Nämä miehet kilpailevat Marko Björsin rakkaudesta tv:ssä – mukana Mr. Gay Finland, tanssija, sairaanhoitaja...
Marcokin sitten vihdoin 52 vuotiaana uskaltautui tulemaan kaapista. Tosin valtaosa kansalaisista on varmaankin luullut, ettei hän koskaan ole kaapissa ollutkaan.
Sitä vaan jäin ihmettelemään, että miksi tv ohjelmassa haetaan 53 vuotiaalle (1,5 kuukauden päästä) miehelle yli 20 vuotta nuorempia kumppaneita? Hehän ovat kaikki miehiäkin, joten edes tätä perinteistä "naisen pitää olla vähän nuorempi" asetelmaa ei tässä ole olemassa.
Vanhin kumppaniehdokkaista on 10 vuotta Marcoa nuorempi ja nuorin peräti 28 vuotta nuorempi. Kymmenen kumppaniehdokkaan keski-ikä on 33,3 vuotta, eli siis noin 20 vuotta alle Marcon iän.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Missä Niko Saarinen?
niko ei halua sinkkurealiteihin
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin heppailun Rusalla -99 ja jo siitä asti tiennyt hänen suuntauksensa. Tosin itse en koskaan oo ollut hänestä kiinnostunut niin ratsastajana kuin muutenkaan.
no miten tämä asia sitten selvisi sinulle? näitkö talleilla jotakin mitä ei olisi pitänyt?
Vähän repesin, 41v Reijo on opiskelija… (??).
Jotenkin oon aatellut, et keski-iässä kaikilla ois väkisinkin joku koulutus jo kasassa. Ei mainittu edellistä ammattia olevan.
Oon vähän pettynyt miesten tasoon. Vain muutama yltää Markon tasolle edes jollakin tavalla. Onkohan Marko edes tosissaan mukana ohjelmassa vai tekemässä viihdettä?
Eikö Suomesta löydy yhtään homoa kaunista kouluratsastavaa kartanonherraa? Siksikö Marko on sinkku? Ensi kaudella tuodaan ruotsalaisia ja ranskalaisia osallistujia Suomeen?
Mitä? Onko Marco Björs muka homoseksuaali? En olisi ikinä arvannut!
:D
Kuka antaa lapselleen nimeksi "Juho-Jari", "Tico" tai "Rünno"?
Miksi noilla kaikilla paitsi kahdella on liian lyhyet housut?
Anteeksi nyt vaan mutta kuka helvetti on Marko Björs? Googletuksella löytyy että on joku ratsumies mutta pitäisikö sen oikeasti olla myös tunnettu? Vai tehdäänkö nykyisin ihan kenestä vaan ohjelmia televisioon?
Vierailija kirjoitti:
Onko Benjamin Peltonen mukana?
Olisivat muuten upea pari, mutta ikäeroa on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Niko Saarinen?
niko ei halua sinkkurealiteihin
Ei taida Nikoa kiinnostaa tällaiset sekundarealityt, kun on koittanut saada imagoaan puhdistettua vakavammin otettavaksi. Siksi osallistunut lähiaikoina vain selviytyjien ja farmille. Miksi sen kokoluokan julkkis lähtisi itseään asettamaan naurunalaiseksi johonkin ö-luokan hömppärealityyn? Ja vaikka jotkut nauraa että joopajoo iso julkkis, niin Suomen realistinen suurin taitaa olla.
Ihme ettei tuon tasokkaampia ehdokkaita löytynyt.
Homoilla ei ole niin paljoa valinnanvaraa, suuret ikäerot paljon yleisimpiä kuin heteroilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei tuon tasokkaampia ehdokkaita löytynyt.
Vielä ehdit hakea mukaan!
Toisaalta ehdit jo mainita tasokkuuden, joten anna olla.
Surullista, että Marco tuli virallisesti kaapista vasta nyt, suht vanhana miehenä. Noista sulhotarjokkaista kukaan ei yllä Marcon tasolle. Muistan Björsin 1990-luvun stadin yöelämästä. Oli tosi hyvännäköinen ja monien naisten ihastuksen kohde. Meille naisille tosi kohtelias ja herrasmiesmäinen kun käytiin kuulumisia kyselemässä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvat.
Lähes kaikki kuin jotain Putouksen hahmoja 🥴
Tämä oli vaan niin paras kommentti...ja täysin oikea!
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että Marco tuli virallisesti kaapista vasta nyt, suht vanhana miehenä. Noista sulhotarjokkaista kukaan ei yllä Marcon tasolle. Muistan Björsin 1990-luvun stadin yöelämästä. Oli tosi hyvännäköinen ja monien naisten ihastuksen kohde. Meille naisille tosi kohtelias ja herrasmiesmäinen kun käytiin kuulumisia kyselemässä.
Surullista? Mikä siinä nyt on niin surullista? Eikä vähän yli viisikymppinen mikään vanha ole.
No joo, oma gaydar värähti joka osanottajan kohdalla välittömästi, samoin itse päähenkilön olen aina tiennyt homoksi. Aika kuutamolla pitää olla jos ei tuota aiemmin ollut oivaltanut.
oho marko f on muka o 2 julkkis miestä hänellä ja toinen heppamies