perusteella vain monet tuntuvat jo etukäteen ja tutkimatta "tietävän", että maksullisesta seksistä ei ole mitään hyötyä, ja huoralle siitä aiheutuu aina post-traumaattinen stressireaktio ja elinikäinen vulvodynia.
[/quote]
Ehkäpä alitajuntaisesti minusta tuntuu että jos miehet voivat parantaa itsensä ongelmistaan käyttämällä naisia, niin minäkin saattaisin joutua joidenkin miesten "lääkkeeksi". Kaikki kun ei ihan oikeasti välitä onko kyseessä ammattiihminen vai joku kadulla kävelevä yksilö. Toisaalta minä en voi yhäkään sille mitään että omasta mielestäni on aivan järjetön ajatus että jokin mieletön paneminen parantaa mt-ongelmista. Itseäni sellainen ei auta. Ja koen olevani hyvin seksuaalinen. Okei, olen nainen, en tiedä mitä miesten päässä liikkuu. Mutta ei kai miehet ja naiset näin erilaisia voi olla.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:27"]
[/quote]
Ehkäpä alitajuntaisesti minusta tuntuu että jos miehet voivat parantaa itsensä ongelmistaan käyttämällä naisia, niin minäkin saattaisin joutua joidenkin miesten "lääkkeeksi". Kaikki kun ei ihan oikeasti välitä onko kyseessä ammattiihminen vai joku kadulla kävelevä yksilö. Toisaalta minä en voi yhäkään sille mitään että omasta mielestäni on aivan järjetön ajatus että jokin mieletön paneminen parantaa mt-ongelmista. Itseäni sellainen ei auta. Ja koen olevani hyvin seksuaalinen. Okei, olen nainen, en tiedä mitä miesten päässä liikkuu. Mutta ei kai miehet ja naiset näin erilaisia voi olla.
[/quote]
En tiedä "parantaako" se ketään, mutta kyllä se saattaa helpottaa oireita tai madaltaa kynnystä vaikuttaa niihin muihin asioihin, jotka paranemiseen vaikuttavat. Läheisyyden ja seksin puute saattaa lisätä syrjäytymistä ja pahaa oloa, vaikka se ei alkuperäinen ja varsinainen syy ongelmille olisikaan. Pelkoja, niin rationaalisia kuin irrationaalisiakin on meistä jokaisella jos jonkin asian suhteen, mutta niiden ei tulisi antaa vaikuttaa analyyttiseen ajatteluun. Miksi kuvittelet, että seksin tunnustaminen lääkkeeksi lisäisi raiskauksia?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 05:18"]
Omasta kokemuksesta voin sanoa. Kun ei saa rakkautta, seksiä, läheisyyttä vastakkaiselta sukupuolelta se johtaa syrjäytymiseen monesti. Toki on niitäkin, jotka pystyvät elämään onnellisesti yksin, mutta suurinosa ihmisistä haluaa olla haluttu ja rakastettu. Minun päihde ja mielenterveys ongelmat johtuu koulukiusaamisesta, sitä myöten aiheutuneesta huonosta itsetunnosta jonka takia naiset ei ole huolinut minua. Huonon itsetunnon omaavan ujon miehen on lähes mahdotonta löytää nainen. Minä löysin yksinäisyyteen helpotuksen alkoholista ja, joskus tullut muutamakin viikko putkea oltua päissä. Nyt olen tosin onneksi päässyt alkoholista lähes kokonaan eroon. Kyllä asia niin on, että naisen puute sairastuttaa miehen ja monien miesten ongelmat juuri johtuu naisen puutteesta. En tässä nyt syyttele naisia, mutta miksi yhteiskunnalla ei ole tarjota apua naisen puutteesta kärsiville miehille?
[/quote]
Hakeudu Isisksen riveihin, saat naista taatusti!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 05:43"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 05:21"]Se apu pitäisi saada aikaisemmin. Että itsetunto rakentuu ja pärjää myös naisten kanssa.
Mitään apua naisen saantiin sinällään ei voi olla yhteiskunnalta tarjolla
[/quote]
Olet väärässä. Yhteiskunta ei voi tietenkään yksinäiselle miehelle naista hankkia. Mutta esimerkiksi kokemattomille miehille seksuaalipalvelua voitaisiin tarjota. Kokemattomuus on miehelle niin suuri häpeä ja siitä kun pääsee eroon paranee mahdollisuudet löytää se nainen parantuneen itsetunnon myötä. Tässä ei alistettaisi naista vaan naisille maksettaisiin palkka ja vapaastatahdosta naiset siellä olisi töissä. Eli ei mitään ihmiskauppaa ja naisen alistamista ei tähän liity mitenkään.
Ap
[/quote]
Voi helvetti. Ap todella toivon että vitsailet. Tuohan on ihan sairasta settiä. Herregud!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:45"]
En tiedä "parantaako" se ketään, mutta kyllä se saattaa helpottaa oireita tai madaltaa kynnystä vaikuttaa niihin muihin asioihin, jotka paranemiseen vaikuttavat. Läheisyyden ja seksin puute saattaa lisätä syrjäytymistä ja pahaa oloa, vaikka se ei alkuperäinen ja varsinainen syy ongelmille olisikaan. Pelkoja, niin rationaalisia kuin irrationaalisiakin on meistä jokaisella jos jonkin asian suhteen, mutta niiden ei tulisi antaa vaikuttaa analyyttiseen ajatteluun. Miksi kuvittelet, että seksin tunnustaminen lääkkeeksi lisäisi raiskauksia?
[/quote]
Viimeiseen kysymykseen minulla ei sinänsä ole äkkistä vastausta. Myönnän. Mutta itse kysymyksen asettelu antaa minulle sen kuvan että seksi on jokin tunteeton tapahtuma, esine, joka voidaan ostaa kaupasta kuin purkki maitoa. Se on minun arvomaailmaani vastaan että seksistä tehdään....arvottomampaa. Minä näen sen parisuhteen hupentumana, kirsikkana kakun päällä. Jokin jota varten kannattaa nähdä vaivaa. Sinä taas näet sen samana kuin se purkki maitoa. Eli tämä asia ottaa minulla henkilökohtaisesti tunteisiin että seksi menettää arvonsa ja "hienoutensa" rakkauden kohokohtana tuossa skenaariossa.
Nyt vähän ryhtiä AP ja tunnista mitä oikeasti oot vailla.
Haluat tuntea itsesi hyväksytyksi ja halutuksi, että joku välittäisi oikeasti siitä miten sinulla menee. Eipä se kurtisaani sinua halua, vaan rahoja, oli ne sinun tai valtion kustantamia. Osaahan ne varmaan esittää, mutta saat olla aika yksinkertainen jos käsität tilanteen heidän puoleltaan jotenkin romanttiseksi tai edes ystävälliseksi välittämiseksi.
Loppupeleissä väittäisin että oikean ystävän välittävä halaus ja sanaton hyväksyntä tuottaisi enemmän itsevarmuutta yksinäiseen mieleesi kuin maksullinen nainen voisi tuoda.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:45"]
[/quote]
Viimeiseen kysymykseen minulla ei sinänsä ole äkkistä vastausta. Myönnän. Mutta itse kysymyksen asettelu antaa minulle sen kuvan että seksi on jokin tunteeton tapahtuma, esine, joka voidaan ostaa kaupasta kuin purkki maitoa. Se on minun arvomaailmaani vastaan että seksistä tehdään....arvottomampaa. Minä näen sen parisuhteen hupentumana, kirsikkana kakun päällä. Jokin jota varten kannattaa nähdä vaivaa. Sinä taas näet sen samana kuin se purkki maitoa. Eli tämä asia ottaa minulla henkilökohtaisesti tunteisiin että seksi menettää arvonsa ja "hienoutensa" rakkauden kohokohtana tuossa skenaariossa.
[/quote]
Mutta eihän seksi menetä arvoaan sinulle, vaikka muut eivät samalla tavalla siihen suhtautuisikaan. Se on yhä sinulle parisuhteen huipentuma, vaikka joku sitä lääkkeeksi saisikin. Omien arvojen muille tuputtaminen taas on... no, ei-hyvä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:37"]
Kaikki mitä näet ympärilläsi on miesten rakentamaa ja/tai ideoimaa. Ilman miehiä ei olisi minkäänlaista sivistystä tai infrastruktuuria.
Se on sitä vihaa, että sodat sun muut voi yksisilmäisesti laittaa miesten syyksi, mutta miesten vahvuudet on tabutettu kulttuurimarxismin oppien mukaan ja sitä kautta naisia opetetaan halveksimaan valkoisia miehiä ja poikia häpeämään itseään. Monikin opettaja on minun kuullen haukkunut miehiä tunnilla, mutta naisia ei koskaan. Naisten arvostelu on tabu kuten etnisten "vähemmistöjen" arvostelu.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kay, ehkä olen yksisilmäinen, mutta tällaiset keskustelut saavat minut kiehumaan jossa naisia vaaditan yhäkin olemaan miehille jotain. Tässä tapauksessa terapeuttisia välineineitä näiden identiteetin muodostuksessa. Lähes jokaisessa kulttuurissa, jotka miehet ovat rakentaneet, myönsit sen itsekin että nämähän ne ovat tehtailleet, naisilla on ollut joku miestä ja tämän haluja tukeva rooli. Enimmäkseen. Siitä on hankala oppia henkisesti ulos, koska samat kuvioit tuppaava yhä toisinaan toistumaan vaikka eteenpäin on menty.