Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki te, jotka perustelette liikkumattomuutenne sillä, ettette pääse kotoa

Vierailija
20.08.2015 |

urheilemaan, tässä on minun tänään KOTONA tapahtunut urheiluni:
Aamupäivällä yoogaiasta astangan alkeet- tallenne 1h, 198 kcal
Illalla paikallaan juoksu/kävely (1min/2min) 30min, 170 kcal
Yhteensä siis kulutin urheilemalla tänään 359 kcal, ilman, että poistuin kotoa mihinkään. Selitykset siis pois ja kuntoilemaan :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:35"]Mua ärsyttää tämä, että kaikki muka keksisivät tekosyitä sille, ettei tarvitsisi liikkua. Miten niin? Mä ainakin liikun aina, kun on siihen aikaa, mutta ei mulla nyt juuri ole sitä aikaa! En mä voi kotona jumpata (aiemmin olen tehnyt paljonkin kotijumppaa), koska lapset, tai paremminkin tuo nuorempi 1-vuotias lapsi, estää sen tehokkaasti. Tarvitsee jatkuvaa vahtimista, kiipeää päälle jne. Ja nyt joku neropatti kysyy AV-klassikon: eikö lapsella ole isää? No on isä, ja sellainen isä onkin, joka on paljon lasten kanssa, mutta mulla menee se aika, jonka isä vaikkapa ulkoilee lasten kanssa, yleensä siihen, että teen kotihommia, koska niitäkään ei voi tehdä sen 1-vuotiaan kanssa!
[/quote]
Yksivuotias varmaan nukkuu vielä päiväunet?
[/quote]

En ole kirjoittanut tuota aiempaa, mutta mulla molemmat lapset ovat olleet sellaisia 1-vuotiaita, jotka nukkuivat kokonaiset 30mim. Siinä ajassa kerkesi tehdä ruokaa (ilman, että joku kiipeää tuolille "auttamaan" ja lähmimään hellaa), ja joskus juoda kupin kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla