Korvaa laulusta jokin sana ilmaisulla perse
Tähän tapaan:
Perse on lumivalkoinen
per, per, perse kiipes langalle
vanhoja perseitä viiksekkäitä
tummat silmät ruskea perse
kun matkaan persehaukka käy
Kommentit (495)
Sisustukseen sopis, että mä oisin ees vähän hoikempi, sellainen kuin olin ennen. Miten tässä kävi niin, että kun haaveet toteutuivat, persettäni enää tahdo en? Joku päivä kilpajuoksu loppuu, eikä olekaan voittajaa ollenkaan.
Jos etsit mua, niin täällä oon, jäänyt kaiken perseen alle ahdinkoon. Hei missä oot, kun auttamaan et ehdi? Eikö kukaan voi meitä pelastaa?
Kun oltiin kakskyt, päivät oli helpompii. Joskus Lissu joi pullon Codesan compii. Raapi kepillä persettä, huusi ei jumalauta. Tuo salamitoasti ja lärvilauta.
Nelkyt ja Lissu vei leikatun perseensä lehteen. Oli nuorempi mies. Ne kertoi mitä ne on tehneet ja miten ne tuntee maamme lumen ja riitteen, sylikkäin kannessa talvisotaliitteen.
Ja minä olin ujoin ja ulkopuolisin. Pelkäsin elää ja että kuolisin. Halusin perseen ja strutsipuuhkan, mellakka-aidan ja liikenneruuhkan.
Ja niin voi syynä olla perse tai viini. Mä jäin mun unelmiini. Tarrauduin niihin kiinni. Joo, ja maa kiersi aurinkoo.
Kaihdinta vasten näin perseiden liittyvän yhteen.
Avaa perseesi mulle
tahdon pelkkää hyvää sulle
mitään piilottaa et sä saa
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:57"]
Sisustukseen sopis, että mä oisin ees vähän hoikempi, sellainen kuin olin ennen. Miten tässä kävi niin, että kun haaveet toteutuivat, persettäni enää tahdo en? Joku päivä kilpajuoksu loppuu, eikä olekaan voittajaa ollenkaan.
Jos etsit mua, niin täällä oon, jäänyt kaiken perseen alle ahdinkoon. Hei missä oot, kun auttamaan et ehdi? Eikö kukaan voi meitä pelastaa?
[/quote]
Jenni?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:41"]
Koivukuusen kannon alla on perseen pehmoinen kolo. Siellä on koti siellä on
[/quote]
korpikuusen
Perse, sai mut nauramaan perse
sai mut laulamaan perse
antoi mulle sävelmän...
Kuule perse, tuhmeliini.
Omin luvin älä juokse persehien luokse.
Ja aamun perse kirkkaudessa soittaa, kuin itse taivahan kansi sois.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:41"]
Koivukuusen kannon alla on perseen pehmoinen kolo. Siellä on koti siellä on
[/quote]
korpikuusen
[/quote]
Persekuusen
Hei, Karjalasta perseen minä löysin, löysin perseen pienen, herttaisen.
Muru hei
perse auki
täältä tulee hauki
:--)
oli suklaakakkuu, joku puklaa perseeseen,
ihan sama vaik huomenna perseeseen sattuu
Ne piirsivät mun perseeseeni pienen mustan pisteen ja siitä pisteestä kodin teen.
J.vartiainen - Sivullinen perse
Limperin muorin perse, Käy Perselaaksoon,Minä ja perse,Kuka keksi perseen,Viidestoista perse,Ihana perse,Sylvian perselaulu,P-E-R-S-E.
Murheellisten perseiden maa,Jäätelöperse,Persemies,Persepula,Annan perseen soida vaan,Vanha perse,Kaksi vanhaa persettä,Perseet tulee sun uniin,Niin kaunis on perse
Tiedäthän, kaipuun tän, se tekee perseeseen reiän...
Saanko perseestäsi tilkan kahvimaitoa?
Ei kerro perseestä vain laulu elämän, ei vaikka perse on sointu pimeän..
Jos sull perse on,
niin kätes yhteen lyö
Jos sull perse on,
niin tiedät sen,
ja varmaan myöskin näytät sen.
Jos sull perse on,
niin kätes yhteen lyö.