ammattisi+ keskimääräinen kuukausipalkkasi?
Itse työskentelen tarjoilijana n.1700 kuukaudessa :)
Tämä ei ole mikään kilpailu, haluan vaan tietää minkälaisia palkkoja eri alojen ammattilaiset saa :)
Kommentit (209)
Prosessiteknikko, vuoromestari pohjapalkka 3440€+tuotantopalkkio, voittopalkkio ja vuorolisät.
Partur[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:43"]Miten kaikilla noin paskat palkat? En ainakaan suostu tekemään työtä mistä tienaa alle 4000e/kk.
[/quote]
Minä juuri katsoin että ompa hyviä palkkoja kaikilla :D
Parturi-kampaaja, nettona 1300-1400e
Oho, en tiedä miten tuo partur tuonne ylös hyppäsi :D t. 115
Lähihoitaja 3-vuorotyö noin 2500e /kk.
Lääkäriopiskelija kesätyöt 3600€
Matkamyyjä matkatoimistossa noin 2450 euroa/kk.
Bussikuski pääkaupunkiseudulla, just laskin keskikuukausiansion palkkakuitista. Tulos oli 3411€ brutto.
Sairaanhoitaja, päivätyö. Bruttopalkka 2 kokemuslisää mukaanlukien 2500 €.
Suunnittelija (tekninen ala) 3420€/kk
Parturi-kampaaja ja n. 1500€ per kuukausi, vähän riippuu
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:18"]
Luokanopettaja 2600€ brutto.
[/quote]
Ja 3-sivulla joku hyttisiivooja käteen 2500 kuukaudessa? Luokanopettaja maksaa tuosta veroja varmasti enemmän kuin satasen.
Järjestelmäasiantuntija 4500 e/kk.
Juristi omassa asianajotoimistossani. Vaihtelee suuresti, mutta yleensä tienaan bruttona jotain 3500-5000€ väliltä. Hyvinä ja työntäyteisinä kuukausina enemmän, huonoina päinvastaisesti vähemmän.
Fyssari 3200, keikkatöitä muualle niin lisää 500-1000 kuussa, pärjää mut eihän tuostakaan omaisuutta jää. Onneks ollut kuitenkin töitä.
Lähihoitaja päiväkodissa 1900/kk
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:29"]Monenlaista on joo. Mutta ihmetellä täytyy miten huonoja palkkoja ihmisillä on verrattuna esim. koulutukseen. Minä olen ei-kovin-kouluttautuneena luullut, että korkeakoulutus takaa hyvät palkat. Tienaan vanhoilla merkonominpapereilla näköjään paljon paremmin kuin monet maisterit.
[/quote]
Katsos kun noita maistereita tulee kaiken maailman naistutkimuksesta, spedestiikasta ja nämä sitten sijoittuvat huippuhyödyllisiin utopiatodellisuusliiton tutkija tehtäviin... näille tuo 2000 € / kk ehdottomasti liikaa
Äitiysraha, 560e/kk..
Onneksi miehellä paremmat tulot.